Gå til innhold

Bugs i Opera


Toset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har rapportert den buggen til Opera. Grunnen til at det virker i Opera 8.5 er at Opera 9 har lagt til compatible mode, som man kan lese mer om her: http://www.opera.com/support/search/supsearch.dml?index=827

Det er tydligvis compatible mode som lager denne buggen, så hvis man setter History mode tilbake til sånn det var før, altså at siden alltid kommer opp med en gang så virker det.

5995456[/snapback]

 

Laster Opera på nytt igjen på sider den ikke skal? Husk hvis noen sider har visse onload eventer vil den laste på nytt.. Skjer på f.ex gmail.. Men skal ikke laste på nytt her i forumet

5995624[/snapback]

 

Min laster hvertfall på nytt (fra cache) her på forumet når den står på automatic, tror den gjør det på de fleste andre sider også. Er det en bug?

 

edit: Nå har jeg satt den på automatic igjen etter å ha hatt på fast, og nå går den fremdeles fort tilbake på dette forumet, så da får jeg håpe at det holder seg sånn.

 

edit2: Nå har den gått tilbake til alltid compatible mode igjen. Jeg har funnet ut at det er slik:

 

Den virker som den skal med automatic, compatible og fast history mode de første timene, men etter man har hatt browseren oppe et par timer bruker den compatible mode på alle sider og jeg må restarte Opera for å få den til å gjøre riktig igjen.

 

Bør jeg fylle ut en bug report?

Er det andre som har denne feilen? (det gjelder bare Opera 9, hvis noen ikke har fått med seg det)

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...