Gå til innhold

Beste rase for Rogue? - Konstruktive svar takk.


Anbefalte innlegg

Skal snart i gang med WoW igjen, og siden jeg skal være Rogue lurte jeg nemlig på hvilken rase ville ha vært det beste valget, både fra Alliance og Horde siden og overall for å si det sånn. Hvilken er best PvE-messig og hvilken eier mest i PvP?

 

Takk på forhånd. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha PvP ville jeg gått for Undead. De ser bra ut, passer klassen, greie starting attributes, og deres racials er fantastiske for rogues.

 

Will of the Forsaken

Activate to become immune to fear, sleep, and charm effects. Lasts 5 seconds. 2 minute cooldown.

 

Cannibalize

Activate to regenerate 7% of total health every 2 sec. by consuming Humanoid or Undead corpses within 5 yds - lasts 10 sec - 2 min cooldown

 

Underwater Breathing

Underwater breath increased by 300%

 

Shadow Resistance

Increase Shadow Resistance by 10

Lenke til kommentar

Racials for human:

 

 

 

Perception

Activate to increase stealth detection radius. Lasts 20 seconds, 3 minute cooldown.

 

The Human Spirit

Increase spirit by 5%

 

Diplomacy

10% bonus to faction point gain

 

Sword and Mace Specialization

Increase Sword and Mace skill by 5

 

Det eneste du har bruk for er perception, og Sword/Mace spec. dersom du ikke skal ha daggers, men det er virkelig ikke SÅ nyttig.

 

Undeads har mye bedre racials, og Humans ser ekstremt stygge ut når de tar vanish, om det er en god grunn.

Lenke til kommentar
For en combat rogue er Troll det beste valget. Berserking + SnD + Blade Flurry = Kjøttdeig av alt du støter borti.

5862790[/snapback]

 

Tror ikke Berserking+SnD stacker :hmm:

5863745[/snapback]

De stacker nok ikke. Troll racialen er nesten ubrukelig for rogues pga. slice and dice.

 

For horde er enten Orc eller Undead det beste valget, men jeg valgte UD ppa. at de ser bedre ut og pga. WotF var imba før nerfen, men er selvfølgelig nyttig nå også.

Lenke til kommentar
nigth elf har bedre stealt en alle andre da , pgs shadowmelt , er en post på et eller annet wow rouge forum om det , med masse dukumentasjon .

5863888[/snapback]

 

Riktig, men bortsett fra det bidrar ikke NE med noe særlegent til noe som helst, 1% dodge? ...bahahaha. :tease:

 

Blir UD på meg visst, de ser dritkule ut, elsker måten dem sniker seg på. :w00t:

Endret av ArizarD
Lenke til kommentar
Har hørt mange som sier at Night Elves har bedre stealth en andre raser.

 

Noen som kan bekrefte det?

 

Eneste jeg kunne finne ut om NE var at de hadde 1% bedre dodge, og Shadowmeld.

 

Det burde jo stått noe om det her  :hmm:

5864333[/snapback]

Ja, Nigh Elf sin stealth er ett level høyere enn andre pga. shadowmeld. Det tilsvarer ett poeng i master of deception på subtelty treet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...