Gå til innhold

Kjøp av serial for å spille Counter-Strike 1.6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på for tiden å arrangere et lan-party.

Og en del av deltagerne som kommer regner jeg med ikke har en ekte serial til Cs1.6.

Dermed holder jeg på å ramse opp en del hjemmesider hvor folk kan få kjøpt det.

Men så ble jeg litt usikker.

1. Jeg finner ikke lengere vanlig Half-Life på markedet.

I så fall, er Half Life 1 Anthology det samme ?

2. Dersom man kjøper Half Life 2, får man med Counter-Strike 1.6 eller bare Source ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke spille CS 1.6 på HL2-key. Men er du sikekr på at du kan det med HL1 Anthology? Jeg mener jeg leste her et sted at noen hadde hatt problemer med det.

Skrevet

Dersom man ikke kan spille 1.6 på HL2 eller HL1 Anthology, hvordan i alle dager får man tak i det da. Half Life selges jo ikke lengere om jeg ikke tar helt feil.

Skrevet
Dersom man ikke kan spille 1.6 på HL2 eller HL1 Anthology, hvordan i alle dager får man tak i det da. Half Life selges jo ikke lengere om jeg ikke tar helt feil.

5777443[/snapback]

Med Anthology får man CZ skins.... :thumbdown::thumbdown:

Skrevet

5777443[/snapback]

Med Anthology får man CZ skins.... :thumbdown::thumbdown:

5806343[/snapback]

Men med litt teft klarer du å laste ned 1.6 models.

Skrevet
CZ skins er jo bare digg. slipper du de gammle kittfigurene

5806752[/snapback]

Ja, eg blir like overraska kvar gang over dei stygge modellane i CS 1.6 :D

Skrevet
Jepp, men for dei som ikkje er spesielt stor fan av CS kan det sjå ganske jalla ut.

5807120[/snapback]

Hvorfor skal de da gidde og spille hvis de ikke er fan av cs? :roll:

Skrevet (endret)
Jepp, men for dei som ikkje er spesielt stor fan av CS kan det sjå ganske jalla ut.

5807120[/snapback]

Hvorfor skal de da gidde og spille hvis de ikke er fan av cs? :roll:

5810138[/snapback]

Eg er ingen fan av CS, men eit par rundar av og til har eg ingenting imot. Blir stort sett CS:S riktignok. Mange som liker CS 1.6, men ikkje er spesielt glad i grafikken.

Endret av zeph
  • 3 uker senere...
Skrevet

Nå ble det mye off-topic her men.

Kjøp Counter Strike Anthology på Free Record Shop for 99 NOK. Men det billigeste blir nok over Steam, for 10 $.

Skrevet

En venn av meg skal skaffe seg 1.6, og i butikken hadde de Counter-Strike Anthology og HalfLife 1 Anthology.. Hvilken skal han kjøpe?

På Cs:A sto det at det inkluderte cs med bots, cs: cz og orginale cs? Hvilken cs er dette? 1.6? 1.5? Source?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...