Gå til innhold

Hjelp til bygging av LAN-hylle


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Holder på å bygge meg LAN-hylle i samband med Exotic-LAN som er nå i påsken. Men jeg har noen spørsmål angående det. Har egentlig ganske knapt med materiale, og lurer på om spon går greit. Jeg har en hel del av 7mm sponplater. Jeg er litt i tvil om det er tykt nok, men det kan kanskje gå bra om jeg bruker de på sidene og kan se om jeg klarer å skaffe noen litt tykkere til å ha i mellom sidene (slik at det blir hyller).

 

Tror dere det kan gå bra? Eventuelt et bedre forslag til hva jeg kan bygge det i?`

 

 

Mvh

Aleksander

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukte sponplate til ei hylle jeg lagde for noen år siden, og hadde en CRT-skjerm oppå den.. det var ingen suksess, den bare seig ned.. hehe.. skikkelig fin bue..

 

Nei, MDF-plater er tingen.. brukte det på neste, og det ble saker.. dessuten mye lettere å jobbe med

Lenke til kommentar

Propaganda: Det er dessverre ikke noe Maxbo i nærheten, men kan se om de har noe på byggmakker. :)

 

ZyreX: MDF-plater aner jeg ikke hva er ut i fra navnet. Har du noen bilder som illustrerer hvordan de ser ut?

 

Ja, jeg har lcd-skjerm. Men meningen var uansett at skjermen skulle stå nede, så det er vel helt irrelevant. Det er kabinettet som skal stå oppå. :)

Lenke til kommentar
Propaganda: Det er dessverre ikke noe Maxbo i nærheten, men kan se om de har noe på byggmakker. :)

 

ZyreX: MDF-plater aner jeg ikke hva er ut i fra navnet. Har du noen bilder som illustrerer hvordan de ser ut?

 

Ja, jeg har lcd-skjerm. Men meningen var uansett at skjermen skulle stå nede, så det er vel helt irrelevant. Det er kabinettet som skal stå oppå. :)

5788644[/snapback]

Beklager stort bilde, men denne kassen er laget i mdf

IMG_0047.sized.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...