Gå til innhold

Priest i 1.10, Hva driver blizzard med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Priest er i seg selv en latterlig class. Undead holy priest? Wtf? Men angående topicen, så virker det helt på tur.

5781518[/snapback]

 

 

Hva mener du med latterlig klasse? Så du mener at pala og shaman skulle vært main healere? Undead priest er da helt normalt det :/?

5781538[/snapback]

 

Jeg synes bare ikke det er særlig realistisk med en holy undead priest, undead? ond? spre pest? uhellige vesner? :p Men så er ingenting realistisk, men akkurat en holy undead synes jeg er nesten litt for dumt :) Synes faktisk at ingen raser på horde siden burde kunne vært prest, det er litt mer menneskestil, og shaman er vel generelt sett stammens healer, hadde bare vært kulere, men dette var lite relevant så stopper her :)

5782183[/snapback]

 

Ikke spillt "undead" eller?

Det du snakker om er Scourge.... dem du finner i EPL og WPL...Dem er ond...

"Undeads" som er sammen med Horde er ikke ond. Om du har spillt WC3+FT så vet du at Sylvanas Windruner ble gjort til banshee, men joinet ikke Scourge, hun vendte seg mot dem fordi hun fremdeles var god.

 

Så Scourge og Forsaken(horde undead) er to vidt forskjellige ting. At horde ikke har Paladin, og Alliance ikke har sjaman er åpenbart, men ser ingen grunn til at Forsaken ikke kan være holypriest. Dem er IKKE onde. Scourge er ond, men Forsaken er ikke det samme som Scourge....

 

Ble kansje litt rotete og forvirrende forklart dette :hmm:

5784085[/snapback]

 

Hehe er fullstendig klar over scourge og forsaken saken. Men å si at de såkalte forsakens ikke er onde blir egentligt for dumt. De lager jo pest å faenskap som de sender på humans overalt, de er onde, og de har INGENTING OVERHODE med holy å gjøre synes jeg da, er rimeligt sikker på at det kan være fakta også :) Bare fordi dem ikke gadd være blandt the scourge lenger gjør dem ikke snille, eller ikke onde.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Priest er i seg selv en latterlig class. Undead holy priest? Wtf? Men angående topicen, så virker det helt på tur.

5781518[/snapback]

 

 

Hva mener du med latterlig klasse? Så du mener at pala og shaman skulle vært main healere? Undead priest er da helt normalt det :/?

5781538[/snapback]

 

Jeg synes bare ikke det er særlig realistisk med en holy undead priest, undead? ond? spre pest? uhellige vesner? :p Men så er ingenting realistisk, men akkurat en holy undead synes jeg er nesten litt for dumt :) Synes faktisk at ingen raser på horde siden burde kunne vært prest, det er litt mer menneskestil, og shaman er vel generelt sett stammens healer, hadde bare vært kulere, men dette var lite relevant så stopper her :)

5782183[/snapback]

 

Ikke spillt "undead" eller?

Det du snakker om er Scourge.... dem du finner i EPL og WPL...Dem er ond...

"Undeads" som er sammen med Horde er ikke ond. Om du har spillt WC3+FT så vet du at Sylvanas Windruner ble gjort til banshee, men joinet ikke Scourge, hun vendte seg mot dem fordi hun fremdeles var god.

 

Så Scourge og Forsaken(horde undead) er to vidt forskjellige ting. At horde ikke har Paladin, og Alliance ikke har sjaman er åpenbart, men ser ingen grunn til at Forsaken ikke kan være holypriest. Dem er IKKE onde. Scourge er ond, men Forsaken er ikke det samme som Scourge....

 

Ble kansje litt rotete og forvirrende forklart dette :hmm:

5784085[/snapback]

 

Hehe er fullstendig klar over scourge og forsaken saken. Men å si at de såkalte forsakens ikke er onde blir egentligt for dumt. De lager jo pest å faenskap som de sender på humans overalt, de er onde, og de har INGENTING OVERHODE med holy å gjøre synes jeg da, er rimeligt sikker på at det kan være fakta også :) Bare fordi dem ikke gadd være blandt the scourge lenger gjør dem ikke snille, eller ikke onde.

5784857[/snapback]

Den pesten sto Scourge bak... Forsaken er dem som ble "syk" av pesten men som ikke ble ond(scourge)

Lenke til kommentar
video.google.com søk på "pvpriest"

Merkelig nok er det en kar som har Ragnaros hammeren, på TEST-REALM?

Jo. nettopp fordi det er IKKE fra test-serveren. Men hvor er det fra da? Det er jo 1.10.

