Gå til innhold

TES: hvor få healing når man er ond? små spoilers:)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hvor få healing når man er ond? etter og ha vanket et par dager i dark brotherhood er ikke gudene serlig glade i meg. når jeg kommer til alteret og skal heales får jeg bare beskjed om og tenke over det jeg har derevet med..

tror jeg har blitt drainet, røde tall i karacter sheet

Endret av leifeinar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss det er personalityen som er rød er det sansynlegvis berre på grunn av ein item du fekk som reward i ein dark brotherhood quest. Sjekk active effects.

Du kan jo alltids kjøpa potions, eller heala deg sjølv. Får kjøpt cure/restore det meste ganske lett, men nokon av dei treng litt skills for å kunne bruka. Hugsar ikkje akkurat kor du fekk kjøpt restoration spells no, men i mages guild charter boka står det kva mage guild som har dei.

Skrevet

Litt spoiling her:

Den vekta ja. Får mange sjef items i DB. Etter purification når jeg gikk rund å robba alt så fant jeg en ring med constant +6 i strength og :w00t:

Skrevet
Viss det er personalityen som er rød er det sansynlegvis berre på grunn av ein item du fekk som reward i ein dark brotherhood quest. Sjekk active effects.

Du kan jo alltids kjøpa potions, eller heala deg sjølv. Får kjøpt cure/restore det meste ganske lett, men nokon av dei treng litt skills for å kunne bruka. Hugsar ikkje akkurat kor du fekk kjøpt restoration spells no, men i mages guild charter boka står det kva mage guild som har dei.

5849639[/snapback]

er agility og endurance om jeg husker riktig.

Litt spoiling her:

Den vekta ja. Får mange sjef items i DB. Etter purification når jeg gikk rund å robba alt så fant jeg en ring med constant +6 i strength og  :w00t:

5849671[/snapback]

fikk noe i DB slik at jeg endte opp med 2 ringer +9 i speed og +10 i strenght så hold koken. er nå sjerf i DB (tror jeg) snakker med night mother her self.... :yes:

Skrevet
Skaffe deg mer fame da. Hvis du har mer fame enn infamy kan du heale deg der.

5849608[/snapback]

dette funker ikke, ble avvist før infamy ble større enn fame. uansett svaret ble porions hos mage guilds, takker :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...