phun-ky Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 prøver å gi et input element, type file, en stil med css.. men dette fungerer ikke som ved et vanlig element.. noen her som har peiling på hvordan jeg kan gjøre dette?
Jesper Karsrud Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Hvis jeg ikke husker feil, så mener jeg det kan funke med input[file] { } eller noe.. Men jeg mener dette ikke fungerer helt ordentlig, er som sagt ikke helt sikker...
phun-ky Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Skrevet 21. mars 2006 fant noe her: http://www.quirksmode.org/dom/inputfile.html sjekker det nå.
qualbeen Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 det så spennende ut det der, men det fungerte ikke i Opera 8.52 I FireFox og Internet Explorer blir "velg fil" knappen endret, men "sti-feltet" oppfører seg svært rart (gikk ikke ann å angi filbane manuelt). Så tror du må lete etter en bedre løsning - selv om dette sikkert er en fin start
phun-ky Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Skrevet 21. mars 2006 (endret) alt det du sier blir forklart der unntak av opera. det er veldig få som angir filbanen manuelt uansett. men, kan bruke dette til en bedre løsning finnes. edit: typisk nok så fungerer det ikke hm.. Endret 21. mars 2006 av phun-ky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå