Gå til innhold

SE W810i kan skaffes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke se behovet for at du skal skaffe deg den mobilen, kommer mange flere om mer spennende mobiler den nærmeste tiden enn den der. Er jo bare en redesignet utgave av w800i med egde og dårlige levetid.

5802817[/snapback]

 

Nærmeste tiden... Hva mener du egentlig med det 6-12 måneder? Jeg er en av dem som kommer til å kjøpe denne telefonen og jeg ser ikke noen alternativer som er bedre for meg når man tenker på vekt, musikkmuligheter (FM streaming) og at den er i GSM nettet. Har du noen forslag til andre lekkerbisker? OG hva mener du egnetlig med dårlig levetid? At jeg blir mobbet om et år fordi jeg har en murstein til telefon?

Lenke til kommentar

Snakker om sammenlignet med w800i som har vært ute der snart 1 år allerede, som koster mindre og har lengre standby tid. Og leter du etter nye telefoner så sjekk ut de som ble lansert i forbindelse med cebit og flere lignende mobilmesser, let opp på amobil.no så vil du finne flere artikler ang de som er på vei. Skal ikke være så vanskelig.

Lenke til kommentar
Snakker om sammenlignet med w800i som har vært ute der snart 1 år allerede, som koster mindre og har lengre standby tid. Og leter du etter nye telefoner så sjekk ut de som ble lansert i forbindelse med cebit og flere lignende mobilmesser, let opp på amobil.no så vil du finne flere artikler ang de som er på vei. Skal ikke være så vanskelig.

5803621[/snapback]

 

W800 kom i August 05...

W810 = W800 titanium = black diamond = den første orginale Walkman mobilen.

:)

Hvis du bruker den, vent litt, det kommer noe mer og bedre, da får man jo aldri kjøpt seg telefon, det kommer alltid noe bedre!

Noen bedre W serie, får du ikke før til høsten!

Så hvorfor ikke gi jernet på denne!

 

Tror 14 April er nevnt som offisiel release dato.

Vet det ligger noen på Ebay, men vet ikke hvor seriøse disse er.

W810 skal imidlertid være ute i enkelte land i Asia regionen.

Så den er på vei :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...