Gå til innhold

Trenger hjelp med klesvask (fort!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det store spørsmålet er jo selvsagt kvaliteten på t-skjortene. Hvis de er av bomull, er tykke og ikke har tynnslitte steder, og tåler skikkelig vask, så er det ikke noe problem. La dem ligge i en bøtte (eller i badekaret) med en god dose klorin (gjerne en hel flaske), la klorinen være så konsentrert som mulig. Pass på at alt er under vann/klorin. Vask så t-skjortene etter en halvtime på kokvask 90 grader. Bruk normal mengde vaskemiddel og skyllemiddel. De blir nesten garantert hvite igjen, og rene som aldri tidligere! :)

Lenke til kommentar

Good going :D Har ikke noe tips, men kan muntre deg opp med min historie...

 

Jeg hadde et lite vaskemaskinuhell for et år siden:

 

Jeg var på fest i studentboligen der jeg bodde ifjor, da vi fant ut at vi skulle male et lite "dukkehjem" som sto ute på en øy på campus. (umb for de som lurer)

 

Uansett, vi tar med oss maling og maler huset. Fullere enn måka klarer jeg å male dufflecoaten og skoa mine lyseblå, samt ei ganske fin bukse.

 

FAEN FAEN FAEN tenker jeg dagen derpå, heller white spirit i kleshurven og vasker sammen med noe annet skittentøy.

 

Er det en ting jeg lærte var det å ALDRI ALDRI, ALDRI gjøre det igjen :)

 

Malingen satt som hoen fortsatt og alle klærne mine stinka white spirit langt inn i 5 vasken...

 

^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...