5781353[/snapback]

 

Folk på US får kopiere sin allerede eksisterende char over på test realm.

 

Og ja, jeg er enig med deg. Utrolig merkelig løsning. Shadowpriest som allerede har latterlig bra dps blir buffa, og holy/disc blir helt idiotisk bra. Glad jeg ikke skal spille mer pvp med min warrior iallfall :)

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er stor forskjell å grinde på lvl 60 som det er på lvl 30 med en disc holy prest.

 

Ser det er mange som sier det er vanskelig å grinde med holy prest.

Jeg har ingen problemer nå på lvl 30, og har kun brukt poeng i shadow på stun.

Resten er brukt på disc og holy. Tar ut mobs 4 lvl høyere enn meg uten større problemer. 2 stykker på samme lvl samtidig heller ingen store problemer.

Er det helt annerledes på lvl 60 da?

 

For min del slik presten min er nå hadde jeg ikke trengt denne buffen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Vet ikke om det er stor forskjell å grinde på lvl 60 som det er på lvl 30 med en disc holy prest.

 

Ser det er mange som sier det er vanskelig å grinde med holy prest.

Jeg har ingen problemer nå på lvl 30, og har kun brukt poeng i shadow på stun.

Resten er brukt på disc og holy. Tar ut mobs 4 lvl høyere enn meg uten større problemer. 2 stykker på samme lvl samtidig heller ingen store problemer.

Er det helt annerledes på lvl 60 da?

 

For min del slik presten min er nå hadde jeg ikke trengt denne buffen.

5786804[/snapback]

 

 

Ja men med hvor mye mana har du brukt til den ene mobsen din? Dette som har vært problemet til prester generelt. Full mana = one kill

 

Synes patchen er lovende men AoE på en prest? :roll:

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er stor forskjell å grinde på lvl 60 som det er på lvl 30 med en disc holy prest.

 

Ser det er mange som sier det er vanskelig å grinde med holy prest.

Jeg har ingen problemer nå på lvl 30, og har kun brukt poeng i shadow på stun.

Resten er brukt på disc og holy. Tar ut mobs 4 lvl høyere enn meg uten større problemer. 2 stykker på samme lvl samtidig heller ingen store problemer.

Er det helt annerledes på lvl 60 da?

 

For min del slik presten min er nå hadde jeg ikke trengt denne buffen.

5786804[/snapback]

 

 

Ja men med hvor mye mana har du brukt til den ene mobsen din? Dette som har vært problemet til prester generelt. Full mana = one kill

 

Synes patchen er lovende men AoE på en prest? :roll:

5787146[/snapback]

 

Omtrent ingenting. Kommer helt ann på hvordan du gjør killen det.

Jeg har maks shield som man kan ha på mitt lvl, og bruker wanden flittig.

Bruker alltid wanden sammen med en shadow bolt eller en smite.

Har 2,2k med mana og bruker jeg bare spells sitter jeg vel igjen med 45% igjen etter en mob. Da bruker jeg shield og tar en dot på neste og bruker wand + shield til jeg har fått en del tilbake. Har lite down time slik. :)

Drikker sjeldent mana da jeg grinder på mobs. Går med mye mere vann eller annen drikke da jeg healer.

Lenke til kommentar

japp, spirit tap er genialt,

når jeg farmer pleier jeg å:

sw:P, Vamperic embrace, mindblast, mind flay, mind flay og så wand resten.

Da går jeg som regel ut av kompen med 100% hp og 20% mindre mana enn når jeg begynte, men det går fort oppigjen takket være spirit tap

Lenke til kommentar
Sylvanas var god som NE. Hun er ikke god nå, hun er ikke en mindless Zombie (les: Scourge), men hun er definitivt ond.

 

Hvis du quester som Forsaken, så er du selv med på å lage plagues og faenskap. Du er altså ikke Scourge, men fortsatt Forsaken.

5787287[/snapback]

 

Og Alliance holder ikke på med noe horde fiendtlig stuff heller?

Ingen av sidene er onde, dem er bare i krig med hverandre.

Jeg har levlet en Forsaken fra lvl 1-60 og har ikke gjort noen quester som er overveldene "onde", annet en at det har vært rettet mot Alliance eller Scarlet folk. og om det skal kvalifisere til å være ond så tviler jeg ikke på at Alliance har lignende quests (nei jeg har ikke spilt Alliance enda).

 

Men som noen sa, om Forsaken ikke kan være Holy-priest siden dem vistnokk er onde, så kan ikke Alliance være Warlock siden dem er gode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...