Gå til innhold

Xbox 360 frys problemer (lik kiste bestilt i dag!)


Anbefalte innlegg

Da er også min Xbox 360 erklært død!!!

 

Satt og spilte NFS i går kveld. Etter ca. 5 min med spilling ble skjermen svart. Det var sent på kvelden så jeg giddet ikke slå den på igjen. Da jeg skulle starte den opp igjen for ca. 10 min siden, blinket det rødt i stedet for grønt i Xbox merket. Jaja får vel bare ringe mr. Bill Gates og få han til å komme å hente den.

Hvem skal man ringe?

 

 

:cry::cry::cry::cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qnlkWCpa

og i dag kom UPS for å hente xbox'en min. No er det berre å smørje meg med ein god dose tolmod og håpe på at boxen kjem heimatte frisk og fin.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Neeeeeeeeeei. Dere vil ikke tro det. Det er nesten så jeg begynner å grine (i en alder av 29) for dette er så forb.... irriterende. Jeg har vært utrolig fornøyd med kjøpet av Xbox 360. Føler jeg nesten har vært en levende reklame ovenfor venner og bekjente, nå er alt bare trist.

 

Etter å ha brukt den aktivt nesten hver eneste dag siden utgivelses uken i desember startet den å "fryse" i går kveld. Bildet og lyd henger seg opp, ingen respons bortsett fra power knappen. Dette skjedde når jeg laget et nytt "savegame" i GRAW. Jeg slo av et par ganger så blinket det rødt i ringene, slo av en gang til og så kom den opp igjen (grønne lamper), phu, trodde jeg...

 

Hver gang jeg starter et spill lastes det helt fint, men når kontrollen overlates til meg fryser det hver eneste gang, ofte umiddelbart, men det har også skjedd at jeg får spille 10 min. før det fryser på nytt, og jeg må slå av.

 

Har prøvd det meste:

 

* Sjekket for varmeutvikling

* Sjekket alle kabler

* Tatt ut harddisken

* Opprettet ny profil

* Slettet GRAW save game

* Formatert harddisken

 

Det ser ut til å være MANGE som har opplevd dette ref. MS Xbox Forumet, og det spekuleres i at det er mars oppdateringen som er årsaken. Jeg tviler, for det er en stund siden den kom, og jeg har brukt boksen mye, også etter den kom. Det er også en drøss av folk som skylder på GRAW. En fyr i forumet sier han var i kontakt med MS-sjef som hadde frarådet å spille GRAW (!) til det kom en fiks.

 

Uansett; Ringte Microsoft Support i dag og lik kiste (frankert eske for retur) vil bli sendt til meg. Det tar 2-5 dager før esken er her. Så tar det opp til 10 dager hos Microsoft service center. Dvs. at det kan gå over 14 dager til jeg kan spille Oblivion!

 

:(

 

Har dette skjedd noen andre i Norge?

 

~ BlasterFX

5783872[/snapback]

 

Har samme problemet hær. idiotisk

Lenke til kommentar
Neeeeeeeeeei. Dere vil ikke tro det. Det er nesten så jeg begynner å grine (i en alder av 29) for dette er så forb.... irriterende. Jeg har vært utrolig fornøyd med kjøpet av Xbox 360. Føler jeg nesten har vært en levende reklame ovenfor venner og bekjente, nå er alt bare trist.

 

Etter å ha brukt den aktivt nesten hver eneste dag siden utgivelses uken i desember startet den å "fryse" i går kveld. Bildet og lyd henger seg opp, ingen respons bortsett fra power knappen. Dette skjedde når jeg laget et nytt "savegame" i GRAW. Jeg slo av et par ganger så blinket det rødt i ringene, slo av en gang til og så kom den opp igjen (grønne lamper), phu, trodde jeg...

 

Hver gang jeg starter et spill lastes det helt fint, men når kontrollen overlates til meg fryser det hver eneste gang, ofte umiddelbart, men det har også skjedd at jeg får spille 10 min. før det fryser på nytt, og jeg må slå av.

 

Har prøvd det meste:

 

* Sjekket for varmeutvikling

* Sjekket alle kabler

* Tatt ut harddisken

* Opprettet ny profil

* Slettet GRAW save game

* Formatert harddisken

 

Det ser ut til å være MANGE som har opplevd dette ref. MS Xbox Forumet, og det spekuleres i at det er mars oppdateringen som er årsaken. Jeg tviler, for det er en stund siden den kom, og jeg har brukt boksen mye, også etter den kom. Det er også en drøss av folk som skylder på GRAW. En fyr i forumet sier han var i kontakt med MS-sjef som hadde frarådet å spille GRAW (!) til det kom en fiks.

 

Uansett; Ringte Microsoft Support i dag og lik kiste (frankert eske for retur) vil bli sendt til meg. Det tar 2-5 dager før esken er her. Så tar det opp til 10 dager hos Microsoft service center. Dvs. at det kan gå over 14 dager til jeg kan spille Oblivion!

 

:(

 

Har dette skjedd noen andre i Norge?

 

~ BlasterFX

5783872[/snapback]

 

Du er en voksen mann, slutt å grin for at du må være uten X360 i maks 14 dager, det finnes verre ting her i verden.

