thomanil Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 (endret) Tror du må ha enchanted våpen eller silver våpen/piler. Tror kanskje det funker med silver bow også, tror i alle fall det. 5857627[/snapback] Hvordan enchanter jeg våpen 5873845[/snapback] Side 39 i manualen. Forutsetter at du har tilgang til Arcane University. Endret 5. april 2006 av thomanil
GANTEN Skrevet 11. april 2006 Forfatter Skrevet 11. april 2006 Tror du må ha enchanted våpen eller silver våpen/piler. Tror kanskje det funker med silver bow også, tror i alle fall det. 5857627[/snapback] Hvordan enchanter jeg våpen 5873845[/snapback] Side 39 i manualen. Forutsetter at du har tilgang til Arcane University. 5874056[/snapback] dette er jo ikke et Quest jeg trenger hjelp med men jeg lurer på om det er noen steder som det er masse mobs jeg kan drepe bare for trening?
Islanbadsj Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Huler er en fin plass, der finner du i tillegg masse fine items, oblivion gates funker vel også.
thomanil Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Tror du må ha enchanted våpen eller silver våpen/piler. Tror kanskje det funker med silver bow også, tror i alle fall det. 5857627[/snapback] Hvordan enchanter jeg våpen 5873845[/snapback] Side 39 i manualen. Forutsetter at du har tilgang til Arcane University. 5874056[/snapback] dette er jo ikke et Quest jeg trenger hjelp med men jeg lurer på om det er noen steder som det er masse mobs jeg kan drepe bare for trening? 5902642[/snapback] Evt hvis du er magiker er det bare å mane fram egne monster du kan slå litt på...
Ozelot Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Lurer på om det var i bravil eller hva den byen het, men det finnes en dame som kjøpte en staff\stav som manet frem 4-5 småmonstre. Hun er innesperret i et hus(pga. at de monstrene dilter etter henne), og du skal befri henne. Prøvde først å denge løs på disse dyrene, og det virker ikke som hun bryr seg noe særlig. Me den gang du dreper et av de dyrene, respawner de etter 5 sek. Steg faktisk på Blade-skillen min mens jeg tok et par av de.
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Lurer på om det var i bravil eller hva den byen het, men det finnes en dame som kjøpte en staff\stav som manet frem 4-5 småmonstre. Hun er innesperret i et hus(pga. at de monstrene dilter etter henne), og du skal befri henne. Prøvde først å denge løs på disse dyrene, og det virker ikke som hun bryr seg noe særlig. Me den gang du dreper et av de dyrene, respawner de etter 5 sek. Steg faktisk på Blade-skillen min mens jeg tok et par av de. 5902950[/snapback] Det er i Leyawiin
Smooth Ceiling Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 He, he.. høres ut som den damen med rotteproblemer i Morrowind ^^
FaO Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Det lurer jeg også på. Jeg fant tre Nirnroot-planter i den skogen jeg ble sendt til, men nå finner jeg ikke mer. Jeg er kvalm av den skogen nå. 5852439[/snapback] Alkemisten i "The Guilded Carafel" i Imperial City har en, i tillegg finner du en ombord i kapteinrommet på ene båten i byen. De fleste Nirnroots ute i naturen finner du ved vann. Gå langs en elv for eksempel. 5852506[/snapback] tror også det er en ved den "preste byen" der du får vite om martin... I en gård som kommer rett etter en nedoverbakke ca. 1.5min med hest Vet det er litt flaut, men hvordan får man ned den broa i obliviongaten i Kwatch?
tjalla Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Holder på med en Dark Brotherhood quest nå. Det er brettet hvor jeg skal drepe en som heter (Leifan elns) som oppholder seg i et hus noen timer hver dag. Har kommet meg inn i huset og tatt "rest" i 24 timer sånn at når han kommer så stopper "rest'en". Dessverre så kommer han ikke. Noen som vet noe om hvor jeg skal stå i huset eller gjøre? Kan forøvrig drepe han på hotellet men da får jeg ikke bonustingen.
The Stig Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Grrr, sitter fortsatt fast på questet der man skal stjele "arrow of noe morsomt" fra trollmannen i Bravil. Jeg har svømt ned å drept den store "morderfisken", men alt jeg finner der nede er til en dør som gjør at jeg havner midt utpå havet. Jeg skjønner jo at det er en annen vei der nede, men hvor?! Ville satt stor pris på litt detaljert forklaring! Tusen takk
Islanbadsj Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Når du kommer ned i det rommet til "morder" fisken har du svømt for langt ned. Den døra du skal i er ikke så langt under overflaten, den er litt gjemt. Tror den er på den nordre veggen.
Gjest medlem-87354 Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Trenger litt hjelp med en mages guild quest. Jeg skal reise til et sted (er vel en hule egentlig) som heter Dark Fissure og gjøre noe der FØR neste "shade of the revenant". Jeg finner ikke ut hva jeg skal gjøre, pila er grønn og peker på et alter utenfor hulen. Jeg skal visstnok se etter "heavenly lights" som jeg ikke er sikker på hva er heller. Kan noen forklare hva jeg skal gjøre? Takk på forhånd.
thomanil Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 (endret) Trenger litt hjelp med en mages guild quest. Jeg skal reise til et sted (er vel en hule egentlig) som heter Dark Fissure og gjøre noe der FØR neste "shade of the revenant". Jeg finner ikke ut hva jeg skal gjøre, pila er grønn og peker på et alter utenfor hulen. Jeg skal visstnok se etter "heavenly lights" som jeg ikke er sikker på hva er heller. Kan noen forklare hva jeg skal gjøre? Takk på forhånd. 5904609[/snapback] En gang i uka ved midnatt skjer det noe der ved alteret. Sett deg og vent til midnatt hver dag... . Tror det skjer hver "sundas" eller hva nå søndag 00.00 heter i Tamriel. Endret 11. april 2006 av thomanil
Stifi Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 (endret) Noen som har gjordt: "Lifting The Vale"-questet og kan hjelpe meg med det? Kanskje en lite guide. Altså,jeg har stikke til det stedet,jeg har fått oppgitt på kartet. Så får jeg beskjed om å lese den dagboken,for å finne den neste "landmark". Har lest den dagboken 3 ganger nå og ennå skjønner jeg ikke hvor jeg skal. -_- Endret 11. april 2006 av elfag
Samtron87 Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Angående "aid for bruma": Jeg har vært i alle byene og fått vekk oblivion gatene og har fått "aid" fra alle byene! Men nå er det ingen pil på kartet som sier hvor jeg skal. Og jeg leste i en guid, at når man var ferdig med å få "aid" fra alle byene skulle man dra til CRT og snakke med folka der! Hva må jeg gjøre?
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 (endret) Angående "aid for bruma":Jeg har vært i alle byene og fått vekk oblivion gatene og har fått "aid" fra alle byene! Men nå er det ingen pil på kartet som sier hvor jeg skal. Og jeg leste i en guid, at når man var ferdig med å få "aid" fra alle byene skulle man dra til CRT og snakke med folka der! Hva må jeg gjøre? 5904932[/snapback] Snakk med Martin i Cloud Ruler Temple. Han sitter inne i main hallen. Noen som har gjordt: "Lifting The Vale"-questet og kan hjelpe meg med det? Kanskje en lite guide. Altså,jeg har stikke til det stedet,jeg har fått oppgitt på kartet. Så får jeg beskjed om å lese den dagboken,for å finne den neste "landmark". Har lest den dagboken 3 ganger nå og ennå skjønner jeg ikke hvor jeg skal. -_- Tror du skal vestover til du finner en statue. Derfra skal du nordover til huleinngangen (jeg tror det var slik). Eventuelt kan du bare dra nordvest med engang. Hulen vises på kompasset ditt tror jeg. Endret 11. april 2006 av Mr.FOXHOUND
d'espresso Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Er på det "Is-questet" hvor du reiser til en parrallel verden som er kald og isete.. Jeg ahr sett ridderen, så står det: For en dum måte å dø på... osv..." So? What to do?+ Skal jeg bare gå?
ptta Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 jeg trenger hjelp med "The Ultimate Heist" for thives guild, jeg skal komme meg inn i pallaset og hente en elder sroll eller noe, nå er jeg inne i pallaset og står vede døra inn til biblioteket hvor jeg skal hente den "scrollene", men problemet er at den døra skal åpnes et annet sted og jeg finner ikke noe sted hvor den kan åpnes.
_dAwn_ Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Angående "aid for bruma":Jeg har vært i alle byene og fått vekk oblivion gatene og har fått "aid" fra alle byene! Men nå er det ingen pil på kartet som sier hvor jeg skal. Og jeg leste i en guid, at når man var ferdig med å få "aid" fra alle byene skulle man dra til CRT og snakke med folka der! Hva må jeg gjøre? 5904932[/snapback] Holder på å begynne med denne questen. Men problemet er at når jeg kommer meg til byene og skal spørre om hjelp, så finner jeg ikke de jeg skal spørre..... WTF? Er inne på Castlet. Men ingen der som jeg kan prate med...?!
andrvas Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Angående "aid for bruma":Jeg har vært i alle byene og fått vekk oblivion gatene og har fått "aid" fra alle byene! Men nå er det ingen pil på kartet som sier hvor jeg skal. Og jeg leste i en guid, at når man var ferdig med å få "aid" fra alle byene skulle man dra til CRT og snakke med folka der! Hva må jeg gjøre? 5904932[/snapback] Går det an å få støtte ifra guilds? Eneste jeg har fått støtte fra så langt er noblene, og Chancellor Ocato virker lite lovende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå