Gå til innhold

TES: Noen som vet om noen gode innbruds steder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann...

Har nettop fått min første oppgave fra The Gray Fox...

Men har litt lyst til å bryte meg inn hos "private" folk først.. Noen som vet om noen steder med masse digg stash?

Jeg har tømt han jewlery fyrn i Imperial City, har ellers ikke funnet noen andre fete steder å bryte meg inn :hmm:

Anyone?

-HansaKebab-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse:D Stjel fra de magiske butikkene, som selger gems etc. stjel slike staver fra MAges guild folka og stjel fra Smykkebutikken, det er der du tjener mest: )

Skrevet

Temple district har ein samlar med litt forskjellig. Ellers hender det at det er noko i slottene. Bruma castle har nokon forskjellige dyre saker, og det er ein quest der der du skal finna endå fleire, som du seinare kan stjela. Har ikkje prøvd med på eit lite privat innbrudd i Imperial Palace, men det hadde uansett vært morro. Kan vera det er låsar du ikkje får åpna, og då kjem du ikkje lengre. Ellers kan du prøva deg på butikkar (pickpocket nøkkel og stikk inn om natta for minst muleg problem).

Skrevet

Hmm en del fine svar her =)

Bare lurer på en ting... I Imperial City er det en shappe som heter Three Brother et eller anna trading.. Han ene fyrn har et jævla fint sverd til over 5000 guld.. hvis jeg skulle bryte meg inn der sånn, hvor vil jeg da finne den?

Jeg har prøvd en gang men fant aldri det sverdet :dontgetit:

Skrevet

Bare lurer på en ting... I Imperial City er det en shappe som heter Three Brother et eller anna trading.. Han ene fyrn har et jævla fint sverd til over 5000 guld.. hvis jeg skulle bryte meg inn der sånn, hvor vil jeg da finne den?

5860420[/snapback]

Det har jeg også lurt på. Når man snakker med kjøpmenn, så hender det jo de har mye fint. Hvor legger de eventuelt fra seg godsakene når de går hjem og bysse laller?

Skrevet

de må du nok se langt etter å ta....kan være at du kan pickpocke det du vil ha av dem når de sover....men tror heller at du må kjøpe det

Skrevet (endret)

I Morrowind var det slik at alt som var til salgs var å finna i butikken (mesteparten låg i låste kister, men ingenting ein høg lvl tjuv eller mage ikkje kunne fiksa), men i Oblivion ser mesteparten ut til å eksistera kun i ein magisk butikk dimensjon som berre kan nåast gjennom "barter knapp" portalen.

Endret av Berengal
Skrevet

Cheats ødelegger spillopplevelsen helt, og det blir ikke noe moro å spille når man kan få masse penger eller items ved å skrive inn en kode. Det blir rett og slett kjedelig..

Cheats er kun gøy hvis man har spilt igjennom spillet og gjort alt som er ;)

Skrevet
Cheats ødelegger spillopplevelsen helt, og det blir ikke noe moro å spille når man kan få masse penger eller items ved å skrive inn en kode. Det blir rett og slett kjedelig..

Cheats er kun gøy hvis man har spilt igjennom spillet og gjort alt som er ;)

5864973[/snapback]

Helt enig ;)

Gjest Slettet-UUbruw
Skrevet

5860420[/snapback]

Det har jeg også lurt på. Når man snakker med kjøpmenn, så hender det jo de har mye fint. Hvor legger de eventuelt fra seg godsakene når de går hjem og bysse laller?

5860439[/snapback]

Det er bare å drepe han...

Skrevet

De fleste slotta rundt omkring har dyre items og gå inn dører som det er "hard" lås på. Mer veit ikke jeg, har ikke spilt så lenge enda :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...