Loomy Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Er medlem i Fighters Guild, men plutselig beskylder deg meg for å ha stjålet noe fra dem. De ble rimelig pissed og stengte meg ute, men var villig til å slippe meg inn igjen dersom jeg fikk tak i 20 (!) bear pelts (bjørneskinn altså). Har klart å få tak i 5 stk. via en merchant, men mangler fremdeles 15. Har ridd rundt i villmarken i timesvis uten å ha sett en eneste bjørn - hvor i huleste har de gjemt seg? Og hvor kan jeg eventuelt få kjøpt flere bjørneskinn?
akristina92 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Hmm. Jeg var da i level 1, eller 2, da jeg ble støtt på av bjørner rundt om i skogsområdet rundt Kvatch.
Loomy Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 Takk for tipset. Skal se meg om i og rundt Kvatch. Men keep the tips coming! Trenger 15 bjørneskinn, så dette kan ta tid hvis jeg må drepe én og én bjørn
KristianF Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 (endret) Nesten hver butikk jeg er innom selger det i Imperial City. Ble beskyldt for å stjele, og må betale 20 sånne greier jeg også.. Vet ikke hvorfor, siden jeg aldri har stjelt en dritt i en sånn Fighters Guild hus.. Endret 25. mars 2006 av Stealth-
Loomy Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 Oppdatering! Som Stealth sier finnes det plenty av dette i Imperial City. F.eks butikken "Good as new" har 5 stk., men der var det pinadø en bug som gjorde at de ikke ble fjernet fra merchanten etterhvert som jeg kjøpte de, så nå har jeg 22 stk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå