Gå til innhold

1.10 kommer på onsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har ikke jeg lest alle postene i denne tråden, så dette jeg spør kan være tatt opp før.

Har hørt at man må laste ned addons\UI helt på nytt og at det ikke funker å bruke div. program som feks: WoWtoc. Stemmer dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fra login screen:

"An early estimate is that the realms will be unavailable for approximately 12 hours, beeing available again around 16:00 CEST (GMT +2)".

Vi er på GMT +1 så det vil vel bety kl. 1500 her.

Endret av superreven
Skrevet
Fra login screen:

"An early estimate is that the realms will be unavailable for approximately 12 hours, beeing available again around 16:00 CEST (GMT +2)".

5831356[/snapback]

CEST = Central European Server Time eller noe lignende.

Så serverne er oppe kl 1600 her også.

Skrevet
Fra login screen:

5831356[/snapback]

CEST = Central European Server Time eller noe lignende.

Så serverne er oppe kl 1600 her også.

5831450[/snapback]

nå kan det godt være det du sier om CEST er rett, men jeg vet at CET (Central European Time) kun er GMT + 1.

Skrevet
Men fortsatt så er ikke det som Blizzard skriver på login, "vår tid", da de skriver GMT +2.

Så da vil det si Central European Summer Time for land som:

"Athens, Greece

Helsinki, Finland

Istanbul, Turkey

Jerusalem, Israel

Harare, Zimbabwe"

Les mer http://wwp.greenwichmeantime.com/info/timezone.htm der.

5831594[/snapback]

Har mine tvil på at GMT har vintertid/sommertid, iallfall mange land som ikke har det, ergo: CEST = Norge om sommeren.
Skrevet (endret)

Fra US forums (hvor hunterforumet er nede av en eller annen mystisk grunn...):

i use a strikers mark (faster then normalization speed) and it SHOULD be a buff for me...

BUUUT... i ran ubrs for the hell of it to see the new items, and ranged attacks as a whole seem to be broken, regular autoshoot is hitting half as hard as it did before patch, multisho/aimedshot crits are hitting half as hard (with my bow it should be more since its faster then normalized)

ranged attacking as a whole seems broken now... i did more dmg per hit with my mele wepon then i did with a bow... it was pathetic

Skummelt :no:

Skal bli interressant å sjekke ut personlig.

Endret av Rata101
Skrevet

i use a strikers mark (faster then normalization speed) and it SHOULD be a buff for me...

BUUUT... i ran ubrs for the hell of it to see the new items, and ranged attacks as a whole seem to be broken, regular autoshoot is hitting half as hard as it did before patch, multisho/aimedshot crits are hitting half as hard (with my bow it should be more since its faster then normalized)

ranged attacking as a whole seems broken now... i did more dmg per hit with my mele wepon then i did with a bow... it was pathetic

Skummelt  :no:

5831654[/snapback]

Det der hørtes urovekkende ut... :(

Skrevet

Skummelt  :no:

5831654[/snapback]

kanskje nå hunters kan slutte å stjele aggro i raids :tease:

Skrevet

Alltid noen som whiner for et eller annet, tipper han der overdriver noe voldsomt. Akkurat som alle oss warriors, helt paranoide etter patching :mrgreen:

Så jeg ville tatt den meldingen der med en klype salt, men det kan være noe i det..

Skrevet (endret)
kanskje nå hunters kan slutte å stjele aggro i raids  :tease:

5831724[/snapback]

AMAGAD, da blir det jo ez-mode. Nerf again! :cool:

Er nok ikke noe vits i å ta sorgene på forskudd nei. Me får sjå...

Endret av Rata101
Skrevet
Men fortsatt så er ikke det som Blizzard skriver på login, "vår tid", da de skriver GMT +2.

Så da vil det si Central European Summer Time for land som:

"Athens, Greece

Helsinki, Finland

Istanbul, Turkey

Jerusalem, Israel

Harare, Zimbabwe"

Nei, fordi GMT ikke har sommer/vintertid.

Når vi har sommertid så er vi GMT +2, mens britene kjører på BST (british Summer Time, som er GMT+1).

Skrevet
er det noe gale me mitt spill, eller er jeg den eneste som ikke kan logge på?

5832391[/snapback]

Ingenting funker. Hverken spill eller wow-europe.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...