kenny64 Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 hei, jeg har en dell xps med geforce go 6800 ultra.. hvordan får jeg oppdatert skjermkortet til de nyeste driverene ? Dell siden regner jeg med har kun gamle drivere. Driverene jeg finner på nvidia.com funker ikke, står bare at jeg ikke har et kompitabelt skjermkort.. Noen som har en løsning
solboy Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Dell siden regner jeg med har kun gamle drivere. 5819527[/snapback] Sjekk sidene til Dell og se på driverversjonen som finnes der. Min erfaring er at de er flinke til å oppdatere driverne sine, så selv om du ikke finner de nyeste finner du noen nyere en du har i dag.
kenny64 Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 jeg finner bare drivere som er fra 2005 d begynner å bli litt gammelt. Er d ingen annen måte å oppdatere kortet med litt nyere drivere ?
ols Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 jeg finner bare drivere som er fra 2005 d begynner å bli litt gammelt. Er d ingen annen måte å oppdatere kortet med litt nyere drivere ? 5819644[/snapback] Prøv noen av de seneste herfra: http://www.laptopvideo2go.com/index.php?drivers Det er avgjørende viktig å laste ned tilhørende INF fil og legge den inn i mappen med de utpakkede driverfilene, før du installerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå