Gå til innhold

Ødelagt skjerm på en w550i. Trenger hjelp!


Anbefalte innlegg

Hei...

 

i dag oppdaget jeg med min store forskrekkelse att skjermen på min Sony Ericsson w550i var ødelagt.. klemskade ser det ut til :(.. :cry:

 

jeg kjøpte den telefonen for ca ei uke siden med ett tele2 mobil pluss abb. fra Tele2 sin nettbutikk.

 

Problemet er att jeg ikke har råd til å betale for denne skaden.

så da lurer jeg på om det er noe jeg kan benytte meg av for å slippe det... synes ikke jeg skal måtte betale pågrunn av:

 

1. Det skjedde på ett skolearrangement

2. Telefonen er under 2 uker gammel

3. Skaden ble ikke gjort av meg, men noen tråkket på sekken min (veit ikke hvem)

 

Alle funkskjonen virker fint, men det er bare skjermen som er ødelagt..

 

Håper noen veit noe der ute.. :hmm:

 

på forhånd takk :)

Endret av Bjørn Andreas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei...

 

i dag oppdaget jeg med min store forskrekkelse att skjermen på min Sony Ericsson w550i var ødelagt.. klemskade ser det ut til :(.. :cry: 

 

jeg kjøpte den telefonen for ca ei uke siden med ett tele2 mobil pluss abb. fra Tele2 sin nettbutikk.

 

Problemet er att jeg ikke har råd til å betale for denne skaden.

så da lurer jeg på om det er noe jeg kan benytte meg av for å slippe det... synes ikke jeg skal måtte betale pågrunn av:

 

1. Det skjedde på ett skolearrangement

2. Telefonen er under 2 uker gammel

3. Skaden ble ikke gjort av meg, men noen tråkket på sekken min (veit ikke hvem)

 

Alle funkskjonen virker fint, men det er bare skjermen som er ødelagt..

 

Håper noen veit noe der ute.. :hmm:

 

på forhånd takk :)

5787487[/snapback]

 

eneste som kan hjelpe er innbo/reiseforsikring i huset. Noe annet kan ikke gjøres. Om skolen har erstatningsplikt tviler jeg sterkt på, da jeg ikke kan se at noen andre enn deg hadde ansvar hvor hvordan skaden skjedde. Det var du som la den i sekken og la fra deg sekken.

Lenke til kommentar

uff uff.. kjenner jeg er litt lei meg nå :cry:

 

Var nøyaktig det samme som skjedde med min Samsung d500, men det var etter ett år og jeg skulle ha ny uansett...

 

men når det skjer enda engang føler man litt at noen ikke liker deg der oppe :p..

 

Får vel kjøpe meg en gammel nokia da.. de holder hvertfall lengere enn en uke

Lenke til kommentar
uff uff.. kjenner jeg er litt lei meg nå  :cry:

 

Var nøyaktig det samme som skjedde med min Samsung d500, men det var etter ett år og jeg skulle ha ny uansett...

 

men når det skjer enda engang føler man litt at noen ikke liker deg der oppe :p..

 

Får vel kjøpe meg en gammel nokia da.. de holder hvertfall lengere enn en uke

5787731[/snapback]

 

ALLE mobiler skal holde mere enn en uke, men selvsagt ikke om "du" selv ødelegger tlf`en din..

 

Det er veldig surt å få ødelagt skjermen, men, når du skal kjøpe ny mobil, kjøp den hoss Elkjøp, de selger forsikring som skal dekke Uhell.. (da må du selvsagt vite hva som har hent) :)

Lenke til kommentar

Det er selvsagt dumt når en ny telefon går i stykker, men det er nok desverre lite å gjøre i denne saken. Dersom du ikke har noen forsikringer som kan dekke dette må du nok betale nye selv. Det at den er to uker gammel har ingen ting å si. Du kan ikke kreve noe verken fra forhandler eller produsent.

 

Du bør kanskje vurdere å tegne en forsikring på din neste mobil, hvis du vil unngå dette neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...