Gå til innhold

Starte med rogue?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rogue > warrior når det gjelder grinding.

Når det gjelder lvling så er det veldig individuelt. Men de ligger veldig likt, med rogue litt over warrior.

Warrior sliter mer mot 2 en det en rogue gjør.... =\

5806351[/snapback]

Ikke for å være pirkete men:

Grinding = Drepe for ExP

Farming = Drepe for Gold/Loot

5806363[/snapback]

Når jeg farmer gull og samtidig prøver å levle litt, sier jeg at jeg grinder.. Skam på meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett en Fury Warrior grinde spellcasters? Det går så fort at det er cooldown på charge etter kampen.

Skrevet
Har du sett en Fury Warrior grinde spellcasters? Det går så fort at det er cooldown på charge etter kampen.

5807545[/snapback]

har ofte cooldown på stealth etter en kamp da....

Skrevet (endret)

Denne diskusjonen er egentlig bare håpløs. De som liker warriors best mener warriors er raskest, dem som liker rogue best mener rogue. Kommer ingen vei. Jeg synes vi skal legge dette på is.

Endret av Smeagoldfish
Skrevet

Det har ingenting med å like en klasse best, men jeg vil si at rogue er den kjappeste å levle med. Remorseless attacks gir 40% sjanse for crit etter å ha drept en mob, i tillegg til critsjansen du har fra før. I tillegg har rogue hele 3 forskjellige måter å avbryte spells (Gouge, Kick og Kidney shot), så finner man en del squishies, kommer xp vemmelig fort.

Skrevet

5807545[/snapback]

5807793[/snapback]

Jeg også ^^ Må jo vente i evigheter (hele 5 sekunder) på å få angripe neste bytte

Skrevet (endret)

Jeg har en fury warrior i level 43 og en sword rogue i 41, jeg kan levle opp roguen til 43 så ser vi hvilken som er best? :)

Edit:

Post 300 :cool:

Endret av Lord-Myrrah
Skrevet

5807545[/snapback]

5807793[/snapback]

Jeg også ^^ Må jo vente i evigheter (hele 5 sekunder) på å få angripe neste bytte

5808090[/snapback]

bruker ranged, 10 % skade på mobben :love:

Skrevet
Bruker lvl 45 Roguen min på Talnivarr som main nå.

Har en lvl 60 tauren warrior, men warriorer blir fort kjedelige.

Jeg syns Rogue er best som PvP character. :thumbup:

5816477[/snapback]

haha, jeg føler det helt omvendt. Rogue liker jeg best i 1v1 pvp, menst warrior er overlegent gøy i BG's. Har en tauren warrior på Dragonmaw :>

Skrevet

Hei.

Jeg er selv en rogue i lvl 58 på Burning Blade, og syntes det er utrolig gøyt og stealthe bort og critte brutalsk på en mob, eller en annen spiller for den saks skyld.

Roguene har også en slags AoE sak, Blade Flurry, som lager dmg på mobs innen en liten avstand. Greit å pulle 3.4 stk og ta Evasion i samme slengen.

Jeg vil si Rogue er den gøyeste klassen, så langt jeg har prøvd i såfall. Du lvler kjapt, og critter mye. Jeg er dagger rogue, grunnet Ambush og Backstab. Med noen gode daggere er det flere klasser som sliter å ta deg i PvP.

Skrevet
Jeg er dagger rogue, grunnet Ambush og Backstab. Med noen gode daggere er det flere klasser som sliter å ta deg i PvP.

5832034[/snapback]

Hva med å gjøre som meg, ha en dagger i main hand, og et sverd i off-hand?

Da får man ambush og backstab, pluss litt ekstra melee skade

Skrevet

Warriors blir bedre med EQ enn rogues, derfor om du har BWL/AQ EQ, en bra equipped fury warrior vil grinde fortere, men dermed med grønt utstyr er en rogue raskere.

Skrevet

Sant det Psilo. Men, genialt er det uansett. Jeg grinder som en sky med det.

Uansett. Jeg anbefaler deg til å starte en Rogue. Angrer ikke et sekund på at jeg startet den.

Skrevet (endret)

Jeg som nylig har startet en rogue vil jeg tørre å påstå at det var morsomt fra første sekund. Godt med avbrekk fra locken min ;) .

Og forresten, riktig som Psilo sier. AoE står tross alt for Area of Effect.

Endret av Seian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...