Gå til innhold

TES: Hvordan karakter skal du spille?


Anbefalte innlegg

Hvordan type person kommer dere til å spille som med den første karaktern deres? Snill, ond, velger ut ifra det man føler for, som en selv ville gjort etc.

 

Selv skal jeg spille som meg selv på en måte. Iallefall kun gjøre det jeg syns er riktig utifra situasjonen. Kanskje jeg leker litt slem innimellom bare for morroskyld :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir nok en tyv med et godt hjerte. Tyv(Eventuelt snikmorder) fordi det endelig blir vits å spille det igjen(Å være tyv i Morrowind var helt ubrukelig, siden alle butikkene var åpne om natten), og godt hjerte fordi jeg er teit nok til å få dårlig samvittighet av å drepe uskyldige polygoner.

 

Kommer nok til å lage en del forskjellige karakterer i tillegg.

 

Liker å spille stokk dum ridder i skinnende rustning. Eller pengegrisk ork.

 

Men til slutt så ender jeg nesten alltid opp med en type custom tyv/assassin/battlemage karakter med varienrende moralsk integritet.

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar

Jeg planlegger å spille Rufio, en kleptoman-dark-elf-magiker-komplett-blottet-for-sosiale-antenner.

 

Klassen hans er "The Petty Thief-Mage".

 

Han forsøker å satse på karriere som magiker, men blir fristet av dører som er enkle å dirke opp... målet hans er dog helt alvorlig å bli kongen på haugen i magiker-guildet. It's a million to one chance, but it just... might... work!

 

(For dere fellow nerds: Tenk dere fyren som en hybrid av Rincewind og Nobby Nobbs fra Discworld-bøkene til Terry Pratchett...)

 

 

EDIT: Jeg velger å poste i denne tråden, siden jeg synes den andre er forskjellig fokus. I denne snakker vi rollespill, ikke stats og tall. :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Ved første gjennomspilling satser jeg på fatalistisk buddhist-assassin av type "Faceless Men" fra Geore R R Martin's Song of Ice and Fire: Å ta livet av noen er å gjøre dem en tjeneste, du gjør tross alt slutt på alle lidelsene dette livet medfører ;)

Lenke til kommentar
Ved første gjennomspilling satser jeg på fatalistisk buddhist-assassin av type "Faceless Men" fra Geore R R Martin's Song of Ice and Fire: Å ta livet av noen er å gjøre dem en tjeneste, du gjør tross alt slutt på alle lidelsene dette livet medfører ;)

5788040[/snapback]

 

Tar du livet av deg selv hvis du mislykkes også da? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...