Gå til innhold

Demo av Tomb Raider Legends ute

Anbefalte innlegg

Skrevet
tror det kun er en av og på knapp. får vel høyere res på teksturer, mer lyskilder, bedre shading osv tenker jeg. det er disablet i demoen, da den tar for stor plass. Spillet tar visst 7gb når det er installert og er ikke så stort spill timemessig, så tror det nextgen content tar litt plass :p

5866888[/snapback]

Jaha og hvordan vet du at det ikke er ett stort spill ? Dette er vel en av de lengste Tomb Raider spillene siden de orginale spillene. Utrolig mange detaljer i megastore omgivelser. Også utrolig mye bonusmateriale å unlocke.

5870069[/snapback]

Hvordan vet du at det ER et stort spill? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg har fortsatt ikke skjønt hva jeg skal gjøre her. :ermm:

5871023[/snapback]

Samme her. Skjønner hva jeg skal gjøre, men ikke hvordan jeg skal gjøre det.

Det er nesten som å spille Sands of Time egentlig så alle disse turnøvelsene og gåtene er kule.

5873262[/snapback]

Dere burde spille mer puzzle spil ;)

Er jo ganske lett. Her er løsningen for de som ønsker. Spoiler

1. Du skal plassere alle kassene på hver sitt punkt på bakken rett ved der du kommer inn. Det er en på hver side, samt en rett fram. Den ene kassen er rett til høyre. Den er lett.

2. Den andre kassen er under en lang stein som ligner et springbrett. Dra vekk kassen slik at brette faller ned på plass. Dra så kassen opp på den så langt det går. Spring så mot midten og hopp slik at du lanser på enden av steinen på motsatt side. Kassen vil da lande rett ved et av punktene. Dra den så på plass.

3. Gjør det samme med den siste kassen som er til høyre i vannet.

4. Når mekanismen er aktivert. Gå til venstre (for der du kom inn). Og bruk kjettingen til å komme deg til kanten på søylen der. Dra deg bortover kjettingen som ligger horisontalt der. Så kommer du deg etterhvert til stokken som du kan slenge deg over til den andre siden. Gå inn døren og demoen er ferdig.... dessverre.

Endret av TCi
Skrevet
Spoiler tags er en fin hund.

5874793[/snapback]

Oppdatert.. nå hadde jeg merket at det var en spoiler, ingen som tvinger deg til å lese videre... ;)

Skrevet

Joda, jeg skjønte som sagt hva jeg skulle gjøre, men ikke hvordan.

Jeg eksperimenterte lenge vippen og burene, men løsningen du presenterer prioriterte jeg ikke, jeg tenkte på den, men på denne måten: Lara Croft er ikke tyngre enn stålburene og derfor ville ikke dette fungere. Hvis hun hopper på mottsatt side vil det ikke skje noenting.

Skrevet

Tomb raider har jo aldri igrunn vært mer realistisk enn nå med tanke på fysikk, bevegelse og grafikk, men nå er jo det et adventure spill, så litt urealisme(++) må vi regne med. Syntes det var litt morsom måte å løse det på jeg.

Skrevet

Enig i det. Problemet er at slike puzzels kan bli vanskelige i disse settingene fordi "alt" er mulig. Men det går vel. Syntes de andre puzzelsene var logiske og greie så det blir nok bra.

Jeg må også legge til at jeg aldri har spilt et så lineært spill.

Skrevet
Enig i det. Problemet er at slike puzzels kan bli vanskelige i disse settingene fordi "alt" er mulig. Men det går vel. Syntes de andre puzzelsene var logiske og greie så det blir nok bra.

Jeg må også legge til at jeg aldri har spilt et så lineært spill.

5876124[/snapback]

Tomb Raider har alltid vært et linært spill. Men de har alltid hatt en ganske så solid historie og hvordan ting forekommer. Demoen er forresten også bare en liten tutorial, virker som det er den første banen i spillet. Så de er alltid mye mer linære enn andre brett.

Skrevet

Tidligere Tomb Raider spill har jo vært enormt vanskelig men i Legends er det gjort mere realistisk. Du kan tenke deg til hvordan det skal løses selv pga det er ordentlig fysikk inn i spillet nå.

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg kan bruke ps2-kontrolleren min til PC? Det er håpløst å spille med mus/tastatur på dette spillet :mad:

ps. legg gjerne ved en link til en nettbutikk

Skrevet

Jeg var så heldig at kona mi kjøpte dette spillet helt uoppfordret til meg i går, uten at jeg visste om det så da slipper jeg jeg å laste ned demoen men kan fortsatt spille det helt gratis :) Så nå skal det prøves ut, vet ikke helt om mitt ati 800xl kort takler det, men men, får bare spille det på nytt når man har kjøpt nytt skjermkort når dx10 har kommet på banen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...