Thewiz Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 (endret) Hei, jeg og klanen min tenkte vi skulle lage en server. Jeg er den heldige som skal lage serveren. Jeg klarer å lage selve serveren, og den begynner å gå. Problemet er at jeg ikke får til å joine den. Den stopper på Conect. Jeg tror problemet har med ruteren og gjøre, den skifter på ipen jeg skal bruke. (en venn av meg sier at ruteren ødelegger, han prøvde uten ruter, da funket det kjempefint. Han mener man må åpne ''noen porter'' i ruteren, han vet ikke hvordan.) Noen som har noen tips? (ja, jeg må bruke ruter, jeg er ikke den eneste som bruker nettet) Navn på ruter: 3com Wireless 11g Cable/DSL Gateway Takk for svar Endret 27. mars 2006 av TheWiz
srbz Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 portforward.com Hvorfor må alle stille dette spørsmålet før de leser sticky i kategorien eller søker? Vi har dette spørsmålet gående 3-4 ganger hver eneste dag.
srbz Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Du kan finne ut ved å lese bruksanvisning for ruter eller forhøre deg med ISP hvordan du åpner porter i ruteren.
Thewiz Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 Ikke for å være en drittunge, men har lest gjennom bruksanvisningen nå, det står ingenting om det aktuelle teamet. Finnes det ingen standard måte å gjøre dette på? Evnt. andre måter?
srbz Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Hvilken ruter/ISP har du? Det virker uansett som om du trenger å åpne noen porter i ruteren, det kan du enten gjøre med veiledning fra bruksanvisningen på ruteren, ved å lese på ISP sine nettsider eller portforward.com hvis du finner ruteren din der.
Thewiz Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 Ruteren heter: 3com Wireless 11g Cable/DSL Gateway (jeg har en manual, men jeg får ikke lagt den ut her, hvis du gidder kan du sikkert legge meg til på msn å få den der.)
Thewiz Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 (endret) Har funnet ut litt mer nå, kom meg inn på selve ruteren og der fant jeg muligens noe interesant. *fjernet* Endret 30. mars 2006 av TheWiz
srbz Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 (endret) SS av system tools? edit; ja, det er slik du skal åpne porter, vet bare ikke nøyaktig hvordan. Der finnes det sikkert flere som kan hjelpe deg bedre enn meg Endret 28. mars 2006 av surbz00r
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå