Gå til innhold

GM svarer på alt


Anbefalte innlegg

gjør som meg: CTRL  + klikk og /invite

samme med summon i raids, men oftest er folk:

(someone): Me, (x1), (x2), (x3) need summon asap.

Jeg ber dem pent si at de må si noe selv for å gjøre det mye lettere, men neida.... tar som regel 4--5 minutter å summone 7-8stykker for min del :O

5833337[/snapback]

 

Target i Raid Assist og trykk summon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
gjør som meg: CTRL  + klikk og /invite

samme med summon i raids, men oftest er folk:

(someone): Me, (x1), (x2), (x3) need summon asap.

Jeg ber dem pent si at de må si noe selv for å gjøre det mye lettere, men neida.... tar som regel 4--5 minutter å summone 7-8stykker for min del :O

5833337[/snapback]

 

Target i Raid Assist og trykk summon?

5833515[/snapback]

huh? mener fortsatt det tar lengre tid :p

Lenke til kommentar
1. det er ikke vanskelig å invite noen som har æ,ø eller å i navnet.. det er no bare å bruke høyre museknapp på navnet og trykke på invite.. det vet noe alle..

 

2. å bruke snikfitte eller noe i den duren er bare idioti.. bare kids på 8 år kunne funne på noe slikt.. (sier bare det alle tenker)...

5832712[/snapback]

1. Nei det er IKKE noe alle vet, folk bruker gjerne 2-3 minuter på invite meg og navnet mitt innholder ikke noen uvanelige bokstaver (Baranisilion)

 

 

2. Fortell meg, hva er galt med navnet Snikfitte? En bekjent som bruker det som en fornærmelse, og jeg fant det passende på en Rogue. Og fikk stadig whispers fra Nordmenn om hvor morsomt det var, og tviler sterkt på at alle de var 8.

5832920[/snapback]

 

Det er ikke lov å kalle seg noe sånt, så du fortjente den straffen du fikk.

Lenke til kommentar
Urk nei!

Lagde meg en karakter som het Rauhålet. Hadde egentlig ikke planer om å spille den opp noe, så navnet betydde ikke noe. Men, det endte ikke etter planen, og jeg begynte å levele fyren. Tok da kontakt med GM for å høre om jeg kunne endre navn, pga. 'å' i navnet.  Fikk standardfraser, og beskjed om at navnet kunne endres KUN på grunn av at det var støtende, med påfølgende advarsel på kontoen min.

 

Advarselen betyr ikke så mye for meg egentlig, men det var litt urettferdig. Jeg tok kontak for å bytte navn, ikke fått noen klager på det. Dessuten, den eneste som kan bli støtt av navnet er meg selv. En annen ting er arrogansen. Fikk standardfrasene i chatten, og da jeg endelig spurte om jeg måtte logge ut for å kunne endre navn, tok det lang tid, og 'yes' var eneste svaret. En riktig så arrogant person!

 

Hvis du levler en karakter som heter rauhålet, må du ta følgende selv. :roll:

5830522[/snapback]

Og Trøll :p

5830585[/snapback]

 

Lagde en som het shadowroUge, skrev et langt brev i lvl 48 eller no om at jeg ville bytte navn fordi jeg ikke fikk plass i instancer og jeg ble dissa osv. Fikk bare i svar at det gikk ikke an å bytte navn.. Og de som kjenner meg ikke le..

Lenke til kommentar
Det er ikke lov å kalle seg noe sånt, så du fortjente den straffen du fikk.

5833709[/snapback]

Jeg har da aldri klaget på straffen jeg fikk, jeg siktet til det at han mente jeg minnet han om en åtteåring på grunn av navnet. Ikke at jeg fikk en straff for det. GM'en gjorde bare jobben sin.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
1. det er ikke vanskelig å invite noen som har æ,ø eller å i navnet.. det er no bare å bruke høyre museknapp på navnet og trykke på invite.. det vet noe alle..

 

Faktisk er det mange mods som ikke har den funksjonen. jeg hadde en av de å måtte skrive /invite navnet for å invite noen... og det er ikke mange som bruker clean blizzard mod lenger

 

EDIT: Og det med snikfitte... kan være litt barnslig ja, men barnslighet skader ingen

5833000[/snapback]

 

alltid funka hos meg.. og har ofte sett at det står at du kan invite på den måten på dagens tip når du er på vei inn i spillet..

 

ikke kom og si at snikfitte, rompe og div andre nick i denne duren er barnslig.. slike ord kan vi forvente oss fra unger..

Lenke til kommentar
Vel dere kan mene hva dere vil, men jeg brukte ikke ordet fitte når jeg var åtte år gammel.Men jeg skjønner fortsatt ikke på hvilken måte det er idiot å kalle seg snikfitte.

5836831[/snapback]

 

Synes det var kult jeg hehe :)

Hadde ledd om jeg traff en med det navnet.

 

Værste som kunne skjedd var vel at en 8 åring dro denne til fattern etter å ha spilt wow "Pappa - Hva betyr snikfitte? " hehehe

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hehe, jeg klarte å komme meg til lvl 24 med min main chr, NE female rogue, som het FuriousCunt, før jeg fikk advarsel og beskjed om å bytte navn  :!:  Utrolig at jeg kunne gå så lenge før en eller annen "surpomp" klaget, hehe^^

5831137[/snapback]

 

En i guilden kalte seg for Pimpdaddy, men måtte ikke forandre før vi var halveis i MC.. :D (tok sin tid en gang i tiden..)

PimpG derimot ble ikke gjordt noe med..

 

snikfitte ja.. kansje barnslig, men fremdeles genialt...

UD rogue: Gankerhore? :roll:

Lenke til kommentar
De svarer ikke på alt :)

 

Jeg spurte om de hadde et system for å finne ut hvilke items jeg faktisk har hatt, slik at jeg ikke bare kunne si at jeg hadde Sulfuras og få det tilbake av en GM uten å faktisk ha hatt våpenet.

 

Han svarte at han ikke kunne si noe til meg om Blizzards systemer, så jeg tar det som et ja :p

5827542[/snapback]

 

Alt blir jo lagret i en Log fil tenker jeg, seperat for hver character på serverene, så detder må ver et av di minste problema deres og finne ut av :)

5827649[/snapback]

 

Allt lagres i en logg ja, så hvis du er uheldig og sletter Sulfuras, kan du få den tilbake.

5829390[/snapback]

Hvis dette er tilfelle, hvorfor kan man kun få tilbake 1 item pr account da? Hvis de hadde vært sikre på at vi eide itemen burde det ikke være noe problem uansett

Lenke til kommentar

Jeg var så lur at jeg lånte ut 100g til en guild mate her om dagen, etterpå viste det seg at det var en hacker som hadde lånt pengene å sendt dem videre. sendte en ticket til <GM> og han kunne vært fall ikke hjelpe meg med dette, jeg spurte han om de ikke hadde ett system for å tracke gullet. Det svarte han nei på, kjente jeg ble litt sur da :p men jeg har lært, ALDRI lån bort penger :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...