Gå til innhold

EU truer Microsoft


Anbefalte innlegg

Det jeg ikke skjønner, er at dere sier rett å slett at folk er dumme som velger windows. Har alltid vært fornøyd med windows jeg.

5839846[/snapback]

Man er ikke dumme om man velger Windows, og det er heller ikke det at Windows er dårlig eller bra som er saken, men hvordan de oppfører seg ovenfor konkurrentene og det er det tydeligvis mange Windowsbrukere som ikke ser og de har tydligvis noe imot at MS skal være litt "vennligere" med andre os... Jeg var fornøyd med Windows helt til jeg hadde knota med Linux i en måned, nå er Windows greit å bruke, men jeg foretrekker Linux... men skill mellom Windows og MS!

 

Skjønner ikke dette med Microsoft og alt monopol maset. Sist jeg la inn Windows sto det ikke noen med pistol og tvang meg til det. Finnes ikke en kjeft i verden som sier att man må bruke Windows eller noen andre produkter fra dem heller.

 

Vi må nok innse att Microsoft har gjort data og internett tilgjengelig for alle på en ganske bruker vennlig måte, og de fleste bruker maskinen til litt nettsurfing, bank, chatting, underholdning og skrive litt i av og til og er fornøyd med det.

5840338[/snapback]

Microsoft har monopol, men det er forbrukere som selv lager monopoltilstander... nei det er ingen som står med pistol og truer deg, men det er ikke alltid like lett å finne bærbar/stasjonær uten Windows og i jobbsammenheng bli man ofte tvunget til å bruke Windows, men det er heller ikke det som er saken her, tror saken er at EU ønsker mer fri konkurranse ikke at man skal gå over til andre OS.

 

Selv om MS har gjort det lettere tror jeg ikke det nødvendigvis betyr bedre eller at andre OS kunne gjort ting like raskt som Windows, tenkt på hvordan markedet kunne sett ut i dag om Windows var gitt ut under en BSD lignende lisens. Må huske at Linux kom etter Windows og har utviklet seg raskere og har masse funksjoner som fortsatt mangler i Windows. Skal man kun bruke PC til office prgrammer, chatting, surfing, høre på/rippe musikk, spille småspill, redigere bilder med f.eks gimp er nok Linux enklere fordi man trenger ikke å gjøre NOE etter installasjon... man kan til og med bruke en Live-CD uten å installere... drivere er som regel installert også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har M$ den beste nettleseren, den beste Mediaplayeren, god brannmur med mer.

Dei programma du nevner der er gode nok for folk flest. Hadde dei vore totalt ubrukelige, så hadde ikkje så mange brukt dei.

 

Problemet er at M$ bruker sin ekstreme markedsmakt på selve OS-et til å legge på en lang rekke programmer som i realiteten ikke har med OS-et å gjøre.

Kva program er det du meiner som ikkje høyrer heime i eit OS? Ting som ein nettlesar og mediaplayer er noko som i alle fall eg meiner at eit komplett OS skal ha. Sikkerhetsrelaterte produkt som t.d. brannmur er og så viktig at det burde følge med i operativsystemet.

 

 

 

 

Microsoft har monopol, men det er forbrukere som selv lager monopoltilstander... nei det er ingen som står med pistol og truer deg, men det er ikke alltid like lett å finne bærbar/stasjonær uten Windows og i jobbsammenheng bli man ofte tvunget til å bruke Windows, men det er heller ikke det som er saken her, tror saken er at EU ønsker mer fri konkurranse ikke at man skal gå over til andre OS.

Eg trur saka er at EU er ute etter å vise muskler, og da spesielt ovanfor USA.

Lenke til kommentar

Dei programma du nevner der er gode nok for folk flest. Hadde dei vore totalt ubrukelige, så hadde ikkje så mange brukt dei.

Men for de som bruker Windows å ikke bruker dem er det irriterende å måtte betale for dem og at noen er så godt itegrert at man er avhengig av dem...

 

tror saken er at EU ønsker mer fri konkurranse ikke at man skal gå over til andre OS.

Eg trur saka er at EU er ute etter å vise muskler, og da spesielt ovanfor USA.

5850998[/snapback]

Tror heller EU ønsker å komme inn på markedet som USA eier og ønsker derfor å gjøre det lettere å konkurrere mot MS. Ville vel ikke påstå at EU prøver å vise makt, men heller rettferdighet. Dessuten så BØR de fleste være enige om at metodene til MS ikke alltid er like moralske uansett om man er avhenger av MS eller ikke.

 

 

 

Uansett, hvis Vista blir forbudt i EU så kommer sikkert EU til å lage et eget os basert på Linux, Solaris eller BSD og det eneste som mangler på mange konkurrenter til MS er programmer som ikke blir laget til andre os, men hvis dette skjer så tar det nok ikke lang tid før utviklere får øynene opp for andre os'er så da har man et fullverdig os med den programvaren man trenger og mange flere muligheter enn i Windows. Linux er på mange måter mer brukervennlig enn Windows og hvis dette i tillegg skjer så vil nok open source få en boost vil sannsynligvis bli lettere enn noensinne :)

Lenke til kommentar
Linux er på mange måter mer brukervennlig enn Windows og hvis dette i tillegg skjer så vil nok open source få en boost vil sannsynligvis bli lettere enn noensinne :)

5855165[/snapback]

Har brukt Linux siden fredag. Og hvordan kan du begrunne at linux er mere brukervennlig den windows? Det er et totalt feil bilde.

 

Ed1t: Fikse quotes :p

Endret av Nordoelum
Lenke til kommentar
Sier meg enig med tuxerator.

 

Og til dere andre...

EU har kanskje ikke direkte noe å gjøre med microsoft, men hva som selges på EU markedet er definitivt EU sin sak. En av arbeidsområdene til EU er å sørge for at det ikke skal bli monopoltilstander. EU har lenge forsøkt dialog med microsoft, men microsoft gir selvsagt totalt faen. Håper microsoft fortsetter å kjøre samme linja, og EU sperrer dem ute. Dette ville blitt en stor seier for Europa.

5833009[/snapback]

Da gleder jeg meg til EU går rett i dass!

Hvis EU forbyr Vista, vil sikkert MS på pur faen eller noe slutte med oppdateringer osv.. til XP, og jeg tviler på at det vil gå så bra med Linux som med MS.

 

Og jeg syntes EU kan gå å henge seg, jeg har vert/er imot masse av de dustete reglene deres.

Og hvis de kommer så langt at de forbyr Vista, tror jeg ikke det vil gå lang tid før de fjerner det forbudet.

Lenke til kommentar
Har M$ den beste nettleseren, den beste Mediaplayeren, god brannmur med mer.

Dei programma du nevner der er gode nok for folk flest. Hadde dei vore totalt ubrukelige, så hadde ikkje så mange brukt dei.

Kan det ikke like gjerne være at det er så vanskelig å bli kvitt de, eller at de er nesten umulig å ikke installere som er problemet. Jeg hjelper en god del med å rydde opp på PC-er. I omtrent alle tilfeller installerer jeg alternativer til disse programmene. Kommentaren etter noe tid er; takk, dette var mye bedre.

Problemet er at M$ bruker sin ekstreme markedsmakt på selve OS-et til å legge på en lang rekke programmer som i realiteten ikke har med OS-et å gjøre.

Kva program er det du meiner som ikkje høyrer heime i eit OS? Ting som ein nettlesar og mediaplayer er noko som i alle fall eg meiner at eit komplett OS skal ha. Sikkerhetsrelaterte produkt som t.d. brannmur er og så viktig at det burde følge med i operativsystemet.

Dersom nettleser og mediaplayer er en del av OS-et, da burde tekstbehandler med mer også være det. Et OS skal etter min mening ikke inneholde noen brukerprogrammer, det skal ha åpne API-er og det skal være sikkert. Åpne API-er fordi dette gir mulighet til gode brukerprogrammer fra mange aktører. Det betyr at brannmur bør være med. Et godt OS skal kunne bundles (lages distroer), som gjør det enkelt å installere med ønsket funksjonalitet fra de leverandører man måtte ønske.

 

Stå på EU. Ellers vil vi en gang i framtida måtte kjøpe et M$ operativsystem der også hele officepakka er integrert samt mye annet rart. Og prisen ca 3 - 4 ganger dagens.

Lenke til kommentar
Uansett, hvis Vista blir forbudt i EU så kommer sikkert EU til å lage et eget os basert (...)

Håper ikkje at noko sånt vil skje. Det kan ikkje vere bra for konkurransen at ein så mektig organisasjon som EU kjem med eit OS.

5855333[/snapback]

Hvis det er basert på open source og blir gitt ut under GPL så er det det...

 

 

Linux er på mange måter mer brukervennlig enn Windows og hvis dette i tillegg skjer så vil nok open source få en boost vil sannsynligvis bli lettere enn noensinne :)

5855165[/snapback]

Har brukt Linux siden fredag. Og hvordan kan du begrunne at linux er mere brukervennlig den windows? Det er et totalt feil bilde.

 

Ed1t: Fikse quotes :p

5856321[/snapback]

Kanskje fordi jeg har brukt Linux i et år -_-

 

Hvilke problemer støtter du på? Og på hvilken måte ville du sagt at XP er mer brukervennlig? Hvilken distro har du prøvd?

Endret av tuxerator
Lenke til kommentar
Linux er på mange måter mer brukervennlig enn Windows og hvis dette i tillegg skjer så vil nok open source få en boost vil sannsynligvis bli lettere enn noensinne :)

5855165[/snapback]

Har brukt Linux siden fredag. Og hvordan kan du begrunne at linux er mere brukervennlig den windows? Det er et totalt feil bilde.

 

Ed1t: Fikse quotes :p

5856321[/snapback]

Kanskje fordi jeg har brukt Linux i et år -_-

 

Hvilke problemer støtter du på? Og på hvilken måte ville du sagt at XP er mer brukervennlig? Hvilken distro har du prøvd?

5860766[/snapback]

Har brukt Ubuntu siden fredag og det er ikke så lett å installere programmer, eller streame forskjellige ting. De fleste ting krever at du skriver en eller annen code. Men windows trykker du et par knapper..

Lenke til kommentar
Linux er på mange måter mer brukervennlig enn Windows og hvis dette i tillegg skjer så vil nok open source få en boost vil sannsynligvis bli lettere enn noensinne :)

5855165[/snapback]

Har brukt Linux siden fredag. Og hvordan kan du begrunne at linux er mere brukervennlig den windows? Det er et totalt feil bilde.

 

Ed1t: Fikse quotes :p

5856321[/snapback]

Kanskje fordi jeg har brukt Linux i et år -_-

 

Hvilke problemer støtter du på? Og på hvilken måte ville du sagt at XP er mer brukervennlig? Hvilken distro har du prøvd?

5860766[/snapback]

Har brukt Ubuntu siden fredag og det er ikke så lett å installere programmer, eller streame forskjellige ting. De fleste ting krever at du skriver en eller annen code. Men windows trykker du et par knapper..

5863327[/snapback]

Det er lettere å installere programmer da du slipper å trykke så mye og surfe etter dem på internet. Klikk på Applications>Add Applications eller åpne Synaptic Package Manager. Synaptic P M bør du åpne først og klikke på Settings>Repositories og legge til alle. Da bare huker du av det du vil installere og klikker Apply.

 

Ubuntu legger ikke til forskjellige codecs da dette mange steder ikke er lov da mange av disse f.eks er eid av MS eller du har betalt for dem når du kjøpte XP. I Europa er ikke dette noe problem, men du må installere dem fra pakkesystemet.

 

Jeg *trenger* ikke å skrive koder, men hvis jeg skal f.eks installere streamtuner er det raskere å skrive

apt-get install streamtuner

enn å åpne synaptic og gjøre det derfra.

 

Hvis du legger til Automatix så fikser den alt dette for deg automatisk og mye mer.

Lenke til kommentar
Linux er på mange måter mer brukervennlig enn Windows og hvis dette i tillegg skjer så vil nok open source få en boost vil sannsynligvis bli lettere enn noensinne :)

5855165[/snapback]

Har brukt Linux siden fredag. Og hvordan kan du begrunne at linux er mere brukervennlig den windows? Det er et totalt feil bilde.

 

Ed1t: Fikse quotes :p

5856321[/snapback]

Kanskje fordi jeg har brukt Linux i et år -_-

 

Hvilke problemer støtter du på? Og på hvilken måte ville du sagt at XP er mer brukervennlig? Hvilken distro har du prøvd?

5860766[/snapback]

Har brukt Ubuntu siden fredag og det er ikke så lett å installere programmer, eller streame forskjellige ting. De fleste ting krever at du skriver en eller annen code. Men windows trykker du et par knapper..

