Gå til innhold

TES: Trenger du hjelp med Quests?:)


Anbefalte innlegg

Jeg har litt problemer med og klare det questet der man skal finne ut hvem som har stjålet maleriet til en count på et slott. Husker ikke hvilken by det var i men man skal spørre litt rundt og finne spor. Jeg har funnet det hemmlige maleriet i det ene tårnet og jeg har funnet malesakene til hun damen, men jeg finner ikke flere spor. Er det noen andre her som har gjort det questet?? :hmm:

 

beklager for dårlig forklaring :blush:

Endret av Fennris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har litt problemer med og klare det questet der man skal finne ut hvem som har stjålet maleriet til en count på et slott. Husker ikke hvilken by det var i men man skal spørre litt rundt og finne spor. Jeg har funnet det hemmlige maleriet i det ene tårnet og jeg har funnet malesakene til hun damen, men jeg finner ikke flere spor. Er det noen andre her som har gjort det questet?? 

 

Det siste sporet finner du i form av en malingsflekk på gulvteppet i spisestuen

 

(Merk skriften for å lese)

Lenke til kommentar
Jeg har litt problemer med og klare det questet der man skal finne ut hvem som har stjålet maleriet til en count på et slott. Husker ikke hvilken by det var i men man skal spørre litt rundt og finne spor. Jeg har funnet det hemmlige maleriet i det ene tårnet og jeg har funnet malesakene til hun damen, men jeg finner ikke flere spor. Er det noen andre her som har gjort det questet?? 

 

Det siste sporet finner du i form av en malingsflekk på gulvteppet i spisestuen

 

(Merk skriften for å lese)

5975144[/snapback]

 

Tusen takk :cool:

Lenke til kommentar

Er blitt vampyr og har funnet hu heksa som jeg skal til for å bli kurert. Men jeg klarer ikke skaffe 5 empty soul gems. Jeg har 7 soul gems som alle er empty ( når jeg prøver å recharge noen av våpnene mine står det at alle er empty ). Hvorfor vil hun ikke ha de?? Og de soul gemsene jeg har står det bare Petty soul gem, lesser soul gem og common soul gem, men de er empty, så det burde jo gå?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354

Jeg fant et shrine oppi Jerall Mountains(tror jeg), for å kunne få questen der må jeg bli 'less attractive to other people'.Hvordan blir jeg det da?

 

Og, noen som vet hvor jeg kan få tak i black soul gem's?

Jeg vet det er noe med Dark Fissure questen man får av MG, men vet noen om en annen plass jeg kan finne?

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Hvordan kommer meg seg inn i den nederste døra på skipet ved mounth of the panther? Er på ett quest og må komme meg inn, men finner ikke nøkkelen? Noen som vet hvor den er?

6009054[/snapback]

 

Har du drept det lilla spøkelse som er der? Det er liksom spøkelse av "traitor`n" og han har nøkkelen til den siste døra helt nederst i skipet.

 

Lenke til kommentar

Trenger hjelp med questen "Where Spirits Have Lease". Har kommet inn i det hemmelige rommet. når jeg gir hånden til "Lorgren's Skeleton" står han opp fra de døde og er umenneskelig sterk. er det en enkel måte å ta han på? når jeg angriper tar det bare sekunder før jeg er død og han mister ikke/nesten ikke helse.

Lenke til kommentar
Jeg prøver å bli medlem i thives guild, men

 

 

Du skal snakke med Armand Christophe, men han kommer ikke før 02 AM.

 

5971399[/snapback]

 

 

oblivion1.jpg

oblivion2.jpg

 

Det er kun de to som møter opp og sier at jeg må vente på en argonian.

 

5977001[/snapback]

 

sikker p åat du ikke har drept han før?

kanskje er han allerede aktive i et quest du holder på med.. ikke hvet jeg

Lenke til kommentar

Driver med main questet og er kommet til det questet hvor jeg skal locate og finne en " daedric artifact". Har skeleton Key men vil ikke gi ifra meg den av ganske selvsagte grunner :p Har dratt til Azura's Shrine men hvor jeg visstnok kunne finne/få det men må finne en ting/blomst som heter glow dust ( husker ikke helt :hmm: ). Hvor kan jeg finne det, og får jeg en daedric artifact når jeg har gjort dette?

Lenke til kommentar
sikker p åat du ikke har drept han før?

kanskje er han allerede aktive i et quest du holder på med.. ikke hvet jeg

6017619[/snapback]

Kan du drepe quest-personer? Blir de ikke bare svimslåtte?

Jeg har bare drept de DB/BH har sendt meg på og personer utenfor byene, så jeg tviler på at jeg har drept han.

 

Jeg fikk forresten høre fra en annen at det er tiggeren et par meter borte som skal være den tredje personen i "Who is the better thief" og ikke en øgle, men han springer skrikende bort hver gang han ser de lange tennene mine, så jeg skal se hva som skjer når jeg ikke er så mye vamp.

 

madgringo: Glowdust får du av en will-o-the-wisp, altså gule baller som flyter rundt om natten. Du må bruke magic eller et silver/daedric våpen for å skade de. Men AS er vistnok en så god artifact at du bør lete litt rundt etter et annet shrine som gir deg noe mindre brukbart. Jeg tror jeg fikk noe dårlig i Hircine's Shrine i Nibona Valley direkte sør for Arcane University.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...