Gå til innhold

Har lurt 120 på chat.no. Les her hvordan.


Articfare

Anbefalte innlegg

Haha :!: ! Jeg kjeda meg litt i går så jeg gikk inn på Chat.no. Jeg bytta navnet mitt til "j15oslo2" og sa et par ganger "noen som vil chatte? send en pm".

 

Haha, det var nå morroa starta :!:. Rundt 10-20 svarte vær gang og spurte forskjellige ting: Kåt, leken, cam, msn, det klassiske som de sa. Ja, så snakket jeg et parr ord med dem og sa i chatten (eller msn :p) at de snakket med en gutt, hahaha :lol:.

 

Haha, fikk latterkrampe noen ganger, :!:. Haha, noen ble skuffet mens jeg bare lo i vei.

 

Gjorde det for å løse en slags "myte" om hvilket kjønn som svarer fortest på pm kall. Ja, det var nok gutta. Jentene svarte nesten ikke på de. Skal se om de gjør det når jeg skifter navn til "g23oslo".

 

Wow O_o. Ingen svarer. Men på "j23oslo_sing.", hjeeeelp, ingen slutt på angrepet av pm!!

 

Noen som synes jeg er slem? :roll:.

Endret av Articfare
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, har en oppgave på skolen nå, som lyder noe sånt som om det er farlig for unger rundt ti år og ferdes på internett.

 

Vi går inn på jippii.no og chatter litt der under navnet jente_11.

Og det første som skjer er en kar på noen og tjuge som spør hva hun har på seg når hun sover...

Vi oppdaget også enda værre tilfeller der jeg bare nevner msn og webcam. Og flere av de gangene har ikke "Jente_11" visst at duden på over 18. år skal dra fram snabben på msn!

Jeg syntes serriøst synd på de som sitter på jippi.no og prøver å få seg 11 år gamle damer. Det er bare kvalmt. :sick:

Lenke til kommentar

Ulovlig eller ikke, ta dem. Avkle dem, finn ut hvem de er, gi info til familiemedlemmer. Kanskje det avverger et fremtidig overgrep. Er greit med utpressing, så lenge man ikke tjener noe på det økonomisk ;)

 

Bør la seg gjøre å finne ut hvem det er, dersom dere bruker MSN. Hotmail lar seg enkelt "hacke".

 

Slike folk gjør meg kvalm. Dersom jeg skulle skrive om norsk lov, hadde jeg pålagt internettpedofile følgende straff: Kontant spark i skrittet.

 

Edit: Småpirk.

Endret av Fasces
Lenke til kommentar

Bwbahaha... Dette minner meg om noe jeg og en kompis gjorde!

 

Vi kledde oss ut i dykkerutstyr og masse anna kødd. Vi logga inn som j15 ellerno. Satte på cam der forlk viste snabben, så satt vi og danset!

 

Gjett om de fleste var bra kjappe med å få på seg buksa! :!:

Lenke til kommentar
Bwbahaha... Dette minner meg om noe jeg og en kompis gjorde!

 

Vi kledde oss ut i dykkerutstyr og masse anna kødd. Vi logga inn som j15 ellerno. Satte på cam der forlk viste snabben, så satt vi og danset!

 

Gjett om de fleste var bra kjappe med å få på seg buksa! :!:

5862753[/snapback]

Og dere så på vel? :lol:

 

haha, nei huff;p Men arti å lure folk ja!;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...