Ingenting Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg fant ut i går at jeg kan hoppe opp på en av de søylene i arenaen. Så da stod jeg bare der oppe å brukte buen min og tok alle. Er dette en glitch eller er det en mulighet som utviklerene ønsker å gi oss? Så et annet spørsmål.. Hvordan tar jeg den gule skyen? Den skremmer hesten min og skade min skills! Treffer på den stygge skyen av og til når jeg vandrer rundt i skogen! Dritt sky! Kunne fint klart meg uten den!
Fnix Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Du har litt høy hoppe skill og det var neppe det utviklerne ville med søylen da de lagde den. Wisp'er må man drepe med magi (gul sky)
Ingenting Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Hehe.. kan det ha noe med at jeg ikke bruker fast-travel noe særlig og alltid hopper når jeg går?
h00v3r Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 hehe, funker fett og ikke hoppe opp på søylene da. Knerter dem med rå styrke og ferdigheter. En ting jeg hater er at du ikke kan loote dem, hadde så lyst på alle de våpena. Men det finnes en Mod som gjør at du kan loote dem.
Fox9 Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Ta den "gule skyen" med Silver arrows på avstand så får du sneak attack.
Kenny Bones Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg skjønner ikke hva som er galt hos meg. Jeg ble jo grand champion i Arena uten problemer! Tok de fleste med bare et par slag og har ingen mods eller noe som gjør det. Skal det virkelig være så lett? Er level 1 enda.
Peppep Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg skjønner ikke hva som er galt hos meg. Jeg ble jo grand champion i Arena uten problemer! Tok de fleste med bare et par slag og har ingen mods eller noe som gjør det. Skal det virkelig være så lett? Er level 1 enda. 5856938[/snapback] Det er jo det som er med det nye levelsystemet - fiendene øker i level etter hvert som du gjør det, og dermed er alle tilsvarende level 1 når du er det. Jeg er level 11 nå, men har sikkert 5-10 levler "på vent". ^^
CogBliZ Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Du har litt høy hoppe skill og det var neppe det utviklerne ville med søylen da de lagde den. Wisp'er må man drepe med magi (gul sky) 5855347[/snapback] Jeg drepte den jæveln bare ved å slå evig mye på den... han absorverer health fra meg hele tiden da, så tok sin stund... men det gikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå