Gå til innhold

GM svarer på alt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spør hvorfor Major potions er bedre enn Superior potions. Det har jeg alltid lurt på...

5825705[/snapback]

 

Sier seg selv.

 

Superior er av høyere rang en major, hvor enn tåpelig det høres ut for deg :)

5825744[/snapback]

 

Hvis superior er av høyere rang enn major, hvorfor er da major bedre?

Lenke til kommentar
Spør hvorfor Major potions er bedre enn Superior potions. Det har jeg alltid lurt på...

5825705[/snapback]

 

Sier seg selv.

 

Superior er av høyere rang en major, hvor enn tåpelig det høres ut for deg :)

5825744[/snapback]

 

Hvis superior er av høyere rang enn major, hvorfor er da major bedre?

5825845[/snapback]

 

oi, nå leste jeg feil!

 

Høres litt shaky ut, ja.

Lenke til kommentar

<GM> er snille folk ja. En gang rapporterte jeg en som solgte guld ulovlig, og det endte opp med at vi snakka om hvilke class vi ville spille på. GM'en sa at warrior kunne bli litt kjedelig etterhvert, så han ville tatt mage/warlock for damage eller priest/druid for healing.

Ganske snill han ja :p

Lenke til kommentar

De svarer ikke på alt :)

 

Jeg spurte om de hadde et system for å finne ut hvilke items jeg faktisk har hatt, slik at jeg ikke bare kunne si at jeg hadde Sulfuras og få det tilbake av en GM uten å faktisk ha hatt våpenet.

 

Han svarte at han ikke kunne si noe til meg om Blizzards systemer, så jeg tar det som et ja :p

Lenke til kommentar
De svarer ikke på alt :)

 

Jeg spurte om de hadde et system for å finne ut hvilke items jeg faktisk har hatt, slik at jeg ikke bare kunne si at jeg hadde Sulfuras og få det tilbake av en GM uten å faktisk ha hatt våpenet.

 

Han svarte at han ikke kunne si noe til meg om Blizzards systemer, så jeg tar det som et ja :p

5827542[/snapback]

 

Alt blir jo lagret i en Log fil tenker jeg, seperat for hver character på serverene, så detder må ver et av di minste problema deres og finne ut av :)

Lenke til kommentar
De svarer ikke på alt :)

 

Jeg spurte om de hadde et system for å finne ut hvilke items jeg faktisk har hatt, slik at jeg ikke bare kunne si at jeg hadde Sulfuras og få det tilbake av en GM uten å faktisk ha hatt våpenet.

 

Han svarte at han ikke kunne si noe til meg om Blizzards systemer, så jeg tar det som et ja :p

5827542[/snapback]

 

Alt blir jo lagret i en Log fil tenker jeg, seperat for hver character på serverene, så detder må ver et av di minste problema deres og finne ut av :)

5827649[/snapback]

 

Allt lagres i en logg ja, så hvis du er uheldig og sletter Sulfuras, kan du få den tilbake.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en lang samtale med en GM en gang etter at jeg var i en instance som var bugga. Et drop bare forsvant fra bossen vi tok uten at jeg fikk looten i inventory. Bossen kunne heller ikke lootes mer. Blizzard hadde heller ingen logg på at vi i det hele tatt hadde vært i instancen, men jeg hadde fått et annet item i den instancen jeg brukte, så da spurte jeg han om han kunne finne ut når og hvor det itemet kom fra. I følge loggen hadde det spawnet på meg rett etter vi visstnok skulle ha tatt instancen. (Itemet er et item som kun dropper i den aktualle instancen.) Altså bugga logingen til Blizzard, noe han sa kun skjedde sånn 1 av 1 million ganger.. Men han var hele tiden hyggelig å trodde på meg, noe jeg skal gi han credz for siden jeg var lettere irritert akuratt da jeg chattet med han. xD

Endret av KlabbTass
Lenke til kommentar
GMs er snille folk de. :)

 

http://wow-exiled.net/images/GM%20hug.jpg

5826014[/snapback]

 

Urk nei!

Lagde meg en karakter som het Rauhålet. Hadde egentlig ikke planer om å spille den opp noe, så navnet betydde ikke noe. Men, det endte ikke etter planen, og jeg begynte å levele fyren. Tok da kontakt med GM for å høre om jeg kunne endre navn, pga. 'å' i navnet. Fikk standardfraser, og beskjed om at navnet kunne endres KUN på grunn av at det var støtende, med påfølgende advarsel på kontoen min.

 

Advarselen betyr ikke så mye for meg egentlig, men det var litt urettferdig. Jeg tok kontak for å bytte navn, ikke fått noen klager på det. Dessuten, den eneste som kan bli støtt av navnet er meg selv. En annen ting er arrogansen. Fikk standardfrasene i chatten, og da jeg endelig spurte om jeg måtte logge ut for å kunne endre navn, tok det lang tid, og 'yes' var eneste svaret. En riktig så arrogant person!

Lenke til kommentar
Urk nei!

Lagde meg en karakter som het Rauhålet. Hadde egentlig ikke planer om å spille den opp noe, så navnet betydde ikke noe. Men, det endte ikke etter planen, og jeg begynte å levele fyren. Tok da kontakt med GM for å høre om jeg kunne endre navn, pga. 'å' i navnet.  Fikk standardfraser, og beskjed om at navnet kunne endres KUN på grunn av at det var støtende, med påfølgende advarsel på kontoen min.

 

Advarselen betyr ikke så mye for meg egentlig, men det var litt urettferdig. Jeg tok kontak for å bytte navn, ikke fått noen klager på det. Dessuten, den eneste som kan bli støtt av navnet er meg selv. En annen ting er arrogansen. Fikk standardfrasene i chatten, og da jeg endelig spurte om jeg måtte logge ut for å kunne endre navn, tok det lang tid, og 'yes' var eneste svaret. En riktig så arrogant person!

 

Hvis du levler en karakter som heter rauhålet, må du ta følgende selv. :roll:

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Urk nei!

Lagde meg en karakter som het Rauhålet. Hadde egentlig ikke planer om å spille den opp noe, så navnet betydde ikke noe. Men, det endte ikke etter planen, og jeg begynte å levele fyren. Tok da kontakt med GM for å høre om jeg kunne endre navn, pga. 'å' i navnet.  Fikk standardfraser, og beskjed om at navnet kunne endres KUN på grunn av at det var støtende, med påfølgende advarsel på kontoen min.

 

Advarselen betyr ikke så mye for meg egentlig, men det var litt urettferdig. Jeg tok kontak for å bytte navn, ikke fått noen klager på det. Dessuten, den eneste som kan bli støtt av navnet er meg selv. En annen ting er arrogansen. Fikk standardfrasene i chatten, og da jeg endelig spurte om jeg måtte logge ut for å kunne endre navn, tok det lang tid, og 'yes' var eneste svaret. En riktig så arrogant person!

 

Hvis du levler en karakter som heter rauhålet, må du ta følgende selv. :roll:

5830522[/snapback]

 

Jadda, og det gjør ikke noe med advarselen. Det er jo kun en formalitet når det er for slike "milde" ting som dette. GM var bare så arrogant! Håper jeg ikke snakker med han igjen en annen gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...