Gå til innhold

Video fra US CM Fight

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vet ikke om dette er tatt opp i en annen tråd så jeg nevner det bare kjapt. Dette er videoer en WSG fight hvor et team fra blizzard spiller. Dette var på US servers. Når det dukker opp videoer fra EU serveren så kan dere poste her eller noe.

http://files.filefront.com/HonorContest_Bl...;/fileinfo.html

http://files.filefront.com/WSGCrazywmv/;48...;/fileinfo.html

Folk som føler for å poste OLD!11ONEONE!!11ELEVEN osv kan spare seg og dra dit peppern gror! (Det holder å si at dette er tatt opp før og linke til tråden)

Takk! :D

Edit: Første linken er det litt morro saker fra SW også, hvor blizzard "summoner" forskjellige mobs og bosser. Og andre linken er ren WSG fight hvor jeg kan avsløre at det er noen _store_ overraskelser :cool:

Endret av MiteS
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har hørt om dette, og gleder meg til å se videoene. Takket være filefront så er de ikke ferdige enda, men får håpe det er verdt det ! =)

EDIT: Vel, da har jeg sett den WSG filmen, og jeg må si jeg blei jævlig skuffa. Jeg forventa meg ordentlig hardcore 60 fight, med noen syyke crits ellernoe. Men jada, det var greit å se på, ikke det helt store ^^

Endret av Ullsokk
Skrevet

Hum, jeg får bare opp en fastpass server og ingen gratis servere jeg.. Er det noe klikk her hos meg eller?

Og viss noen finner et annet mirror vær så snill og post det her. :D

Skrevet

Akkurat det er det på meg også. Det har det vert på de 4 siste filmene jeg har prøvd å lase ned på filefront.

Skrevet

Dere fikk ingen mirrors fordi public servers var til maintainance, det står på siden der om dere hadde sett etter.

Skrevet

Det som er morsomt er at det er bare en "fastpass" server man kan velge når man er medlem, jeg føler meg lurt! Man kan heller ikke bruke public serverne når man er logget inn.

Skrevet (endret)
Det som er morsomt er at det er bare en "fastpass" server man kan velge når man er medlem, jeg føler meg lurt! Man kan heller ikke bruke public serverne når man er logget inn.

5808351[/snapback]

Men, du får n helvettes speed med fastpass da.

edit: morsome filmer, så rått ut :)

Endret av KillerX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...