Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Sette 2 pc på telenor


Anbefalte innlegg

Hei jeg har ADSL fra telenor.For å koble inn på internett må jeg logge inn med brukenavn og passord.Det som er problemet,er at jeg kan ikke koble 2 PCer sammen,hvordan får jeg gjort det?Jeg må liksom logget ut fra den andre,så får jeg logget inn på bærbar PCen,men da får jeg ikke logget inn med stasjonære PCen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt tråløs router,router delen er blitt deaktivert siden speedtech routern fra telenor er oxo router.Så nå kjører jeg en kabel fra Stasjonær PC,og tråløs delen til bærbar PC.Hva kan være problemet?

 

Telenor har jo sånn brukenavn og passord når du skal logge deg inn på nette.Så er det derfor jeg ikke får logget inn begge PCene sammtidig?

Lenke til kommentar
Har kjøpt tråløs router,router delen er blitt deaktivert siden speedtech routern fra telenor er oxo router.Så nå kjører jeg en kabel fra Stasjonær PC,og tråløs delen til bærbar PC.Hva kan være problemet?

 

Telenor har jo sånn brukenavn og passord når du skal logge deg inn på nette.Så er det derfor jeg ikke får logget inn begge PCene sammtidig?

5804759[/snapback]

Jeg inn pppOe-innstillingene innpå modemet så burde det gå fint.

Lenke til kommentar
Har kjøpt tråløs router,router delen er blitt deaktivert siden speedtech routern fra telenor er oxo router.Så nå kjører jeg en kabel fra Stasjonær PC,og tråløs delen til bærbar PC.Hva kan være problemet?

 

Telenor har jo sånn brukenavn og passord når du skal logge deg inn på nette.Så er det derfor jeg ikke får logget inn begge PCene sammtidig?

5804759[/snapback]

Jeg inn pppOe-innstillingene innpå modemet så burde det gå fint.

5804769[/snapback]

 

Ok hva skal inntilinger skal jeg velge der da?Og må jeg logge inn på routern for å inntille pppOe-innstillingene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...