Gå til innhold

Oblivion vs. WoW (kun for de som har spilt begge)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har kommet et nytt spill, som da altså er oppfølgeren til Morrowind.

Lurer på om folk her anbefaler meg en pause fra WoW ( er litt lei ja ) og isteden starte med Oblivion?

Eller er Oblivion >>> :thumbdown: ??

tusen takk for hjelp

:!: :D :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oblivion er et greit avbrekk vis du utnytter det på rett måte, dette er et enspiller spill som om du spiller i ditt dempo er mye mere avslappende enn WoW.

Skrevet

Oblivion er et meget fengende spill med mulighet for "paus". Men gameplayet syns jeg er mye dårligere. Menyer og kamp systemet er ikke like godt men veldig godt som litt avbrekk.

Skrevet

MHT det ca tar 1 dag å runne hele oblivion og fleste av sidequesta - vil jeg ikke si det er duka for så altfor mye moro.. Etter første dagen var jeg level 20, hade tatt mainquest, var leder for darkbrotherhood og for thieves guild. Lite utfodrende spill, men bør absolutt prøves.

Skrevet
MHT det ca tar 1 dag å runne hele oblivion og fleste av sidequesta - vil jeg ikke si det er duka for så altfor mye moro.. Etter første dagen var jeg level 20, hade tatt mainquest, var leder for darkbrotherhood og for thieves guild. Lite utfodrende spill, men bør absolutt prøves.

5859433[/snapback]

tjaha*?

Så det er altså et kortere spill en Morrowind da Med andre ord?

Skrevet

Oblivion er et spill du kan sprute igjennom når det ikke skjer noe i WoW. Jeg tar alle isdequests før mainquestet jeg da :p Er GM for 3 guilds og Grandchampion atm. Har ikke spilt så lenge.

Skrevet

5859433[/snapback]

Så kort?

Rasket med meg en Collector's Edition her på lørdag, rakk bare såvidt å prøve det i går (15 min.)

Uansett - vil nå si at jeg er allerede skuffet hvis det tar under 24 timer gaming å gjøre seg ferdig ><

Skrevet (endret)

Mulig det er kortere i en viss grad, men du klarer ikke å fullføre alt under 24 timer. Langt ifra.

Endret av Soth
Skrevet
så da er det kortere enn Morrowind da eller? :dontgetit:

5860230[/snapback]

Kommer sikkert ann på hvordan du spiller. Har hørt at man kan klare det på 20+ timer, men at man også kan bruke godt over 120+ timer, hvis man vil utforske alt.

Personlig koser jeg meg med spillet og kommer sikkert til å bruke lang tid på det, men jeg har det heller ikke travelt med å bli ferdig fortest mulig :-)

Skrevet

jeg har spillt det i 80 timer nå og har såvitt kommet meg inn i spillet, har nesten bare gjort mainquest og guild quests, nesten ikke noe skatte jakt, eller side quests

Skrevet

?? INGEN her kan si at de har tatt ABSOLUTT hele Oblivion medmindre de har finkjemmet hele spillet for items, har tatt ALLE oblivion gatsene før de runna mainquest, har utforskjet hver jævla dungeon, tatt hvert jævla quest osv.. jeg har spilt ca 35 timer og har runna mainquest, har tatt noen dungeons osv.. men før jeg runna mainquestet føltes det som jeg fant en dungeon/OB gate hver jøvla meter. dessuten har det sikkert gått med 10 timer på å nyte grafikken :love:

føler virkelig ikke at jeg har spilt noe som helst :( har hatt spillet siden onsdag, spilt det på onsdag, fredag og lørdag (11,6 timer i snitt hver dag jeg spilte) er sinnsykt hva du kan gjøre i dette spillet. WOW derrimot er ett lite dritt spill der du gjør det samme om og om igjen. aldri noe variasjon osv..

Skrevet

Kjøpte 360 kun for å spille Oblivion, men ble skuffet. Spilte kanskje 7-8 timer totalt før jeg gikk tilbake til WoW igjen. Mye av grunnen til at jeg gikk tilbake til WoW var at det ble for ensomt i Oblivion - for lite liv, kjedelige NPCer, mørke og triste dungeons og et lite inspirerende levelsystem. 7-8 timer er helt sikkert for lite til å gjøre seg opp en mening om spillet, men det var i alle fall nok til å få meg til å legge det på hylla.

Greit at Oblivion har bra grafikk og gir mye frihet, men hvis jeg vil ha frihet går jeg meg heller en tur i skogen og ser på natur med enda bedre grafikk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...