Gå til innhold

Tråden for tweaka BG alts.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Du får rundt 700-800 xp for å levere 3 marks of honor, hvertfall.. Kan jo spare deg noen bobler når har dinga 19 og vel så det, så du kan levere litt etter hvert.

5829096[/snapback]

 

Tja, exp'n går fort opp på lvl 19. Hvertfall hvis du skal gjøre questet i Badlands før å få enhant på hode eller bukser, masse explored bonus da. :p

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får rundt 700-800 xp for å levere 3 marks of honor, hvertfall.. Kan jo spare deg noen bobler når har dinga 19 og vel så det, så du kan levere litt etter hvert.

5829096[/snapback]

 

Tja, exp'n går fort opp på lvl 19. Hvertfall hvis du skal gjøre questet i Badlands før å få enhant på hode eller bukser, masse explored bonus da. :p

5829272[/snapback]

 

Du får en level 50+ til å gjøre dette.. Og det er level 50 require på alle librams^^

Arcanumen kan bli enchantet i trade.. Been there, done that :)

Lenke til kommentar

Hva skjer med at twinks har blitt inn nå a? Det var bare flaks jeg kjøpete Night Reaver i tide før den ble så ettetlyst siden det er det eneste twinke våpenet for en Warrior eller Palladin i level19

 

(^^^) (>.<) (^^^)

Lenke til kommentar
Hva skjer med at twinks har blitt inn nå a? Det var bare flaks jeg kjøpete Night Reaver i tide før den ble så ettetlyst siden det er det eneste twinke våpenet for en Warrior eller Palladin i level19

 

(^^^)  (>.<) (^^^)

5835584[/snapback]

smites migjhty hammer er bedre da nub :) .

anyway, er en fin måte å vise at man har schpenn

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hmm. Hvillke enchants bør jeg ha på våpnene mine? Har assassin's blade og cruel barb. Har egentlig tenkt å ta 15+ agi, men har ikke råd til det. Er fiery weapon bra?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja, det er ikke så verst. Men +15 agi er vel bedre.

 

Her er profilen min forresten. :) Manlger litt enchants, men kjøpte fiery weapon nå, det er ikke så dyrt.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Nå mangler jeg bare libram enchants, og kanskje +15 agi på mainhand, så er twinken min komplett. :green:

 

Her er meg og en kompis:

 

PlippogPlopp.jpg

 

 

Meg:

 

"Yarr!"

yarr.jpg

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det er mulig i level19. Men hvis han gjorde det må han ha hatt sykt masse buffs, potions og masse ting.

5822478[/snapback]

Jo som sagt, jeg ble critta for 400dmg og det var uten crusader proc. Skal vedde på at han kunne kommet over 500dmg

Lenke til kommentar
hva er folk villige til å betale for assassins blade? sann ca

5878060[/snapback]

 

utrolig mye, men kommer an på hvor gammel serveren er også. Gammel server kan bety 10 ganger prisen på en ny. Vil tro at man kan presse ut minst 100G på en gammel server, uten å ha gjort det selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...