Gå til innhold

Beste rase for Rogue? - Konstruktive svar takk.


Anbefalte innlegg

personlig mener jeg at der er likegyldig hvilken rase du velger... Jeg valgte UD pga looks (stod mellom UD og troll, begge ser bra ut imo). Det typiske svaret blir; ta den med det utseendet du liker, som kan tåle å se på i noen timer. Ikke la andre si hva som er best.

 

med mindre du skal bli hardcore pvp'er er det nok et fett hvilken du velger. enkelt og greit :)

 

EDIT: For griding etc er UD bra med tanke på den herlige kanibalistiske skill'en som fungerer som en rcloth bandage :cool:

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg spiller selv NE rogue, og hadde valg NE rogue igjen, om jeg skulle startet på ny... grunnen er rett og slett fordi jeg driver mest med PvP, og som alle vet, for å ta en rogue, må man ha "jumpen" (første slag). NE har nemelig bedre steath en andre rogues... ja, enkelt å greit ;)

 

andre valg hadde nok blitt Human, pga Perception... ja, det var vel det

 

har muligens bare gjentatt det andre har sagt, men men ;)

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg definitivt valgt:

 

Alliance:

 

-Human, uten tvil. Nå skal det sies at jeg knapt PvP'er, samt er 20/31/0 (combat swords), så for en PvE-fokusert spiller er +sword skill samt +10 % faction gain glimrende, perception blir en bonus. Ekstra faction gain er *stort* slik WoW har utviklet seg, ser nesten på det som beste racial totalt ;)

 

Horde:

 

-Er faktisk ikke helt sikker. Utifra PvE-perspektiv virker de relativt like etter min mening.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvorfor, men kan ikke fordra human rogues pga at de ser helt dumme ut =)

Og jeg synes looks teller mest. Siden du skal sitte å se på den charen ganske mange timer. Så Undead/Gnome ftw. Ikke tenk så altfor mye på racials, tenk på looks og det du synes er tøffest. Blir kjipt å sitte med en Human rogue på lvl 60 så reroller du ud feks. pga. at det ser ut som du har bajs i rompa når du bruker sprint og hopper.

Så klart har racials litt og si, men jeg synes look har mye mere å si. Når jeg laga min rogue viste jeg verken hvilken class eller race jeg ga meg ut på, men angrer ikke et sekund nå idag =)

Endret av JokuM
Lenke til kommentar

undead rogue, pga will of the forsaken og cannibalize er bare helt utrolig.

 

underwater breathing funker fett å hvis du har folk etter deg hehe, bare svømme langt og dypt, så eier du dem i vannet.

 

 

men hadde gått for Undead eller Gnome.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvorfor, men kan ikke fordra human rogues pga at de ser helt dumme ut =)

 

Skjønner ikke hvor du får det fra. Human rogues er de tøffeste bortsett fra gnomes.

5870405[/snapback]

 

Enig :) Min rogue er human, det er jævlig praktisk med Perception.

 

Glad i deg, Arinomi :love:

 

Spiller @ Bloodfeather :p /w me if u'd like

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar

Vel, hvorfor har dere ikke nevnt DVERG? Dere aner ikke hvor bra Stoneform er for en rogue. Den fjerner alle disease-, poison- og bleed-effekter! Og gjør deg immune mot dette i 8 sek. Nå kan du Vanishe trygt uten at du går ut av vanish/stealth igjen.

 

:D

 

Gnome Er kjøtta bra pga. Escape artist. Stikk av fra alt som heter hamstering, forst nova osv.

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

På horde-siden funker egentlig alle de tilgjengelige klassene veldig greit.

 

WotF er fin å ha når trinket er på cooldown, og cannibalize reduserer den allerede lave nedetiden enda mer.

 

Stunresist er imba i PvP, hatet å duellere orker når jeg spilte med roguen. Blood fury er heller ikke noe å fnyse av.

 

Troll.. tja, som nevnt, berserking er kjekt. Og females ser ikke helt på trynet ut heller.

Lenke til kommentar
Vel, hvorfor har dere ikke nevnt DVERG? Dere aner ikke hvor bra Stoneform er for en rogue. Den fjerner alle disease-, poison- og bleed-effekter! Og gjør deg immune mot dette i 8 sek. Nå kan du Vanishe trygt uten at du går ut av vanish/stealth igjen.

5882123[/snapback]

 

Joda, noen nevnte det tidligere i tråden, lær deg å lese :p

 

Anyway, er helt enig. Den sugde totalt før siden man gikk så gruelig sakte, men nå som man ikke gjør det er den passelig koselig.

 

Jeg valgte dwarf fordi jeg digger dwarfs, rett og slett. Også er det latterlig morsomt mot warriors som tror dem er fet med når dem fyrer opp bleed :wee:

Lenke til kommentar

Kan gå igjennom alle like så godt:

 

Gnome Rogue:

Er liten og vanskelig å se, Escape Artist. (grei å ha til vanish)

 

Dwarf Rogue:

Har Stoneform. (denne er genial når du skal vanishe)

 

Human Rogue:

Har fordel mot andre rogues grunnet Perception. Har også sword spezialization om du ligger å slå på folk med sverd, same Mace da, men mace rogues er vel heller sjeldne..

 

Night Elf Rogue:

1% dodge hjelper bittelitt, iallefall på lavere level.

 

Orc Rogue:

Stun resistance, dette hjelper veldig etter min mening, å møte f.eks en orc hunter i pvp er for en rogue døden. Har også Blood Fury som hjelper attack poweren din, men det går utover healing. Dette stiger på høyere level.

Troll Rogue:

Aner ikke om Berserker hjelper, hvis den ikke stacker med SnD, men dette kan vel Troll Rogues fortelle om :) Har i tillegg mer damage mot beasts, og HP regen i kamp.

 

Undead Rogue:

Har WotF, som fjerner fear, sleep og charm, samt gjør deg immune mot dette i noen sekunder. Har også Cannibalize som hjelper å regenerere HP utenfor kamp.

 

Tauren Rogue:

Hadde vært imba på grunn av +5% health og War Stomp, men dessverre av diverse grunner laget ikke Blizzard Tauren Rogues...

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...