Gå til innhold

TES: Hvilken merchant har mest penger?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har funnet et item, nærmere bestemt en staff, som er verdt ca 8000 g. Problemet er bare at jeg ikke finner en merchant som har 8000g, eller mer, for den saks skyld. Derfor får jeg bare solgt den for de de max har. Det jeg da lurer på er hvilken merchant i spillet som har masse g, og som kan kjøpe denne staffen dyrt av meg? Må jeg opp i høyere lvl for at merchantene skal få mer penger? Er litt forvirret. På forhånd mange takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du øker Mercantile-skillen din, kan du etterhvert investere i butikker, noe som gjør at eierne får mer penger å handle for. Ellers vet jeg ikke..

5858086[/snapback]

Det kan du først gjøre når du har kommet opp til expert i mercantile - noe som definitivt er en lang og kjedelig oppgave. Jeg har (dessverre, valgte bard som klasse) mercantile som major, og selv da går den usannsynlig treigt oppover.

Lenke til kommentar

Så det dere sier er at dere ikke vet hvilken merchant som har 8000g, eller over? Er som sagt interessert i å få solgt denne staffen dyrest mulig. Vil jeg kunne selge ting dyrere ettersom jeg går opp i lvl? Eller har ikke det noen sammenheng?

Lenke til kommentar

Nååh..styrt rik kan du jo enda bli, bare at du må hente sloss litt mere.. Er jo helt håpløst at nå som jeg er level 24 eller noe, at alle jeg møter har på seg no deadric. fikk jo over 20000gull på en dungeon, enda jeg måtte selge alt til bare 1200 pr stk.

 

 

Off topic: Er det foresten noe som er bedre en deadric i dette spillet? Og finnes det noen uber sjeldne konge våpen som ligger gjemt bak en hemmelig vegg i en eller annen godt skjult hule?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...