Gå til innhold

TES: Trenger du hjelp med Quests?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har du ikke truffet på en eller annen fra The Blades, du må redde fire stykk, og da åpner skjoldet seg. :)

EDIT: Ett spøkelse, først må du drepe de som skjelett, og så kommer det ett spøkelse ut. :)

Endret av Islanbadsj
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du mulighet å formulere det litt om?

Har sett noen "Undead blades", men de var særdeles lite hyggelig. Men jeg skal altså drepe disse slik at "sjelen" deres kommer ut?

Skrevet

Siden dette er en tråd med masse spoilers, så finnes det en spoiler-tag folk kan bruke.

Jeg trenger litt veiledning mtp. det huset jeg har kjøpt i anvil.

Som sikkert flere vet så finnes det noen spøkelser som besøker deg hvis du prøver å sover der.

jeg har møtt lignende spøkelser i en nedsunden båt jeg kikka i, men disse tåler både katjana-en min og min bue (som er enchantet).

Noen tips til hvordan jeg kan ta disse spøkelsene ?

Kan ikke noe særlig magi, så håper det ikke innebærer noe slikt.

Skrevet
Har du mulighet å formulere det litt om?

Har sett noen "Undead blades", men de var særdeles lite hyggelig.  Men jeg skal altså drepe disse slik at "sjelen" deres kommer ut?

5933196[/snapback]

Altså det er fiire skjelleter du må drepe (disse viser seg å være The Blades krigere). Se på kartet ditt for å lokalisere disse. Etterhvert som du dreper en etter en kommer spiriten deres og takker deg bla bla. Etter å ha befridd alle fire vil de åpne skjoldet for deg og du vil kunne hente rustningen osv til Martin. :)

Skrevet

Hei Jeg har et Quest i byen*Bruma* jeg skal drepe en persjon kalt *Khajiit J'Gahtha* men jeg har ingen lockpics eller nøkkelen til døra hans hvordan kan jeg få tatt han?

Takker for svar=D :w00t:

Skrevet
Hei Jeg har et Quest i byen*Bruma* jeg skal drepe en persjon kalt *Khajiit J'Gahtha* men jeg har ingen lockpics eller nøkkelen til døra hans hvordan kan jeg få tatt han?

5934449[/snapback]

Vente til dagen..??

Trenger hjelp med "Frostfire Glade"-questet. Skal man bare gå ut etter man har sette han fyren som er isa ned??

Skrevet
fant fire stk ved å gå rundt nede på bakken, så jeg antar at jeg må ha funnet den du mener skal ligge mellom steinene?

Det er en stund siden jeg har gjort det quester men jeg tror den skal ligge på den største steinen som henger sammen med den med ridderen på(muligens er det samme stein). Jeg tror det er motsatt side av ridderen i forhold til tømmerstokken

Skrevet

Jeg driver med en quest som heter Henatier's dream som jeg ikke klarer. Det er 4-5 forskjellige tester som jeg skal gjøre og jeg har klart alle utenom en. Men den siste, Test of Resolve klarer jeg ikke og det ser ikke ut som det går ann å komme tilbake fra drømmen til den virkelige verden der. Må jeg bare starte på nytt hele spillet da? hvis jeg ikke klarer det

Skrevet
Jeg driver med en quest som heter Henatier's dream som jeg ikke klarer. Det er 4-5 forskjellige tester som jeg skal gjøre og jeg har klart alle utenom en. Men den siste, Test of Resolve klarer jeg ikke og det ser ikke ut som det går ann å komme tilbake fra drømmen til den virkelige verden der. Må jeg bare starte på nytt hele spillet da? hvis jeg ikke klarer det

5935617[/snapback]

Det Questet har jeg også gjort,men hva var det du skulle gjøre i Test of Resolve igjen? Hva er det bak den døra du går inn liksom, hva møter du da?

Skrevet

Lurer litt på det andre (?) oppdraget på Arcane University, der man skal få opp en slags port ved hjelp av spells.

