Goliath Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) Så spillet i sjappa i dag! Noen som har kjøpt det og vil dele efaringene sine? Keen på spillet men kjøpte nettopp Oblivion.. Endret 1. april 2006 av überGoliath
Rowdy Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) Er dette oppfølgeren til Farcry? Edit: Sorry.. Så ikke hvor dette er postet før nå (Konsoll) Endret 1. april 2006 av gauters
Goliath Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 (endret) Ingen anelse. Har ikke spilt FarCry før men tror det er en remake med noen ekstra brett.. Endret 1. april 2006 av überGoliath
Eulogy Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Det er vel en liten remake tror jeg med ekstra oppdrag, husker ikke helt. Det som er forandret på fra forrige er kontrollensystemet. Mange som har klagd på akkurat det.
Swedish Killer Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 hvis det er Far cry: instincts predator du lurer på: Det inneholder det originale far cry instincts, med mye bedre grafikk. Og oppfølgeren; Far Cry: evolution. Det er to spill i ett, og er da ett veldig bra kjøp for de som ikke har spil FC:I. står jo en del på hjemmesiden og.
dudley.no Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 kjøpte spillet i går men returnerte den i dag........digga xbox versjonen men 360 utgaven har elendig kontroll........se mere på gamefaq.com,mange som klager der også.
Chaqwa Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 DEMO UTE NÅ! 5851896[/snapback] Hvor da? Ser den ikke
TCi Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) Om det er en demo så skal jeg teste den, ut i fra filmer ser det veldig kjedelig og statisk ut dog. Kanskje demoen kan rette opp det dårlige inntrykket. btw. Ser ingen demo jeg heller... er ikke 1 april over Bromlexl? Endret 1. april 2006 av TCi
Doogle Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) Kjøpte det her om dagen - er godt i gang nå. Synes det er et bra spill; har aldri spilt Far Cry tidligere (bortsett fra PC-demoen) så alt er relativt nytt for meg - 360-utgaven er vel som Xbox-utgaven med en ekstra mission-del, så har man spilt Xbox-utgaven tidligere er det vel kanskje ikke så interessant å kjøpe det. Ser at flere kommenterer siktingen på ulike forum - at den er 'hakkete' o.l. men slik føles det ikke hos meg. Nå må det legges til at jeg har spilt en del FPS'er med håndkontroller og er ganske vant til det; kommer man rett fra mus/tastatur på PC skal det jo litt tilvenning til. Endret 1. april 2006 av Doogle
Bandana Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Har det jeg også. Utrolig digg grafikk på vannet og ganske grei FPS spill. Kanskje ekstra kult for meg som ikke har prøvd Instincs før. Eneste jeg ikke likte var kontrollen (som sikkert andre også har klaget over). Helt elendig sens i spillet. Har spilt både Oblivion, PDZ, GRAW og COD2 og behersket kontrollen men når det kommer til FarCry sliter jeg med å sikte og bevege med som jeg vanlighvis pleier å gjøre. Håper egentlig på en fix på dette over live, selv om det er veldig tvilsomt på at det kommer til å skje.
Mala Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 DEMO UTE NÅ! 5851896[/snapback] Hvor da? Ser den ikke 5852009[/snapback] Ownd!
Bromlexl Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 btw. Ser ingen demo jeg heller... er ikke 1 april over Bromlexl? 5852147[/snapback] Det var ikke det når jeg skrev innlegget.
Torrevieja Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) Don't BUY ! Endret 2. april 2006 av Ibizaonice
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå