J@cob Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Bah, skolen min skal streike, men vi har engeksltentamen
V-by Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Skrevet 30. mars 2006 Fant ut at læreren lar oss gjøre hva vi vil sitter å jobber masse nå bra med streik da...
BeFs Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Buhu .. 2-3 ekstra timer .. Ååå det er så synd på oss .. Huff og huff.. Tror jeg skal klage til statsministeren, så mister alle lærerne som ikke streiker jobben! Jippi :D
Nevnarion Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Fikk fri fra kl. 12 vi. Siden jeg hadde noen fritimer før det, så var jeg ferdig kl. 10 i dag. Herligt.
ludvig Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Skulle ta BCG sprøyte og ha tysk i morgen vi! Lucky us 5835802[/snapback] BCGen er da ikke halvparten så ille som ryktet sier, men tysken er det verdt å gå glipp av. Vi fikk ikke noen beskjed om hva som ville skje på skolen vår, men vi hadde tentamen også. Hadde vært typisk om de lot oss sitte å jobbe, mens en sivilarbeider passet på 5836127[/snapback] Mener ganske så bestemt at de ikke har lov til å få noen andre til å gjøre jobben til noen som streiker...
V-by Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Skrevet 30. mars 2006 Skulle ta BCG sprøyte og ha tysk i morgen vi! Lucky us 5835802[/snapback] BCGen er da ikke halvparten så ille som ryktet sier, men tysken er det verdt å gå glipp av. Vi fikk ikke noen beskjed om hva som ville skje på skolen vår, men vi hadde tentamen også. Hadde vært typisk om de lot oss sitte å jobbe, mens en sivilarbeider passet på 5836127[/snapback] Mener ganske så bestemt at de ikke har lov til å få noen andre til å gjøre jobben til noen som streiker... 5839325[/snapback] Tror ikke det, med mindre de skulle ha noen vakter fra før av da... som ikke var lærere. Men når noen i en bedrift streiker så har ikke arbeidsgiver lov til å si opp de ansatte under streiken, men de har heller ikke lov til å slutte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå