Gå til innhold

Counter-Strike klan navn.. trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noe bra clan navn til meg? og noen som vet om et sted mann kan kjøpe billige servere.. vil helst ha et kosrt klan navn som fks 3-6 bokstaver.. :)

mvh: clan name seeker ;) ;) :thumbup::thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Novanett har kampanje på 3 mndr til 390 kr inkl 25 slots vt-server (1560 for et år - vanlig pris). Jeg lurer på å kjøpe selv, pingen er bra, men man kan likevel oppleve noe lagging og hakking og noe påklagelige hitboxer nå og da, men skal det passe budsjettet, så skal det passe budsjettet.

edit: for det meste fungerer det visstnok greit.

Ellers har man jo gameserver sin standard WS - noe dyrere og uten vt-server, men det virker også mer stabilt.

Endret av surbz00r
Skrevet
noen som har noe bra clan navn til meg? og noen som vet om et sted mann kan kjøpe billige servere.. vil helst ha et kosrt klan navn som fks 3-6 bokstaver.. :)

mvh: clan name seeker ;) ;)  :thumbup:  :thumbup:

5826296[/snapback]

Skal du spille 1.6 eller source?

Skrevet

5826296[/snapback]

5826882[/snapback]

Det står "Counter-Strike". :roll:

Skrevet

5826296[/snapback]

5826882[/snapback]

skal spille 1,6 ;P

Skrevet

dårlig med klan navn det var her da.. vil ikke ha noe sånt som understreker elns.. vil ha noe eneklt som foreksempel: AirBears.... supastrikes... osv osv..

Skrevet

Her har jeg en jævla god idè:

Hva med å bare finne på noe selv.

Ettersom at vi ikke gidder å gi saklige svar ettersom det som er verdt noe er plukket og har vi gode ideer holder vi det for oss selv.

IKS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...