sylten Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 heisann folkens jeg har nettopp gått til anskafelse av denne her http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120785 men når prøver å sette den opp i nettverket kommer det opp ip konflikt med en annen maskin på nettverkt... Men når jeg tekker ut kabelen til internett og kjører veisvisern til nettverksoppkobling går det greit men med engang jeg setter inn kabelen til internett kommer det opp at jeg har en ip konflikt Begynner å tro at det er boksen som lyse leverer at den ikke funkerer som en "router"........ Men er den noen som har andre forslag så tas de imot med takk har xp home på en maskin og xp pro på den andre men mener å tror at dette ikke skal være noe problem.... Sylten
agvg Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Den teorien din om at boksen ikke er en router stammer nok, på nyere utstyr deler Lyse kun ut en IP og du må bytte switchen din i en router.
sylten Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 takker for hurtigt svar skal få bytta swichen i en ruter Sylten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå