Gå til innhold

Samsung 21" LCD Syncmaster 215TW


John Kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var jo flott i svart da....

Bestille fra en utenlansk nettbutikk som er lite kjent kan være en liten risk, spesielt ifm reklamasjoner. Dersom ikke Samsung Norge tar ansvaret da....

 

Nei jeg kjøper hos Komplett, her har jeg et skikkelig kundeforhold og fått prøvd dette med reklamasjon flere ganger uten noe form for problemer. :thumbup:

Endret av John Kr
Lenke til kommentar
Nedtelling, bare 4 dager igjen.

 

Men når det er sakt så er jeg litt spent på om mitt skjermkort takler denne oppløsningen -- 1680x1050.

 

Ser at mange har problemer med å få fyldt bilde på skjermen eller få innstilt riktig oppløsning på disse w-screen skjermene. Hvorfor en del har disse problemene er noe ukjent.

 

Jeg har et ATI X800 skjermkort, skulle ikke det gå bra da? :cry:

5983620[/snapback]

 

 

Nå ble jeg litt nervøs selv her!

Sjekket om 6800 Ultra kortet mitt kunne kjøre denne oppløsningen, men fant den ikke i Display Settings. Jeg har vært borti at PCer er sensitive til hvordan skjermer som er tilkoblet, men er ikke helt sikker.. Noen som har 6800 Ultra her med denne oppløsningen? (1680x1050)

 

 

Etter å ha sett meg litt om, så ser det ikke ut som at det skal være noe problem med denne oppløsningen på dette kortet :)

Endret av gullf1sk
Lenke til kommentar
Nedtelling, bare 4 dager igjen.

 

Men når det er sakt så er jeg litt spent på om mitt skjermkort takler denne oppløsningen -- 1680x1050.

 

Ser at mange har problemer med å få fyldt bilde på skjermen eller få innstilt riktig oppløsning på disse w-screen skjermene. Hvorfor en del har disse problemene er noe ukjent.

 

Jeg har et ATI X800 skjermkort, skulle ikke det gå bra da? :cry:

5983620[/snapback]

 

Hadde ATI X800 "PRO" korte, om det har noe å bety aner ikke jeg. :roll:

Lenke til kommentar
6800 Ultra takler fint 1680x1050. Sitter med en Apple 20" på jobben og der har jeg et 6600 kort. Bare venter på litt flere tester så blir det nok widescreen her hjemme også.

 

Legg ut bilder asap! :)

6005271[/snapback]

 

Skal prøve å få lagt ut noen hvis ikke John er ute før meg. Er ikke helt sikker på hva jeg skal ta bilde av da, gi meg noen råd så skal jeg se hva jeg får gjort :)

Lenke til kommentar

Her er noe jeg hadde hatt lyst til å vite:

 

- Om det er mye baklys som slepper igjennom. Spesielt i hjørnene, da det virker som det er flere som har problemer med dette på denne skjermen :s

 

- Er det merkbart mye ghosting?

 

Og noen bilder av skjermen. Trenger forsåvidt ikke være av noe spesielt, men de vanlige "foran - bak" etc. Gjerne litt closeup av høytalerdelen og kontaktene bak!

Endret av atticus
Lenke til kommentar

Legger ut noen bilder i full fart.

 

Det som er svart er svart og ikke grått

Kan ikke se noe etterslep

Kan ikke se noen døde piksler

Meget lyssterk

Sist men ikke minst den er sylskarp.

Flott disign

 

Hva mer skal man forlange :w00t:

 

Rett og slett en flott skjerm - bedømmelse fra 1-6 - en klar 6'er.

 

Kommer med mere senere.

 

NB - skjermen er bedre en det bildene viser, synes kanskje at bildene ble noe uskarp :blush:

post-8520-1146307637_thumb.jpg

post-8520-1146307698_thumb.jpg

post-8520-1146307712_thumb.jpg

post-8520-1146307726_thumb.jpg

post-8520-1146307754_thumb.jpg

post-8520-1146307768_thumb.jpg

post-8520-1146307801_thumb.jpg

post-8520-1146307831_thumb.jpg

post-8520-1146307844_thumb.jpg

post-8520-1146307858_thumb.jpg

post-8520-1146307898_thumb.jpg

Endret av John Kr
Lenke til kommentar

Stilig!

 

Kribler veldig i lommeboka nå. Har dere fått testet noen spill enda?

 

Åpne opp et vindu og dra det "sakte" fra et hjørne til et annet. Det er en enkel måte å framprovosere etterslep på, men det betyr ikke at det er dårlig i spill. Kunne en av dere testet dette også?

 

Jeg har en to/to-og-et-halvt år gammel Samsung 172X og denne kan jeg godt se etterslep på musa. Det blir nesten som om man har på musespor eller hva det heter. Det blir man fort vant til.

 

Jeg tror jeg må se denne skjermen med egne øyne før jeg bestiller den..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...