asad Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 Gikk til innkjøp av 1GB ekstra RAM idag, så får vi se om 2GB blir noe bedre enn 1GB. 5889356[/snapback] hjelper nok en god del regner jeg med. snak begynne obl på nytt snart:D gleder meg!!
The Stig Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Spillet mitt har fungert nokså greit hele tiden, eneste var at det krasjer hele tiden når jeg skal avslutte det, men har ikke vært noe stort problem. I dag fikk jeg derimot masse krasj, skjedde etter at jeg begynte å auto-save. Noen som har dette problemet? (orker ikke å lese gjennom hele topicen.. )
gamerman Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jaaa autosave spesielt hver gang man går inn noen steder o.l . Autosave er bra men dårlig fordi den gjør spillet til en krasje spill ^^
asad Skrevet 9. april 2006 Forfatter Skrevet 9. april 2006 Har ikke hatt noe problemer med auto-save ennå. Jada, da har jeg spilt i 6 timer uten kræsj eller noen ting "Litt" bedre enn da jeg startet denne tråden, fortvilet som jeg var ^^
Bytex Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 (endret) Hm igår fikk jeg faktisk lagt ned 3 timer kvalitetstid uten et eneste kræsj. Kanskje den ekstra RAM'en hjalp endel. Det kræsja ikke når jeg quitta spillet heller, som det pleide å gjøre før. Men nå skal det også sies at jeg defragga alle harddiskene/partisjonene de siste par dagene mens jeg var på jobb. Det anbefales sterkt å defragge Oblivion-partisjonen etter install, for 2GB med filer lager veldig mye rot på disken. Alle load-pauser blir mye kortere. Endret 9. april 2006 av Bitex
Blacki Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Hm igår fikk jeg faktisk lagt ned 3 timer kvalitetstid uten et eneste kræsj.Kanskje den ekstra RAM'en hjalp endel. Det kræsja ikke når jeg quitta spillet heller, som det pleide å gjøre før. Men nå skal det også sies at jeg defragga alle harddiskene/partisjonene de siste par dagene mens jeg var på jobb. Det anbefales sterkt å defragge Oblivion-partisjonen etter install, for 2GB med filer lager veldig mye rot på disken. Alle load-pauser blir mye kortere. 5892695[/snapback] meget mulig dte der, for diskene knatrer extra mye oss meg når jeg loader i det..
gamerman Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Defrag , få vekk spyware , helst ikke installere flere program etter du har installert Oblivion. Eller formater ^^
Bytex Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 En av tingene (2GB RAM, defrag) har hvertfall fjernet alle kræsjene mine. Nå går det som en drøm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå