Gå til innhold

Skaff deg Hardware.no-t-skjorte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en kjempestor klage, jeg bestile 3 svarte og 3 hvite, flere i familien skulle ha seh...fikk 3 svarte, ingen hvite, men faktura på 6 skjorter...sender pm eller noe snart til hw.no

5903641[/snapback]

 

Les posten lengre bak, alle som har bestilt 4 eller flere vil få minst to pakker.... ;)

Så da kommer de 3 hvite i en egen sending.

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Hvis gutta i hw.no var litt smarte så hadde de trykkt opp en liten haug med tskjorter og solgt de i en liten stand på TG. tror nok de skulle fått solgt en god del der.

5903418[/snapback]

"HW @ TG"-T-skjorter vil bli gitt bort til alle på HW-rekka, som nevnt i dagens artikkel. :)

Lenke til kommentar
Jeg er ikke kjempestor, nei. Men, denne var mye større enn hva en medium i butikk pleier å være.

 

Får prøve å krympe den, ikke at jeg vet hvordan, men hva har man ikke mødre til. :dremel:

5904004[/snapback]

 

Du får vaske den på 60 grader, og tørke den i tørketrommelen etterpå! Da skulle den nok krympe noen cm ja :thumbup:

 

Har selv ikkje fått mine t-skjorter :(

Lenke til kommentar
Jeg er ikke kjempestor, nei. Men, denne var mye større enn hva en medium i butikk pleier å være.

 

Får prøve å krympe den, ikke at jeg vet hvordan, men hva har man ikke mødre til. :dremel:

5904004[/snapback]

 

De krymper etter et par vask, spesielt hvis man bruker ca. 60- 70C vask... :)

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...