Gå til innhold

TES: litt skuffet over oblivion


Anbefalte innlegg

altså spillet er jo dritbra, men jeg henger meg litt opp i småting hele tiden. f.eks syntes jeg de har ordentlig dårlig save/load system. hvis man har 2 chars er det masse styr å holde orden på med savegamesa. burde kunne "logget" in på en char når du startet spillet og hatt dens savegames for seg selv osv. på en måte som i wow hvor du logger in på en char, så kunne man kommet til en egen meny kun for den charren med dens savegames osv...... er heller ikke veldig imponert over ingame interface, ville likt et minimap og kanskje en actionbar.....

 

ellers er spillet toppers, andre som syntes det virker som de har hatt det travelt med alt annet enn grafikk og content?

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg synes vitsen med å gjøre quest svinner litt hen når eneste belønningen er et klapp på skulderen fra den man har jobbet i timevis for, og et par gullmynter.

så skull jeg ønske man kunne slette ting fra quest-loggen.

 

og selvsagt skulle jeg ønske litt mer variasjon blant oblivion-gatene. Aid for Bruma-questet må være noe av det mest ensformige og kjedelige jeg har opplevd i gode rollespill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...