-Teddy- Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Etter at jeg har møtt ho dama og skal ta heisen ned så stopper bare alt. Ho slutter å snakke, ho går ikke inn i heisen, heisen vil ikke gå ned med bare meg i. Regner med at det er en bug, hjelp! Evt. er det noe jeg må gjøre for at heisen skal gå ned? EDIT: Var bare å save når dama slutta og snakke og jeg skulle i heisen. Deretter restarte HL2, så loade gamet - dermed fortsatte spillet igjen. Endret 26. mars 2006 av -Teddy-
MosRew Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Etter at jeg har møtt ho dama og skal ta heisen ned så stopper bare alt. Ho slutter å snakke, ho går ikke inn i heisen, heisen vil ikke gå ned med bare meg i. Regner med at det er en bug, hjelp! Evt. er det noe jeg må gjøre for at heisen skal gå ned? EDIT: Var bare å save når dama slutta og snakke og jeg skulle i heisen. Deretter restarte HL2, så loade gamet - dermed fortsatte spillet igjen. 5814922[/snapback] har hatt samme problemet. Ja, det er en bug:( ,det jeg gjore var å søke litt på internett etter cheats/trainer. Å da fant jeg ut hva de forskjellige levlene het i spillet. Så skrev jeg inn i console Map å mappet. Dermed kom jeg forbi hindringen. good luck.
TCi Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Man går glipp av en hel del om man skipper til neste del... Men en god fiks er å kanskje kjøpe spillet. Har bare hørt at dette skjer med piratversjonen.
-Teddy- Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 Uansett så var det bare å save spillet etter at det ikke ville "virke" for så å restarte HL og loade savegamet igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå