Gå til innhold

Mobilen sletter filmer/bilder av seg selv!


Anbefalte innlegg

Topic sier vel det meste.. Jeg har en Sony Ericsson W800i, kjøpt for 2 uker siden ca..

For ca. 1 uke siden, satt jeg og så på film på telefonen.. Det funket helt fint, hadde nettopp overført fra dataen.. Så overførte jeg et par bilder til telefonen.. Et par sekunder etter var alle videoene slettet..

 

Så i går kveld da jeg la meg, tok jeg av telefonen, og alt funket helt fint.. Men da jeg våknet i morges, var alle bildene mine slettet, og ca. halvparten av sangene mine slettet..

 

Har snart ingenting igjen på mobilen.. Jeg kan trykke på en av volum-knappene og få opp status på telefonen o.l. Der får jeg opp ledig minne på memory sticken, og jeg mener helt inderlig at den stiger hver eneste dag!

 

hva kan være feil?

Virus?

Har dette skjedd med noen av dere andre egentlig??

 

 

Plis trenger hjelp...!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vedder på at du har firmware versjon R1N035 på denne telefonen, har jeg rett? Sjekk ved å trykke >*<<*<* . Som i joystick høyre * venstre venstre * venstre * . Her finner du hvilken versjon du har under "Serviceinfo" -> "Programvareinfo". Denne versjonen har en stor bug som sletter og tuller til ting når du overfører filer. Det eneste som hjelper er å opdatere telefonen med siste firmware.

 

Her ser du oversikt over bugs og feilretninger på W800i firmwaren .

Lenke til kommentar
Du kan fikse selv, ved foreksempel å sjekke på: www.totalmultiserver.com eller www.davinciteam.com

5865795[/snapback]

 

Hvorfor det? Han skal da bare oppradere telefonen sin.

Vil da heller anbefale å levere telefonen din inn der du kjøpte den eller hos ditt nærmeste service verksted. De oppgrader gratis.

Hvis du har lyst til å prøve å oppdatere selv kan du gå her.

Da oppdaterer den over Internet. En veldig lett tjeneste å bruke.

Det står trinn for trinn hvordan du går frem. Last ned UpdateService_Inst_2.2.13.7d.exe og bruk kabelen som følger med telefonen

Endret av Xpi
Lenke til kommentar

Nå har batteri-måleren klikket også.. :p spiller jeg spill på telefonen, synker batterimåleren (i % som ligger i telefonstatus eller hva det nå heter).. kan gjerne begynne å spille på 96 %, og spille spille maks 10 minutter og får feilmelding: lavt batterinivå..

 

Sjekker batteri-prosenten, den er 0.. Starter spillet igjen, og kan spille i flere timer, før den slår seg av.. ;)

 

Men lar jeg være å spille derimot, øker batteri-nivået hurtig.. Var nesten tum for batteri i går, så jeg la fra meg telefonen.. (hadde kanskje 9 % batteri igjen) Minutter etter var den oppe i 56 %, og ca. 20 minutter etter var den fullt ladet (står det ihvertfall..)

 

Er dette også et problem med for gammel firmware?

Lenke til kommentar
Kan dette gi negative utfall som virus o.l? At den ikke funker eller noe sånt?

For da er det vel brukerfeil - og dermed ikke garanti / reklamasjons-sak.. eller hva?:p

5866276[/snapback]

 

Ok først. Bruk EDIT knappen. Ikke post flere innlegg etterhverandre.

Virus? Nei du får ikke virus ved en slik oppdatering. Men du tenker på at det kan skje en feil hvis du oppdaterer telefonen? Hvis dette skjer så leverer du den bare inn på et service verksted og de fikser opp i det. Dette går på garantien. Du er sikker så lenge du bruker Sony Ericsson update tjeneste. Men de fleste oppdaterer uten problemer.

Endret av Xpi
Lenke til kommentar

Da satt jeg her da..

Har nettopp lastet ned Update Service 2 fra sony-ericssons sider..

Får opp et par instrukser, bla. ta ut sim-kort, bytt batteri, hold inne c-tasten, plugg i usb-kontakten..

 

Jeg følger dette til punkt og prikke, men ingenting skjer..

Og hva er vitsen å holde inne C-tasten?

Skjer ingenting forskjell om jeg holder den inne eller ikke..

Telefonen starter automatisk når jeg plugger i usb'en..

 

 

Hjelp meg noen! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...