5863327[/snapback]

Det er lettere å installere programmer da du slipper å trykke så mye og surfe etter dem på internet. Klikk på Applications>Add Applications eller åpne Synaptic Package Manager. Synaptic P M bør du åpne først og klikke på Settings>Repositories og legge til alle. Da bare huker du av det du vil installere og klikker Apply.

 

Ubuntu legger ikke til forskjellige codecs da dette mange steder ikke er lov da mange av disse f.eks er eid av MS eller du har betalt for dem når du kjøpte XP. I Europa er ikke dette noe problem, men du må installere dem fra pakkesystemet.

 

Jeg *trenger* ikke å skrive koder, men hvis jeg skal f.eks installere streamtuner er det raskere å skrive

apt-get install streamtuner

enn å åpne synaptic og gjøre det derfra.

 

Hvis du legger til Automatix så fikser den alt dette for deg automatisk og mye mer.

5864410[/snapback]

Men oida... jeg skulle installere noe, (husker ikke hva akkurat nå) men det fant den ikke... Måtte lete fram en pakke på internett, og skjønte ikke mere... :p

Men jeg er enig i at

apt-get install streamtuner

er mye enklere enn windows, da du bare skriver inn hvilket program du vil ha...

Lenke til kommentar
Linux er på mange måter mer brukervennlig enn Windows og hvis dette i tillegg skjer så vil nok open source få en boost vil sannsynligvis bli lettere enn noensinne :)

5855165[/snapback]

Har brukt Linux siden fredag. Og hvordan kan du begrunne at linux er mere brukervennlig den windows? Det er et totalt feil bilde.

 

Ed1t: Fikse quotes :p

5856321[/snapback]

Kanskje fordi jeg har brukt Linux i et år -_-

 

Hvilke problemer støtter du på? Og på hvilken måte ville du sagt at XP er mer brukervennlig? Hvilken distro har du prøvd?

5860766[/snapback]

Har brukt Ubuntu siden fredag og det er ikke så lett å installere programmer, eller streame forskjellige ting. De fleste ting krever at du skriver en eller annen code. Men windows trykker du et par knapper..

5863327[/snapback]

Det er lettere å installere programmer da du slipper å trykke så mye og surfe etter dem på internet. Klikk på Applications>Add Applications eller åpne Synaptic Package Manager. Synaptic P M bør du åpne først og klikke på Settings>Repositories og legge til alle. Da bare huker du av det du vil installere og klikker Apply.

 

Ubuntu legger ikke til forskjellige codecs da dette mange steder ikke er lov da mange av disse f.eks er eid av MS eller du har betalt for dem når du kjøpte XP. I Europa er ikke dette noe problem, men du må installere dem fra pakkesystemet.

 

Jeg *trenger* ikke å skrive koder, men hvis jeg skal f.eks installere streamtuner er det raskere å skrive

apt-get install streamtuner

enn å åpne synaptic og gjøre det derfra.

 

Hvis du legger til Automatix så fikser den alt dette for deg automatisk og mye mer.

5864410[/snapback]

Men oida... jeg skulle installere noe, (husker ikke hva akkurat nå) men det fant den ikke... Måtte lete fram en pakke på internett, og skjønte ikke mere... :p

Men jeg er enig i at

apt-get install streamtuner

er mye enklere enn windows, da du bare skriver inn hvilket program du vil ha...

5868285[/snapback]

Det er et punkt som kan være veldig forvirrende ja... Men de fleste programmer kommer som regel med en .DEB eller .RPM (som kan gjøres om til .DEB) som installeres via pakkesystemet... eller autopackage som vist nok skal være en veldig enkel måte å installere programmer på, kommersielle programmer kommer som regel med .run filer som installeres ganske likt som i Windows... Noen programmer må man bare pakke ut så funker dem, men så er det også noen som må kompileres og installeres. Bruker man en Debian basert distro kan man som regel legge til ekstra repositories så finner man det man trenger, ellers så finnes det hjelpeprogrammer som fikser sære tilfeller. Alt jeg tenger finnes i pakkesystemet, men det blir en liten jungel dette her ja...

Lenke til kommentar

Ikke for å dra diskusjonen way off-topic, men:

 

Får å få Firefox til å til å funke med streams, trenger du mett med programmer(pakker), og skrive mett med kommandoer..

 

Men windows ligger dette inne ved første installasjon av firefox. Forklar meg hvem som er lettest?

