Gå til innhold

Samsung 21" LCD Syncmaster 215TW


John Kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dansk test av skjermen

 

Utrolig fiffig funksjon den har. Man kan endre bildet til 4:3, som er gull for de som også spiller, men spillet i seg selv ikke støtter widescreen.

 

Jeg tror jaggu meg jeg skal bestille denne.

5968860[/snapback]

 

Tusen takk for at du fant denne testen, gleder meg å få den hjem. Håper den står til forventningene.

 

Ikke mange dagene igjen - håper jeg. :thumbup:

Lenke til kommentar
Utrolig fiffig funksjon den har. Man kan endre bildet til 4:3, som er gull for de som også spiller, men spillet i seg selv ikke støtter widescreen.

 

Jeg tror jaggu meg jeg skal bestille denne.

5968860[/snapback]

Eh, alle noenlunde bra skjermer har denne funksjonen...

5969308[/snapback]

 

Mulig jeg leste feil, men mener da det sto i testen at dette var en funksjon som ikke var vanlig. *lese igjen*

 

"Man får naturligvis mest nydelse ud af widescreen spil, men der er til gengæld en smart feature indbygget i 215TW. Hvis spillet ikke giver mulighed for at vælge en widescreen opløsning, kan man ændre formatet til 4:3, så man får sorte bjælker i højre og venstre side i stedet for at strække billedet på skærmen. De fungerer fint og funktionen savnes på flere andre widescreen monitors."

 

Kunne du nevt noen skjermer som har den funksjonen? Er en ting jeg tar med i vurderinga når jeg skal bestille skjerm i slutten av måneden.

Endret av atticus
Lenke til kommentar

Nedtelling, bare 4 dager igjen.

 

Men når det er sakt så er jeg litt spent på om mitt skjermkort takler denne oppløsningen -- 1680x1050.

 

Ser at mange har problemer med å få fyldt bilde på skjermen eller få innstilt riktig oppløsning på disse w-screen skjermene. Hvorfor en del har disse problemene er noe ukjent.

 

Jeg har et ATI X800 skjermkort, skulle ikke det gå bra da? :cry:

Lenke til kommentar

Akkurat nå så kjører jeg på en HP LCD 17" skjerm, her får jeg bare 1280x1024 på maks, men dersom jeg går inn på kontrollpanelet til ATI driverne så får jeg de oppløsningene jeg ønsker, også 1680x1050.

 

Når jeg kobler til min 19" CRT EIZO skjerm så får jeg også de ønskede valgene.

 

Jeg trur du får valg etter hvilken monitor du har koblet til PC'n. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...