valentino Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg har funnet en drøss edelstener, men jeg har enda ikke funnet ut hva disse kan brukes til. Når jeg trykker på de slik jeg gjør med Soulgems får jeg opp at jeg ikke kan bruke edelstenene slik. Er det noe mer spennende bruksområde for disse eller er det bare å selge de? Har lest i manualen men har ikke funnet noe.
Fenixen Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 nei, mulig du kan få noen collect quests, men har aldri hørt om det.
Bytex Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Selg dem. Tror de er kun i spillet for å generere penger for spilleren.
Mompen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Du kan samle masse edelstener, kjøpe deg et hus, og lage deg et skatt-kammer!
Wlffrsether Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Du kan samle masse edelstener, kjøpe deg et hus, og lage deg et skatt-kammer! 5864651[/snapback] I'll seccond that. Gjorde det samme i Morrowind og jobber med det samme nå. Dog, havok gjør det vanskeligere enn før: Jeg hadde stablet opp en respektabel haug i et hjørne i huset mitt i Skingrad. I all hast opp til soverommet mitt dulter jeg borti haugen, noe som resulterte i at edelstenene gikk som prosjektiler rundtom i huset. Morsomt i øyeblikket, ja. Morsomt å rydde opp etterpå, og plassere ut alt det kule stashet jeg har funnet i løpet av spilltiden på nytt; nei. Så mitt råd blir: Om du skal samle på noe som helst i stor skala, pass på at du plasserer det utenfor allfarvei. Denne opplevelsen gjorde dog såpass inntrykk på meg at jeg har ett nytt prosjekt: Ved hjelp av aoe-flammeball og en umenneskelig mengde frukt skal jeg spre litt av mine goder ut til de sultende tiggerne i Imperial City. Endret 4. april 2006 av Wlffrsether
Mompen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Hehe Burde vært som i Morrowind at man kunne legge fra seg ting uten fare for at alt skulle rase rundt. Kanskje en mod som gjorde at man kunne "fryse fast" ting? EDIT: Evt lage seg et rotete skattkammer.. Endret 4. april 2006 av mompen
LordjOX Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Det er bare å selge edelstener Blir ting man slenger rundt i huset liggende der for alltid?
Blue--Sky Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Det er bare å selge edelstener Blir ting man slenger rundt i huset liggende der for alltid? 5864782[/snapback] ja, hvertfall i mitt hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå