Gjest Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Det må være kjipt å alltid komme nederst på lista i battlegrounds hvis man healer. Med det må føles mye bedre at alle liker det dere gjør og forståar det at dere kommer nederst.
henrik_s Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Det må være kjipt å alltid komme nederst på lista i battlegrounds hvis man healer. Med det må føles mye bedre at alle liker det dere gjør og forståar det at dere kommer nederst. 5815974[/snapback] Jeg mener at meningen med battlegrounds er å være et lag og utfylle sine egne roller :=) Så det bryr meg lite.
Zethyr Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Hvis man er der hvor det er action hele tiden, og man slenger inn noen skudd med wand innimellom healinga, så er det slettes ikke alltid man ligger nederst.
Loeve Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Nei, da ligger du vel rett over de som ikke bruker wand..
phnx85 Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 I lengde kan prest være en meget kjedelig klasse. Spessielt når du begynner på end-game. Etter å ha grinde MC og BWL i et halvt år med presten min, fikk jeg en dag nok og rollet mage. Uansett hvilken instance man er i virker det som man gjør det samme hele tiden. Renew, Flash heal og et shield i ny og ne.
Bredoc Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 I lengde kan prest være en meget kjedelig klasse. Spessielt når du begynner på end-game. Etter å ha grinde MC og BWL i et halvt år med presten min, fikk jeg en dag nok og rollet mage. Uansett hvilken instance man er i virker det som man gjør det samme hele tiden. Renew, Flash heal og et shield i ny og ne. 5823981[/snapback] Slik er det vel egentlig med de fleste klasser? Jeg har omtrent et år på min warrior og gikk lei det til slutt og. Derfor bruker jeg en prest nå.
HattyBusk Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Som darkreavan sa er det som regel mye det samme i high lvl instancer for alle klassene. Eneste jeg ikke liker med priest er at speccen låser de så godt til gruppe eller solo (i motsetnging til f eks hunter). Men det blir jo fiksa i morgen :!: En annen ting som er litt kipt er at du ofte får mye ansvar for det som skjer. Dersom f eks offtanken din skulle finne på å springe ut av rekkevidde mens du kaster heals etter ham er det fortsatt din feil siden du skulle fulgt etter. Men bortsett ifra det liker jeg priest godt
Jørgen Sørheim Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Jeg mener at meningen med battlegrounds er å være et lag og utfylle sine egne roller :=) Så det bryr meg lite. 5816083[/snapback] Nei, d r og få mest HK. Hallo, skjønnr d ingenting, lr?
jonathankrane Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Jeg har en priest i 56 for tiden. Jeg mener det er artig, spesielt i instancer med utfordrende grupper. Jeg har en 60 rogue og selvfølgelig savner jeg de store crittene og stikke til IF som horde, står faktisk der no Men priest er absolutt en klasse man burde ha. Man kommer i hvertfall til instancer uten å spøøre 3 timer i byene.
Marsan Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 hihi.. spillt prest siden spillet kom ut..aldrig hatt et shadowtalent.. funka greit helt til for noen uker siden da jeg ble forferdlig lei av å bare heale. Skal shadowspece i morra!
chokke Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 (endret) Jeg mener at meningen med battlegrounds er å være et lag og utfylle sine egne roller :=) Så det bryr meg lite. 5816083[/snapback] Nei, d r og få mest HK. Hallo, skjønnr d ingenting, lr? 5826677[/snapback] å ik lvr flag fr da kan dre farme HK. n00bz edit: ville valgt prest, virker sinnsykt kult å heale et helt raid, men drit kjedelig å lvle imo. Endret 28. mars 2006 av chokke
notorled Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Jeg mener at meningen med battlegrounds er å være et lag og utfylle sine egne roller :=) Så det bryr meg lite. 5816083[/snapback] Nei, d r og få mest HK. Hallo, skjønnr d ingenting, lr? 5826677[/snapback] å ik lvr flag fr da kan dre farme HK. n00bz edit: ville valgt prest, virker sinnsykt kult å heale et helt raid, men drit kjedelig å lvle imo. 5826736[/snapback] Vell, lvling tar tid, siden man har mye nedetid som prest. Uansett er det 10 ganger så morro å heale i PvP som i PvE. Alle PvE bosser er kun morro før man dreper de, etter det er det driit kjedlig å heale. Pvp Healing er så mye mer morro fordi man må holde seg selv i live selv om sikkert resten av teammatene dine får juling.. Dessuten er teamet ditt totalt avhengig av at du healer godt og kan dine greier, vist ikke er veien til graveyarden kort.
henrik_s Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 snipp... Vell, lvling tar tid, siden man har mye nedetid som prest. Uansett er det 10 ganger så morro å heale i PvP som i PvE. Alle PvE bosser er kun morro før man dreper de, etter det er det driit kjedlig å heale. Pvp Healing er så mye mer morro fordi man må holde seg selv i live selv om sikkert resten av teammatene dine får juling.. Dessuten er teamet ditt totalt avhengig av at du healer godt og kan dine greier, vist ikke er veien til graveyarden kort. 5828913[/snapback] Nedetid er det minimalt av takket være spirit tap. De fleste levler vel som shadow?
notorled Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Joda regner med det, men man må som regel drikke etter 2 /3 mobs.
Loeve Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Grindet svært effektivt jeg, i hvert fall. Selv uten vann tok jeg gjerne 10 mobs i slengen uten å måtte ta en pause. Rasjoner litt på manaen, bruk wanden flittig.
notorled Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Grindet svært effektivt jeg, i hvert fall. Selv uten vann tok jeg gjerne 10 mobs i slengen uten å måtte ta en pause. Rasjoner litt på manaen, bruk wanden flittig. 5829069[/snapback] jojo, varierer jo selvsakt på hvilken type mob man grinder da = )
Loeve Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Litt av poenget med grinding er jo gjerne at man tar mobs som ikke er en særlig stor utfordring
phnx85 Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) I lengde kan prest være en meget kjedelig klasse. Spessielt når du begynner på end-game. Etter å ha grinde MC og BWL i et halvt år med presten min, fikk jeg en dag nok og rollet mage. Uansett hvilken instance man er i virker det som man gjør det samme hele tiden. Renew, Flash heal og et shield i ny og ne. 5823981[/snapback] Slik er det vel egentlig med de fleste klasser? Jeg har omtrent et år på min warrior og gikk lei det til slutt og. Derfor bruker jeg en prest nå. 5823991[/snapback] Jeg følte at uansett hvilken bossen vi var på så gjor jeg nøyaktig det samme. Den eneste fighten hvor det var litt endring på var Cromaggus, men der stod jeg bare dispellet stortsett hele fighten. Endret 29. mars 2006 av phoen|x
Loeve Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Og du gjør ikke nøyaktig det samme som warrior? som rogue? som mage? Jeg liker å spille på presten min, i motsetning til de andre karakterene mine, fordi det faktisk er givende. Jeg bidrar faktisk til seier, og jeg kan ikke sløve i MC.
Bredoc Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 I lengde kan prest være en meget kjedelig klasse. Spessielt når du begynner på end-game. Etter å ha grinde MC og BWL i et halvt år med presten min, fikk jeg en dag nok og rollet mage. Uansett hvilken instance man er i virker det som man gjør det samme hele tiden. Renew, Flash heal og et shield i ny og ne. 5823981[/snapback] Slik er det vel egentlig med de fleste klasser? Jeg har omtrent et år på min warrior og gikk lei det til slutt og. Derfor bruker jeg en prest nå. 5823991[/snapback] Jeg følte at uansett hvilken bossen vi var på så gjor jeg nøyaktig det samme. Den eneste fighten hvor det var litt endring på var Cromaggus, men der stod jeg bare dispellet stortsett hele fighten. 5830223[/snapback] Skjønner deg der, men det jeg mener er at det blir også mye likt med andre klasser også. Som dps warrior følte jeg og at det var de samme comboene som gikk igjen hele tiden. Har nå spilt presten frem til lvl 37 og skal fortsette med han fremmover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå