Gå til innhold

Serenity Now bombs a funeral

Anbefalte innlegg

Skrevet
En quote fra SN forumet:
lang sak

^enig med han. Les og tenk.

Hvorfor jeg fortsetter å lese denne tråden? Fordi det irriterer meg at folk kan være så jævla dumme å si ting som noen her sier. Hvis det var en av deres venner som var død, ville dere neppe sagt det samme.

EDIT: Og hvem bryr seg om det er nerdete eller ikke!? har ingen ting med saken å gjøre!

5866615[/snapback]

Hundre prosent enig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han snakker om anomymitet. Dere ser vel navnet mitt i signaturen.! Så jeg syntes det var en dårlig argument..

Han snakker også om at WoW er en form for IRL. Ikke faen! Skal alle begynne å logge inn på furnural.com for så å slippe å reise til selve begravelsen i kirka?

Skrevet (endret)
Han snakker også om at WoW er en form for IRL. Ikke faen! Skal alle begynne å logge inn på furnural.com for så å slippe å reise til selve begravelsen i kirka?

5866651[/snapback]

Tja, hvorfor ikke? Hvis personen det er snakk om bor på andre siden av kloden og du ikke har råd til å dra dit så...

Endret av thomanil
Skrevet (endret)
Han snakker om anomymitet. Dere ser vel navnet mitt i signaturen.! Så jeg syntes det var en dårlig argument..

5866651[/snapback]

Er nå litt forskjell da, du går som regel i begravelse om du kan. dette er snakk om mennesker som sikkert har pratet med denne jenta på ventrilo og i guildchat mens de selv bor i andre land, er ikke bare å reise til andre siden av europe for å gå i en begravelse. synes det var riktig av dem å gjøre det på denne måten.

Endret av Smeagoldfish
Skrevet
For en jævla uinteressant tråd, angrer på at jeg kasta bort tid på å lese den. Men nå når jeg først har gjort det, er enig med de som sier det er helt latterlig å holde en minnestund i et spill. Jeg ville faen ikke blitt "hedret" på den måten når jeg ligger under jorda.

Og dette er på en PvP server, Alliance eller ikke, poenget er å drepe hverandre. Til deg som sa at du *må* ikke drepe hverandre, men at man *kan*, gå og spill på PvE server.

Og til dere som sutrer over shitkids og dårlige holdninger på enten Alliance spillere eller WoW-spillere, det her har ingenting med spill eller faction å gjøre, er dere så jævla dumme at dere tror det lager holdningene?

5862446[/snapback]

Hahahahahaha HA!

Jeg respekterer folk som har "If it's red, it's dead" holdning, men liker å tenke slik at individet kan faktisk se an situasjonen. Personlig liker jeg den pirrende følelsen av å kunne bli ganket, og elsker kampen om kister/grindeplass osv. Men det betyr ikke at jeg slår hemningsløst på alle fra motsatt fraksjon. Noen ganger står man kanskje sammen mot felles trusler også, slik som Araj, scarlet folk osv.

Problemet ditt er vel kanskje at du bare ser verden i svart og hvitt?

Skrevet (endret)

5866651[/snapback]

Han snakker om anonymitet ja, godt observert! Det han sier er at å si "Det er bare et spill" ikke er et holdbart argument, som han faktiskt har helt rett i. Og som han sier, er det akkurat det samme som å si at det bare var over telefonen. :thumbdown:

5866651[/snapback]

Igjenn noe som han har rett i. Når jeg kommuniserer med noen gjennom wow, er det faktiskt en ekte person jeg kummuniserer med. Det blir akkurat det samme som å snakke over telefon. :thumbdown:

Endret av Bamboocha
Skrevet

5866651[/snapback]

Han snakker om anonymitet ja, godt observert! Det han sier er at å si "Det er bare et spill" ikke er et holdbart argument, som han faktiskt har helt rett i. Og som han sier, er det akkurat det samme som å si at det bare var over telefonen. :thumbdown:

5866651[/snapback]

Jeg anser ikke en telefon og WoW som de samme tingene. Du har vel ikke en begravelse gjennom telefonen. Du reiser ikke til IF igjennom telefonen?

