Walts Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Vil kvitte meg med armorsmithing i dag siden jeg tjener 0 G på det og guilden trenger det ikke, så tenkte en farme skill.. og virker som herbalism er ganske lett tjente penger... noen som har en guide om hvordan man går raskest opp i skill ? f.eks med hvor man burde plukke blomster
Hetland Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 klarer vel å tenke deg fram til det selv, bare start i starting area, når du ikkje får skill up der lenger går du videre til westfall>duskwood>STV>hinterlands>un'goro>BS>WPL/EPL
Walts Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Skrevet 23. mars 2006 Hetland: ja er ikke så vanskelig, men en guide gjør det raskere JoKuM: takker så meget da blir det cash på meg ^^
Cannabiskopen Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Tailoring er også ganske enkelt å skille masse i hvis man har en 60 main til å farme litt cloth av og til. Har 300 tailoring med min lvl 37 lock
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Det er forskjell på å skille og tjene penger. Og, som med alle andre crafting-professions, må du ha überoppskriftene for å tjene noe særlig. Unntaket er alchemy, her har du tilbakevendende kunder hele tiden, så herbalism er langt ifra det dummeste yrket å få opp til 300.
Superslask Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Herbalism er knall. Tar en dag eller to å komme til 300 som level 60, og bare på å skille opp det er det snakk om 50g inntekter(min erfaring) STV er et bra sted å farme herbs. Kingsblood, purple lotus, goldthorn, swifthistle og stranglekelp finnes i fleng over hele strekka. Lag deg en lang farme runde så kan du drive konstant og det er alltid herbs der. Fadeleaf er også et pluss, da du ofte kan selge dette til blodpris når det ikke er noe på AH, dog er langt mindre fadeleaf enn f.eks. kingsblood. Herb farming bundlet med lowbie ganking lysner hverdagen.
Walts Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Skrevet 24. mars 2006 kom til 100 i går på ca 1 time... fikk lyst siden flere i guildet har tjent mange 100G på det i mnd... og jeg trenger penger til Quel'serrar ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå