Gå til innhold

TES: Folkene er redde for meg.


Anbefalte innlegg

Jeg la meg i den husbåten og fikk et quest hvor pirater hadde tatt over og jeg måtte redde dagen.

Etter jeg hadde klart questet og jeg skulle snakke med folk så ble dem redde og sier : " You shall not get my blood" "Stay away from me you filthy beast" osv.

Hvis jeg står nærme dem så sier dem at jeg ser litt blek ut og at jeg burde finne en healer.

 

Først kan man tro at jeg har blitt til en vampyr, men det er feil. Jeg har fortsatt blåe øyne, jeg kan være ute i sola og jeg har ikke fått vampyrskills.

 

Noen som vet hva som har skjedd med meg? Eller hvor jeg kan finne en healer som kan kurere meg mot hva jeg har?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hørtes ut som om du er vampyr her ja.

 

måten du kan sjekke det på er å gå til noen som sover trykke space og se om alternativet "feed" kommer opp. gjør det det er du vampyr og er du vampyr må du passe på og drikke blod hver dag så du ser ung og frisk ut.

dog er det fordeler med å ikke drikke blod for jo mindre du drikker,jo mer vampyraktig blir du og da også sterkere. etter 3-4 dager uten blod så vil de reagere slik du beskriver nå.

Lenke til kommentar

Jeg tror spillet ble bugga.

 

Grunn:

 

Jeg var i en vampyrhule og jeg vet ikke om jeg var blitt. Når jeg gikk tilbake Imperial City så la jeg meg i det hotellet som er en båt. Når jeg våknet så aktiverte jeg et quest ved at båten ble kapret av noen pirater. Jeg fikk ikke meldingen om at jeg var blitt en vampyr og jeg har ikke fått vampyr skills eller røde øyne.

Jeg tror at spillet har fått en eller annen desync error og jeg har blitt en bugga vampyr siden jeg aktiverte queste i det jeg skulle bli en vampyr. Nå kan jeg ikke snakke med noen eller drikke blod. Så eneste jeg kan gjøre er å loade tilbake som er sirka 2 timer tilbake og det er masse lvling og grotter utforska :(

Lenke til kommentar

Det har skjedd igjen. Jeg kom tilbake hvor jeg er til Imperial City.. Men denne gangen har jeg lagret spillet før jeg sover.

 

Jeg snakker med noen karer før jeg legger meg og dem er hyggelig og sier hallo.

Så sover jeg i sirka 4 timer og våkner opp så skriker dem "Get away from me you filthy beast"

 

Jeg er ikke vampyr, jeg kan ikke drikke blod av sovende folk. Jeg har ikke forandret utseende, har ikke røde øyne og denne gangen var jeg ikke i kontakt med vampyrer. Enda så er jeg et filthy beast og jeg kan ikke snakke med noen.

 

Hvor er det healere eller noe som kan kurere meg, for dette er meget plagsomt.

Lenke til kommentar

Jeg tro til Kirka i Burma og trykka på alteret. Jeg fikk noe røyk over meg, eller.no og gikk ut til en uteligger. Han kunne snakke med meg uten problemer. Så la jeg meg ned for å sove og vokna og ble plutselig en filthy beast! ARGH dette er irriterende. Har også drukket "Cure Desease" potion.

Lenke til kommentar

Jeg fiksa problemet!! Endelig. Spillet var bugged ja. Jeg lastet ned en mod så jeg kunne kjøpe en sånn vampyr elixir hos en gubbe, og da jeg drakk den kunne dem snakke med meg igjen.. Er bare flaks jeg hadde en savegame for hadde jeg vært vampyr kunne jeg ikke snakke med dem.

Lenke til kommentar
Jeg fiksa problemet!! Endelig. Spillet var bugged ja. Jeg lastet ned en mod så jeg kunne kjøpe en sånn vampyr elixir hos en gubbe, og da jeg drakk den kunne dem snakke med meg igjen.. Er bare flaks jeg hadde en savegame for hadde jeg vært vampyr kunne jeg ikke snakke med dem.

5827707[/snapback]

 

Hadde kanskje vært en ide å legge ut linken sånn at andre som sliter med problemet kan få fiksa det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...