Gå til innhold

Ny PSP med 2.50!


w0d00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay. Jeg skal forklare. Homebrew er mulig på ALLE FW-versjoner hittil. I GTA_LCS er det en sikkerhetsfeil, som gjør så at man kan kjøre usignert kode. To personer som kaller seg Fanjita og Ditlew har laget et program, som de kaller eLoader. Idag kom det en ny versjon, som gjør så man har WIFI og IR gjennom programmene, les; fjernkontroll, Shoutcastradio etc.

 

Gå på pspupdates.qj.net.

Øverst på listen ligger eLoaderen. Les instruksene. Ellers kan dere gå på forumet til pspupdates.. :) Skriv om dere får det til, hvis dere ikke får det til kan jeg gjerne hjelpe. Må bare på jobb om 10 min.

Lenke til kommentar
har litt lyst til å teste homebrew men har hørt at psp'n kan bli ødelagt av det

5853122[/snapback]

Nei, nei. Og atter NEI!

Mange som som spør om det. Men man har ikke kernel accsess som nevnt.

EDIT: den nyeste eboatloader ser ut som en spøk, hvis ikke de har hatt den og vente på 1st april. :green:

EDIT2: Testa PSPradio, det funker!

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Ok ok... Kan ikke lese skjønner dere... ;)

5858725[/snapback]

Skjønte det ;)

Tips, du kan lasta ned en exe fil som installerer eLoader automatisk.

HER

Der funker også wireless på 2.01+ FW!(ignorer det folk sier det er april-spøk, funker hos meg)

Før har ikke dette vært mulig. Uten kernel mode.

5858863[/snapback]

 

 

Okey, ser på hjemmesiden til eLoader at man kan spille masse homebrews, men kan man spille sikkerhetskopier av vanlige spill? Har ikke trua på det, så må nok lete litt etter en 1.5 versjon.

Lenke til kommentar
Så man kan ikke få nedgradert til 1.5 igjen? Veit det er mulig fra 2.0 til 1.5.

Jeg har måttet oppgradere fra 2.0 til 2.6 for å få spille spill jeg har fått i det siste.

5881810[/snapback]

 

mener å ha sett det på et forum at det er mulig ja og noen som faktisk hadde klart det. søk på google så finner du det. kommer nytt hele tiden serru.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...