5866651[/snapback]

Igjenn noe som han har rett i. Når jeg kommuniserer med noen gjennom wow, er det faktiskt en ekte person jeg kummuniserer med. Det blir akkurat det samme som å snakke over telefon. :thumbdown:

5866845[/snapback]

Igjen så er telefon et dårlig argument. Og arrangere en begravelse i et dataspill, viser hvor skrudd verden er.

Skrevet (endret)
Jeg anser ikke en telefon og WoW som de samme tingene. Du har vel ikke en begravelse gjennom telefonen. Du reiser ikke til IF igjennom telefonen?

Nei det er sannsyneligvis ingen som holder begravelser gjennom telefonen. Men å støtte de som nettopp har mistet noen gjøres gjennom telefonen for de som ikke kan dra dit "in-person". Som jeg allerede har understreket var dette en MINNESTUND, ikke en begravelse!

Og jeg drar ikke til IF med telefonen. Dum kommentar.

Igjen så er telefon et dårlig argument. Og arrangere en begravelse i et dataspill, viser hvor skrudd verden er.

Å støtte de som ødelegger begravelser og i tilleg kommer med frekke kommentarer til den avdøde og de som kjennte henne er derimot ikke 'skrudd'? :ermm:

Endret av Bamboocha
Skrevet

5866935[/snapback]

Kvifor? Eg håper verden er forbi det stadiet der du ikkje kan få venner over internett. Å miste ein venn er trist, og når resten av ein vennegjeng (her ein guild) er spreidd over heile kloden, kva er feil med å minnes ein person som er avgått med døden? For det var ei minnestund, ikkje begravelse.

Eg har sjølv opplevd at ein eg kjente godt via online gaming døydde, kan ikkje påstå at det var noko høydare. Det var sjølvsagt fleire idiotar som gjorde narr av vedkommande og oss, men skal det faktum at dei ikkje bryr seg katten rettferdigjere å kunne mobbe og hetse folk?

Om dei ville halde minnestunda i ein chat, på eit forum eller i WoW er derias sak, og eg ser ikkje problemet med å hedre ho i WoW, dei fleste er jo der inne kvar dag, så kvifor ikkje?

Skrevet

Uansett av det jeg skriver respekterer jeg fullt å helt vedkommende som har gått bort.. Bare for å få sagt det!

Og hvis dere synes det er greit med en "minnestund" inne i en spill. Så skal ikke jeg hetse dere for det.

Men jeg personlig synes det er helt på vidda..

Skrevet

Respektløst av Serenity Now, intet annet. Fant det ikke det minste morsomt, PvP-server er greit nok, men alt til sin tid og sted.

Og til dere som hva SN gjorde, ta en liten titt på forumet til SN og se hva de skriver, jeg ville tro at *noen* av dere kanskje vurderer det dithen at SN ikke er så "kule" likevel.

Vil nå si at det ikke har noe med å gjøre om dette er nerdete eller ikke, hennes guild-mates fant det som den mest naturlige tingen å gjøre - en helt grei gest i mine øyne; det var det de hadde mulighet til der og da. Jeg hadde faktisk nesten trodd at dette ville få gå upåaktet hen, selv da de offentliggjorde tid & sted. Så naiv & godtroende om nerders fornuft kan man altså være :p

Skrevet

Sit på jobb no, så har ikkje fått sett filmen sjøl, men har danna meg eit visst inntrykk av kva som har foregått i den ut i fra å lese nokre sider i denne tråden.