 

Ed1t: Dere sier open-source løser ting. Bloddy hell, NOT!

Endret av Nordoelum
Lenke til kommentar
Ikke for å dra diskusjonen way off-topic, men:

 

Får å få Firefox til å til å funke med streams, trenger du mett med programmer(pakker), og skrive mett med kommandoer..

 

Men windows ligger dette inne ved første installasjon av firefox. Forklar meg hvem som er lettest?

 

Ed1t: Dere sier open-source løser ting. Bloddy hell, NOT!

5873821[/snapback]

Du kan installere mplayer plug-in for firefox og w32codecs via Synaptic Package Manager eller Automaix (kun til X/K/Ubuntu) som fikser de viktigste tingene for nybegynnere automatisk, men hvis man skal lage tutorials på internet eller fortelle hvordan er det ofte lettere å fortellere hvordan man gjør det via kommandoer.

 

Det du faktisk nevner er nok et litt ironisk problem som har oppstått pga blandt annet MS ønsker å gjøre det vanskeligere for andre å bruke dems codecs, i EU er det lov å legge det til ikke i f.eks USA og derfor er det få distroer som gjør det (Mepis er gratis og legger til w32codecs ialefall). Formater bør være tilgjengelige for ALLE! Og grunnen til at de følger med i XP er fordi (som jeg skrev i en tidligere post) de er eid av MS eller man har allerede betalt for å kunne bruke dem da man kjøpte XP... Når du kjøper f.eks en distro som Linsipre får du med propriære drivere og codecs som du klager over.

 

Hvis du skal sammenligne Windows og Linux på lik linje på de områdene der Linux har litt problemer pga (spesielt) Windows bør du i minste sammenligne et os du må betale for som Windows (selv om prisen er betraktlig lavere på de fleste distroer)... Det at mange distoer er gratis gjør at det kommer med et par minuser som man enkelt kan fikse hvis man bare vet hvordan (som propriære drivere og codecs)... og man kan vel gi kapitalismen skylden for det...

 

Hele innlegget ditt viser understreker bare monopolet og den maktsyke kampen MS...

Og et ting til... hadde ALT vært gitt under en GPL lignende lisens hadde ikke noe av dette vært noe problem... så: GO GPL and OPEN SOURCE!

Endret av tuxerator
Lenke til kommentar

Synes det er helt greit med linux jeg. Kjører dual-boot med WinXP Pro og Ubuntu Breezy. Og synes det er kjempe kult med linux. Men synes uansett, at det snakket om at Linux er bedre enn Windows, enklere, osv. Er bare tull. Synes det er opp til hver enkel å finne ut dette. Og jeg personlig synes det er litt vanskeligere med linux, enn med Windows. Greit nok jeg startet på fredag, men uansett. Windows er noe n00b kan klare. Linux er du avhenging av et godt forum som hjelper deg. En bra ting med Ubuntu, er forumet deres. Et kjempe bra forum.

 

Kommer til å kjøpe Windows Vista Ultimate Edition da det kommer, fordi jeg synes Windows er et bra OS, og for min del kommer aldri linux til å skifte ut Windows.

 

Og på hvilken måte understreker jeg monopolet. Det er basert på egne erfaringer, og uansett. Så er ikke linux så lett som Windows. Du snakker om at man må finne programmet på nette, osv. Det gjør ikke meg noe. Og alle mappene som linux.. Hvorfor? Hadde det vært like lett som InstallShield på windows. Som i linux, så hvorfor ikke. Men linux gjør det tilnærmet vanskelig.

 

Og til dere som sier at synaptic er bra! Hell no.. Okay, på en m¨te, men de pakkene som ligger der, er som regel udaterte, eller du finner dem ikke. Hvis du skal ha de, så må du legge til enda en kilde i source.list. Og det kan fortsatt hende at du trenger ende mere for at det programmet du vil ha skal funke. Og for å få den nyeste versjonen som regel, må du kompilere selv. Også da kan det komme at du trenger flere pakker.. Du lastere dem ned, men nei da... Da sier den forstatt at du må konfigurer PKG-CONFIG, men nei dere. gaim.pc ligger der jo(eksempel).

Med windows laster du som regel ned en .exe installer, og da er det gjort. Det kan kreve .NET Framework, men det følger windows-update.

 

Hvet at det finnes slike autopackager, etc. Men som regel, liker linux mye bedre hvis du bruker ferdig compilerte pakker. Eller enda bedre, så må selv kompilere. Nei du :!

 

Uansett, så har Microsoft levert et produkt som en hver enkelt kan bruke. Og som regel funker det. UTEN å bruke MS-DOS ledetekst!

Lenke til kommentar
Synes det er helt greit med linux jeg. Kjører dual-boot med WinXP Pro og Ubuntu Breezy. Og synes det er kjempe kult med linux. Men synes uansett, at det snakket om at Linux er bedre enn Windows, enklere, osv. Er bare tull. Synes det er opp til hver enkel å finne ut dette. Og jeg personlig synes det er litt vanskeligere med linux, enn med Windows. Greit nok jeg startet på fredag, men uansett. Windows er noe n00b kan klare. Linux er du avhenging av et godt forum som hjelper deg. En bra ting med Ubuntu, er forumet deres. Et kjempe bra forum.

 

Kommer til å kjøpe Windows Vista Ultimate Edition da det kommer, fordi jeg synes Windows er et bra OS, og for min del kommer aldri linux til å skifte ut Windows.

 

Og på hvilken måte understreker jeg monopolet. Det er basert på egne erfaringer, og uansett. Så er ikke linux så lett som Windows. Du snakker om at man må finne programmet på nette, osv. Det gjør ikke meg noe. Og alle mappene som linux.. Hvorfor? Hadde det vært like lett som InstallShield på windows. Som i linux, så hvorfor ikke. Men linux gjør det tilnærmet vanskelig.

 

Og til dere som sier at synaptic er bra! Hell no.. Okay, på en m¨te, men de pakkene som ligger der, er som regel udaterte, eller du finner dem ikke. Hvis du skal ha de, så må du legge til enda en kilde i source.list. Og det kan fortsatt hende at du trenger ende mere for at det programmet du vil ha skal funke. Og for å få den nyeste versjonen som regel, må du kompilere selv. Også da kan det komme at du trenger flere pakker.. Du lastere dem ned, men nei da... Da sier den forstatt at du må konfigurer PKG-CONFIG, men nei dere. gaim.pc ligger der jo(eksempel).

Med windows laster du som regel ned en .exe installer, og da er det gjort. Det kan kreve .NET Framework, men det følger windows-update.

 

Hvet at det finnes slike autopackager, etc. Men som regel, liker linux mye bedre hvis du bruker ferdig compilerte pakker. Eller enda bedre, så må selv kompilere. Nei du :!

 

Uansett, så har Microsoft levert et produkt som en hver enkelt kan bruke. Og som regel funker det. UTEN å bruke MS-DOS ledetekst!

5874910[/snapback]

Vi to kommer neppe noen vei uansett og det er uansett en smaksak... men er enig med at Windows er lettere på noen områder, dog ikke på langtnær nok til at jeg vil si at det er letere enn Linux, og iallefall ikke lettere enn Linux for en som kun skal bruke PC'en til surfing, chatting, office oppgaver, spille småspill og ting som ikke krever programvare utenom det som følger med...

 

 

Men jeg har installert Mepis på bærbar, integrert trådløst, lyd, skjermkort osv. funker. Lagt til Gnome, Xfce og KDE (bare får å lege meg litt med dem)... KDE 3.5.1, alt jeg trenger av programmer som ikke funlgte med osv. alt fra pakkesystemet... (enten via synaptic eller apt-get install)... etter oppdatering fikk jeg også Firefox 1.5.0.1... så nyeste KDE og Firefox har blitt lagt til etter oppdatering. Du må skille mellom en distro og en annen, de kan være relativt forskjellige og passer ikke en distro for en kan det hende at en annen gjør det...

 

 

Kunne jo prøvd å starte en tråd for å kartlegge hva Windows og Linux gjør bedre/lettere enn hverandre... men det hadde nok endt opp i krig...

 

EDIT: dette gikk litt fort :p

Endret av tuxerator
Lenke til kommentar
Enig der. Vi får gi oss, før vi for denne tråden stengt :p Takk for diskusjonen...

5878288[/snapback]

Gikk litt fort i stad så jeg surret med å sette Linux og Windows på rett sted :roll: ... men la oss iallefall si oss enige med at det er en smak og vane-sak...

 

Takk for diskusjonen :) ,men dette bli sikkert ikke den siste :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...