 

Ja, dette har skjedd med mange andre i Norge, situasjonen din er ikke unik.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Neeeeeeeeeei. Dere vil ikke tro det. Det er nesten så jeg begynner å grine (i en alder av 29) for dette er så forb.... irriterende. Jeg har vært utrolig fornøyd med kjøpet av Xbox 360. Føler jeg nesten har vært en levende reklame ovenfor venner og bekjente, nå er alt bare trist.

 

Etter å ha brukt den aktivt nesten hver eneste dag siden utgivelses uken i desember startet den å "fryse" i går kveld. Bildet og lyd henger seg opp, ingen respons bortsett fra power knappen. Dette skjedde når jeg laget et nytt "savegame" i GRAW. Jeg slo av et par ganger så blinket det rødt i ringene, slo av en gang til og så kom den opp igjen (grønne lamper), phu, trodde jeg...

 

Hver gang jeg starter et spill lastes det helt fint, men når kontrollen overlates til meg fryser det hver eneste gang, ofte umiddelbart, men det har også skjedd at jeg får spille 10 min. før det fryser på nytt, og jeg må slå av.

 

Har prøvd det meste:

 

* Sjekket for varmeutvikling

* Sjekket alle kabler

* Tatt ut harddisken

* Opprettet ny profil

* Slettet GRAW save game

* Formatert harddisken

 

Det ser ut til å være MANGE som har opplevd dette ref. MS Xbox Forumet, og det spekuleres i at det er mars oppdateringen som er årsaken. Jeg tviler, for det er en stund siden den kom, og jeg har brukt boksen mye, også etter den kom. Det er også en drøss av folk som skylder på GRAW. En fyr i forumet sier han var i kontakt med MS-sjef som hadde frarådet å spille GRAW (!) til det kom en fiks.

 

Uansett; Ringte Microsoft Support i dag og lik kiste (frankert eske for retur) vil bli sendt til meg. Det tar 2-5 dager før esken er her. Så tar det opp til 10 dager hos Microsoft service center. Dvs. at det kan gå over 14 dager til jeg kan spille Oblivion!

 

:(

 

Har dette skjedd noen andre i Norge?

 

~ BlasterFX

5783872[/snapback]

Det er garantert strømforsyninga som er for varm. trodde min hadde dratt til hel..... hær i sta. (samme problemet)

måtte henge den opp så den ikke var i kontakt med gulvet. så satte jeg kjølevifta mi til å blåse på den...... Funka faktisk!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Da er også min Xbox 360 erklært død!

 

Satt og spilte NFS i går kveld.  Etter ca. 5 min med spilling ble skjermen svart.  Det var sent på kvelden så jeg giddet ikke slå den på igjen.  Da jeg skulle starte den opp igjen for ca. 10 min siden, blinket det rødt i stedet for grønt i Xbox merket.  Jaja får vel bare ringe mr. Bill Gates og få han til å komme å hente den. 

Hvem skal man ringe?

 

 

:cry:  :cry:  :cry:    :cry:

5969986[/snapback]

 

Når jeg skulle skru på xboxen min i sted blinket det rødt i stedet for grønt. Jeg ble veldig nervøs og prøvde å skru den av og på igjen. Men fortsatt røde lys. Men heldigvis fant jeg ut at "tv-kabelen" ikke satt ordentlig i. så nå går den som ei klokke igjen :)

Lenke til kommentar

 

snipp

 

:cry:   :cry:   :cry:    :cry:

5969986[/snapback]

 

Når jeg skulle skru på xboxen min i sted blinket det rødt i stedet for grønt. Jeg ble veldig nervøs og prøvde å skru den av og på igjen. Men fortsatt røde lys. Men heldigvis fant jeg ut at "tv-kabelen" ikke satt ordentlig i. så nå går den som ei klokke igjen :)

7015022[/snapback]

 

Herlig følelse ikkje sannt? Det der inntraff hos meg også i starten. Kjennte eg blei heilt varm i kroppen :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

 

snipp

 

:cry:   :cry:   :cry:    :cry:

5969986[/snapback]

 

Når jeg skulle skru på xboxen min i sted blinket det rødt i stedet for grønt. Jeg ble veldig nervøs og prøvde å skru den av og på igjen. Men fortsatt røde lys. Men heldigvis fant jeg ut at "tv-kabelen" ikke satt ordentlig i. så nå går den som ei klokke igjen :)

7015022[/snapback]

 

Herlig følelse ikkje sannt? Det der inntraff hos meg også i starten. Kjennte eg blei heilt varm i kroppen :!:

7015795[/snapback]

 

Det var veldig deilig :) Jeg har jo flyttet en del på den i det siste pga jeg bygger egen "hylleseksjon" til den. Så jeg var redd jeg hadde vært litt hardhendt. Men den gang ei :D

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg må ha vært utrolig heldig, Jan 06 konsoll som har gjort noen tusen timer å aldri sett noe til røde ringer! Min står så å si konstant på, og nå som jeg har fått TVersity til å fungere står den på fra morgen til kveld!

Kan huske den fryste engang på Saints Row demoen når det kom ut, ellers.. nada!

Håpe du får en ny box med den "stille" DVDRom´n

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...