Eg vil seie eit par ting:

Ja, det er respektlaust av dei som angrip horde-spelarane mens dei arrangerar ein begravelse ingame for en død medspelar. Forstod eg det riktig hadde horde skrive ein post om det på realm forums for å halde folk unna? Uansett - akkurat den posten (om det er tilfelle) var kanskje ikkje det smartaste som skjedde. Greit, vanligvis har folk respekt for slikt - men der er alltid dei som ikkje har det. Om posten aldri vart skriven hadde sansynligvis ikkje ein gjeng alliance angripe horde-spelarane. Ein tilfeldig forbipasserande alliance hadde ikkje angripe ein stor gjeng horde uansett, så...

Uansett;

Ja, det er dumt av hordeguilden å arrangere ein ingame begravelse for ein som er død i verkelegheita. Dette kan dog forsvarast med at det var nettopp gjennom spelet som eit medie dei blei kjent med vedkommande. Fortsatt, eg synest heller dei kunne gjort det på andre måtar om dei absolutt skulle gjere noko markert ingame. Eller iallefall gjere det på ein trygg plass etc.

Det var mine fem øre på den saken.

Uansett, ein ting til som provoserer meg her er det faktum at folk direkte angrip andre forumbrukarar fordi dei har ei anna meining enn andre. Hald denslags borte frå forumet i alle tilfelle, det bidrar faktisk kun til meir trøbbel enn nødvendig. Slutt med alle "hold kjeft" og "din drittunge" fordi nokon har ei anna meining til deg. Det er kun du sjølv som verkar å vere dum då.

Og til slutt, ikkje kom med "selfølgelig måtte alliance gjere det onde her". Alliance og Horde vil sansynligvis vere ulik frå server til server, men å komme med ei sånn generalisering av ~50% av WoW-communityen vert berre dumt.

Takk :)

Skrevet
Har dette liksom blitt en krangletråd mellom de moralske og de umoralske nå eller?

Haha gud ... why do you care?

5866440[/snapback]

Samme syke bilvrak-fascinasjon som du tydeligvis har selv, du følger jo også tråden slavisk fortsatt.. :D

5866455[/snapback]

Tehe ... right you are! :)

Skrevet

Jaja..

Først av alt, har ikkje sett filmen, gidder ikkje sjå ein film der alliancen gjer noke so dumt og unødvendig. Er sjølv alliance, og hadde ikkje trudd sånt om andre. Men det finst jo so klart folk som gjer faen.

Eg forstår meg ikkje på dåke som seier det er so jevlig dumt å ha ein minnestund i wow. Dette er folk som er spredt omkring i verda. Skal dei liksom møtast ein plass?? Kanskje dei ikkje akkurat har so ekstremt masse penger.

Og msn, vt osv. Joda, kanskje det! Men no var jo den plassen i wow ein plass ho likte å vere, då vart det vel enda meir naturlig å halde minnestunda i wow. Og dette er ein wow venn, du bruker no faen ikkje masse penger på å reise til ein plass og halde minnestund til ein person du aldri har møtt IRL. Derfor er igjen WoW ein bra plass å halde dette! Ho hadde kreft sant? Kanskje wow var ein av gledene i livet hennar!

Og det er faen meg so unødvendig å øydelegge dette av alliancen. Ja, det var dumt å poste det på eit forum. MEN kanskje dei hadde eit lite håp om at Voksne, Respektfulle og Modne alliance folk hadde komt for å delta? Det trur eg.

Skrevet

Tror jeg ville gjort noe slik i Mulgore lake eller no istedenfor, spesiellt med tanke på at det er pvp-server, ville heller ikke postet på serverforumet :dontgetit:

Skrevet
Tror jeg ville gjort noe slik i Mulgore lake eller no istedenfor, spesiellt med tanke på at det er pvp-server, ville heller ikke postet på serverforumet  :dontgetit:

5867260[/snapback]

Lest innpå forumet deira?

Grunnen til at dei gjorde det var fordi ho likte so godt den plassen.

Og kvifor dei posta det på forumet. Som sagt i min forje post.

Dei håpte kanskje på at Voksne, Respektfulle og Modne alliance folk hadde komt for å delta? Det trur eg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...