Man skulle få litt hjelp av noen inskripsjoner, men de er like forståelige som gresk, selv med oversettelsen jeg har fått tak i.

Man skal bruke Fire, Frost, "fjerne Magicka" og "gjenopprett Magicka"-spells, har jeg lest i en annen tråd her, men hvilken rekkefølge er det, og er de riktige?

Skrevet
Man skal bruke Fire, Frost, "fjerne Magicka" og "gjenopprett Magicka"-spells, har jeg lest i en annen tråd her, men hvilken rekkefølge er det, og er de riktige?

5935811[/snapback]

Fire, så forst, så skade magicka og gjenopprette (er ikke heeeelt sikker, men bare save før du bruker de spellsa i kista ved overssetteren :)

Skrevet

5934449[/snapback]

Vente til dagen..??

Trenger hjelp med "Frostfire Glade"-questet. Skal man bare gå ut etter man har sette han fyren som er isa ned??

5934775[/snapback]

Du skal finne 5 fryste tårer som ligger på bakken og ved isen han er smeltet i. De er rimelig små så bruk øynene godt. Står man fast i en quest så er det bare å åpne opp journalen og lese der. For de som ikke vet dette!

Skrevet

trenger hjelp til en quest for å komme i thieves guild. Jeg skal stjele en dagbok før to andre finner den. Men jeg veit ikke hvor jeg finner denne. Noen som vet dette?

Skrevet

5935617[/snapback]

Det Questet har jeg også gjort,men hva var det du skulle gjøre i Test of Resolve igjen? Hva er det bak den døra du går inn liksom, hva møter du da?

5935686[/snapback]

2 Minotaurer tror jeg det er, okse-lignende vesener iallfall.. :(

Skrevet

Driver med Kvach byen. Står forran borgen, men hvordan åpnes portene?

Han jeg skal hjelpe og en til står bare å går mot porten. Får heller ingen låst dør, eller døren åpnes ett annet sted.

Skrevet

5935617[/snapback]

5935686[/snapback]

2 Minotaurer tror jeg det er, okse-lignende vesener iallfall.. :(

5938758[/snapback]

Ja, det stemmer. Med en gang du gikk inn der så er det en urne-sak til venstre og oppi der er det en Staff, et Longsword tror jeg også noe annet, klær og. Bruk den Staff`n på minotaurene, den tar knekken på de. Etter å ha drept de to hever det seg en trapp opp til den siste tingen du trenger for å vekke Henantier. Når du har den, snakker du med Henantier så skal det vel løse seg og du kommer tilbake til "virkeligheten". Håper dette hjalp deg da. :)

Skrevet (endret)
Driver med Kvach byen. Står forran borgen, men hvordan åpnes portene?

Han jeg skal hjelpe og en til står bare å går mot porten. Får heller ingen låst dør, eller døren åpnes ett annet sted.

5938759[/snapback]

Du skal snakke med en fyr inne i kiren, han vil så ta deg med under kirken og rundtomkring til du finner et hjul som ordner det hele.

Min fyr (han som skulle hjelpe that is) ble bugget, og jeg gav opp helt til jeg fant han utenfor Skingard etter ca 20 timer gameplay. ^^

Endret av Zlimy
Skrevet
Jeg trenger hjelp... til questen som får deg inn i mages guild igjen..

Altså, jeg må samle: 20 daedra hearts og 20 vampire dust, det er vel ikke noe problem egentlig, men jeg er ferdig med MQ og da kommer jeg ikke inn i Oblivion så da er det plutselig ett problem. Er det mulig å kjøpe heartsa noen steder? Og hvor er det jeg finner mest vampire dust?

Takk :thumbup:

EDIT: Leifer som vanlig...

5929817[/snapback]

det er også noen ved cloud top.. den ligger ca 10 min fra der du møter han som vet om martin. oppover mot byen og til venstre deretter opp i fjellet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...